رسانه عمومی

تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه 13 تهران

تشییع و خاکسپاری دو تن از اعضای گمنام امنیت مقدس در منطقه 13 تهران

شهردار منطقه 13 با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین لاله های گمنام در منطقه 13 از اجرای پروژه ساخت یادمان این شهدا در پارک سیمرغ خبر داد.

دکتر علی احمدی بخشدار منطقه 13 در سخنانی در خصوص روابط اجتماعی منطقه 13 تشییع و تدفین شهدای گمنام در منطقه 13 را مایه خیر و برکت دانست و افزود: این است. دومین بار است که منطقه 13 میزبان جاماندگان از دوران دفاع مقدس است. تصمیم شهرداری برای میزبانی مناسب از این کبوترهای رنگ روشن، پاسداری محض است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات همبستگی هیئت تدفین کمدین های گمنام در این منطقه افزود: در این جلسات با حضور تیمی از مسئولین و نمایندگان شهرستان یکپارچه سازی و پیشنهاد ویژه برای این روند منظم و باشکوه ارائه شد. از شهر پلیس راهور، پلیس، تبلیغات اسلامی، اورژانس، بسیج ناحیه کمیل صورت گرفت.
شهردار منطقه ادامه داد: در حال حاضر عملیات ساخت یادمان این شهدا در پارک سیمرغ توسط فناوری و بالعکس آغاز شده و پس از تشییع و تدفین به اتمام می رسد.
دکتر علی احمدی گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام سال های امنیت مقدس روز پنجشنبه 16 دی وارد منطقه 13 منطقه شد و مراسم وداع با آنها در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود: شهدای گمنام. ساعت 9 صبح روز جمعه 17 دی ماه از مقابل مسجد انصارالحسین(ع) واقع در خیابان پنجم به خاک سپرده شود.
شهردار منطقه 13 با دعوت از مردم تهران برای شرکت در این جشن، جستجوی جهانی بهتر را برای تجدید عهد با تخریب گران، امام و رهبری خواند.
دکتر علی احمدی خط خاطرنشان می کند: بدون شک با پیروی از راه و مکتب شهدا از بسیاری از گرفتاری ها و آسیب ها مصون خواهیم ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید