بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دومین روز از بهمن ماه بیانیه ای منتشر می کند.

به گزارش سلام دکتر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این بیانیه آمده است:

به نام خدا

«ق جاء الحق و زهق الطبل نن الطیل کان زهوقا».

آرا (81)

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 و ظهور جمهوری اسلامی ایران، خلأ راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک «ابرقدرت» منطقه‌ای و یک بازیگر قدرتمند در عرصه بین‌المللی تبدیل کرد. معادلات و سپس واژه محلی و فرامنطقه ای نویدی برای تمدن نوین اسلامی در دوران معاصر شد.

انقلاب شکوهمند اسلامی در 43 سال گذشته علیرغم تهدیدها، تهدیدها، فشارها و جاه‌طلبی‌های فرهنگی گسترده به پیشرفت‌های چشمگیر و موفقیت‌های شگرفی دست یافته است.

دهه مبارک فجر دهه ارزش های مقدس و ده سال معارف عدالت خواهی و ظلم ستیزی بزرگ مرد خاندان خورشید و آیینه است که دنیا و حب دنیا و عشق را آموخت. روح و انسانیت به عنوان معمار بزرگ انقلاب.

به هر حال تحول ایران به مسیر باشکوه خود ادامه خواهد داد و موانع و سنگ های خارجی نمی توانند مانع بازگشت ایران شوند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان متولی دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب، امنیت پاک و مدافعان را پاس می دارد. دین به ویژه عناصر جبهه مقاومت. گذشته تمام تلاش خود را معطوف به تبیین و ترویج اندیشه های انقلاب اسلامی خواهد کرد.

در نهایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن عرض سلام و تکریم مردم شریف ایران، با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز موافقت کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل