اقتصادیکسب و کار سلامتی

تاریخ انتشار فصل بعدی سریال The Last of us

آخرین بازمانده از ما (انگلیسی:( The Last of Us) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پسا-آخرالزمانی است که به‌دست کریگ مازن و نیل دراکمن برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه بر اساس بازی ویدئویی به همین نام محصول ۲۰۱۳ است که به‌وسیلهٔ ناتی داگ توسعه یافت و داستان آن در سال ۲۰۲۳، بیست سال پس از نوعی آلودگی قارچی گسترده جریان دارد که باعث همه‌گیری جهانی شد؛ یک قاچاقچی به‌نام جوئل (پدرو پاسکال) وظیفه دارد نوجوانی به‌نام الی (بلا رمزی) را در سرتاسر ایالات متحده پس از آخرالزمان همراهی کند.

بازیگران مهمان شامل نیکو پارکر در نقش دختر جوئل، سارا؛ مارلی دندریج در نقش رهبر مقاومت، مارلین؛ آنا تورو در نقش شریک قاچاقچی جوئل، تس؛ گابریل لونا در نقش برادر کوچکتر جوئل، تامی؛ لامار جانسون و کیوان مونترال وودارد در نقش برادران هنری و سم؛ و ملانی لینسکی و جفری پیرس در نقش رهبر مقاومت، کتلین و قائم مقامش، پری می‌شود.

سریال از ما از ژوئیهٔ ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در سرتاسر آلبرتا، کانادا تصویربرداری شد. این نخستین سریال از شبکهٔ اچ‌بی‌او است که بر اساس بازی ویدئویی ساخته شده‌است و محصول مشترک سونی پیکچرز تله‌ویژن، پلی‌استیشن پروداکشنز، ناتی داگ، د مایتی مینت، و ورد گیمز است. فصل اول شامل نه قسمت است که به‌وسیلهٔ مازن و دراکمن (نویسنده و کارگردان بازی) نوشته شده‌است. موسیقی این مجموعه توسط آهنگساز اصلی بازی، گوستاووسانتائولایا و نیز دیوید فلمینگ ساخته شد.

سریال آخرین بازمانده از ما در ۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. این مجموعه نقدهای مثبتی دریافت کرد و از اجراها، نویسندگی، طراحی صحنه، و موسیقی متن تقدیر شد؛ تعدادی از منتقدان آن را بهترین اقتباس از یک بازی ویدئویی نامیدند. افتتاحیهٔ مجموعه در روز نخست توسط ۴٫۷ میلیون بیننده تماشا شد که دومین افتتاحیهٔ پربینندهٔ اچ‌بی‌او از سال ۲۰۱۰ بود. این سریال در ژانویهٔ ۲۰۲۳ برای فصل دوم تمدید شد.

 

The Last of Us | آخرین بازمانده از ما فصل ۲ قسمت ۱ | بازی the last of us برای کامپیوتر

فصل اول سریال آخرین ما The Last of Us) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی نیل دروکمان ، کریگ مازین می باشد. در فصل اول سریال آخرین ما 2023 بازیگرانی مانند پدرو پاسکال ، مرل داندریج ، گابریل لونا ، بلا رمزی ، نیکو پارکر و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود سریال را دریافت کنید.

سریال آخرین بازمانده از ما، سریالی اکشن، ماجراجویی، درام، ترسناک، علمی تخیلی و مهیج، محصول سال ۲۰۲۳ کشورهای کانادا و آمریکا است. بازیگرانی چون پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، مارلی دندریج، جفری پیرس، آنا تورو، ماری بارتلت و نیک آفرمن در سریال آخرین بازمانده از ما به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال آخرین بازمانده از ما بر اساس یک بازی ویدیویی با همین عنوان تولید کمپانی ناتی داگ ساخته شده است.

شما می توانید به انتخاب خودتان سریال آخرین بازمانده از ما را با دوبله فارسی و یا زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی  و یا انگلیسی  در گپ فیلم تماشا کنید.