رسانه عمومی

ترافیک سنگین و یکطرفه شدن برخی محورهای شمالی

به عنوان یک روند جدید در شرایط ترافیکی در ترافیک کشور ، جاده های مناطق شمالی منتهی به پایتخت با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبرو هستند و برخی از آنها به یک جاده تبدیل می شوند.

به گزارش سلام دکتر ، بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط آژانس ملی کنترل راه ها ، تردد در محل چالوس در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و تردد عمده در مسیر شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد و هزار چم در این مکان دارد. تجارت در محل هراز از جنوب به شمال نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، یک تردد عمده در جهت شمال-جنوب هراز ، بین پارک جنگلی آمل تا تقاطع ولسوالی های چالائو و علیمستان ، کهرود ، بیژن و گزنگ و در منطقه فیروزکوه در شمال-جنوب در شیرگاه وجود دارد. ناحیه. سرخ کلا ، زیرآب و پل سفید ، شوراب ، سیدآباد و مسیر دوربرگردان منطقه دماوند ایجاد شده است.

به ویژه در امتداد جاده رشت-قزوین بین پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و ترافیک سنگبار رودبار ، آزادراه پردیس-تهران کمراد و مناطق نیمه سنگین جاجرود ، آزادراه قزوین-کرج-تهران هشتگرد به کمال شهر و کالاهای نیمه سنگین و منطقه کمالشهر ترافیک سنگین در گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و منطقه بین آنلاین ویلا و پل کلاک گزارش شده است و در منطقه فشم تهران ، بین حاجی آباد و رودک ، ترافیک سنگین گزارش شده است.

اما بر اساس آخرین گزارش های هواشناسی ، اعلام شده است که میدان فیروزکوه-چالوس و محورهای مناطق اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان بارانی و فندقی است ، بزرگراه تهران-شمال و جاده قزوین-رشت فاقد بارندگی است. هرگونه مداخله بصری داشته باشد

طبق آخرین اطلاعیه ها ، دسترسی جاده ای که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در اکثر محورها اعمال می شود به شرح زیر است:

الف) ایپو کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 1 بعدازظهر جمعه (7 آنلاین) تا ساعت 2 بامداد فردای کرج و شروع جاده تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع است .15 در همان روز تا ساعت 4 صبح روز بعد از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال یک خط خواهند بود.

ب) ایپو هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 1 بعدازظهر جمعه (7 آنلاین) تا ساعت 2 بامداد روز بعد از تهران به آمل ممنوع شد و با اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعدازظهر روز تا ساعت 2 بامداد بعد از آب بر ، مسیری به سمت تهران وجود دارد.

توجه: در صورت افزایش حجم تردد و کمبود قدرت جاده ، به منظور افزایش بار ترافیکی ، از زیربخش ها از جنوب به شمال و بالعکس در محلات چالوس و هراز استفاده می شود.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید