رسانه عمومی

تاکید بر لزوم نهادینه شدن و ادای فریضه الهی نماز در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان

سلام دکتر/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان گفت: ضرورت دارد فریضه الهی نماز در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس استان نهادینه شود.

به گزارش سلام دکتر- حسن بروشکی شامگاه دوشنبه ۳ آنلاین در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان گفت: در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز، فرضیه الهی نماز را باید در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان نهادینه کنیم.

وی افزود: ادای فریضه مهم نماز در مدارس از اولویت های آموزش و پرورش بوده و خواهد بود و از این حیث برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشنواره های نماز در مسیر ارتقاء بینش دینی و معارفی و افزایش انگیزه دانش آموزان موثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و بکارگیری ظرفیت های مختلف بتوانیم در مسیر اقامه نماز و نهادینه کردن این فریضه الهی در جامعه قدم برداریم.

بروشکی خاطرنشان کرد: البته در این مهم و تحقق بیش از پیش آن، تعامل و همراهی خانواده ها با برنامه های مدرسه لازم و ملزوم خواهد بود و آنچه می تواند به عنوان یک اصل و الگو برای بهره برداری دانش آموزان معرفی شود آن است که با شیوه های صحیح و مطلوب تربیتی و دینی با آنان رفتار شود.

انتهای پیام