رسانه عمومی

بیمه شده‌ها از خدمات شرکت‌های خلاق بهره‌مند شدند

یک شرکت خلاق موفق به ارائه خدمات درمانی به طیف وسیعی از افراد شده است.

به گزارش سلام دکتر ، یعقوب قنبرزاده ، مدیرعامل این شرکت خلاق ، گفت: “صنعت بیمه ملی در زمینه فناوری و مسافرت نیازهای متفاوتی دارد. ایجاد ادارات تحقیق و توسعه طی سالهای مختلف.” تلفیق حرفه ای بودن ، سبک سازمانی و انگیزه یکی از زمینه هایی است که در این مجموعه دنبال می شود.

مدیرعامل این شرکت خلاق می افزاید: “طبق یک راه حل معروف به TPA ، ارتباط بین شرکت های بزرگ بیمه ، زنجیره خدمات و افراد برقرار خواهد شد. به عنوان مثال ، در بیمه درمانی ، شرکت های بزرگ بیمه ، شرکت های مراقبت های بهداشتی و عموم مردم مثلثی هستند که سعی می کنیم به صورت آنلاین به آنها متصل شویم.

این فعال دانش بنیان ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بیمه ای بصورت آنلاین ، گفت: “در این مدل علاوه بر این ، در زمینه بیمه درمانی نیز کار می کنیم. صنعت پزشکی به راحتی کد ملی را ارائه می دهد. یک زبان ساده توسط بیمار و مشتری. “در مورد زمان عادی بیمه و سایر زمینه ها نمایندگی دقیق به ما داده شده است و نیازی به استفاده از یک بروشور یا اسناد دیگر نیست.

وی افزود: شخص محرمانه همچنین می تواند با مراجعه به این محراب اطلاعاتی مانند سوابق بیمه و سایر اطلاعات مرتبط را برای خود بدست آورد. به این ترتیب بیمار و مراقب به طور رایگان با محراب ادغام می شوند و در نهایت سازمان بیمه هزینه های نهایی را در لایحه کلی دریافت می کند. در حال حاضر ، بسیاری از افراد فهیم از خدمات آنلاین محراب بهره مند شده اند.

به گفته معاون علمی ، مدیر این شرکت خلاق ، ضمن تأکید بر ارائه راه حل های احتمالی فناوری ، توضیح داد: “ما در حال تحقیق و توسعه منافع دیگری در این زمینه هستیم و بدون شک ، شرکت بیمه نیاز به همکاری بیشتر دارد. به عنوان یک منبع خبره راه اندازی و راه اندازی باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید