رسانه سلامت و دانش

مراحل کاشت ناخن چگونه است؟ (معرفی بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن تهران)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]روند از بین بردن ناخن ها به حالت خیساندن گفته می شود و به شرح زیر می توان انجام داد.

مرحله اول: یک کاسه شیشه ای بزرگ پیدا کنید که بتوانید راحت آن را خیس کرده و با یک پاک کننده ناخن مبتنی بر استون پر کنید.
مرحله دوم: اگر ناخن شما طولانی است ، آن را به نوک انگشتان خود بکشید.
مرحله سوم: لایه ای از وازلین را روی انگشتان و کوتیکول ها بمالید تا اثر کم آبی بدن استون بر روی پوست شما به حداقل برسد.
مرحله چهارم: دستان خود را درون کاسه خیس کنید و به مدت 15 تا 30 دقیقه در لاک ناخن خیس کنید یا تا زمانی که تمام لایه های موجود در ناخن های شما کاملاً سفت نشود. پارچه خیس شده در استون همچنین می تواند برای از بین بردن لایه ها استفاده شود.
مرحله 5: وقتی همه لایه ها در معرض دید قرار دارند ، مایع را خشک کرده و خشک کنید. انگشتان ، کوتیکول ها و دست ها را مرطوب می کند. در صورت لزوم ، میخ ها و پرونده را برش دهید. ناخن های طبیعی خود را به آرامی صاف کنید تا مواد باقیمانده از بین برود.

نکته مهم: هنگام جدا کردن ناخن ، ناخن یا بقیه محصول را نکشید. اجازه دهید همه چیز به طور طبیعی ذوب و پوست شود. تلاش برای تسریع در روند با برداشتن دستی می تواند آسیب قابل توجهی به ناخن های طبیعی و بستر ناخن ایجاد کند.
فکر نهایی

چه کسی دستهای زیبا را دوست ندارد؟

من شخصاً احساس می کنم که ناخن ها پسوند بدن شما هستند و لیاقت مراقبت از آن را دارند. من اغلب آنها را به عنوان لوازم جانبی فکر می کنم که زیبایی خاصی به آنها می بخشد یا استعداد چشمگیر آنها را به نمایش می گذارد. علاوه بر این ، پسوند ناخن به متوقف کردن عادت نیش زدن ناخن ها کمک می کند.

اگر به مهارت های DIY خود اطمینان دارید ، توصیه می کنیم در یک مجموعه کیت تقویتی ناخن سرمایه گذاری کنید. قیمت کیت های تقویتی ناخن در هند از Rs تا Rs است. 15200 بسته به مارک Rs 180 ، تعداد موارد و نوع آن. در نهایت ، با استفاده منظم ، کیت پرداخت می شود. از طرف دیگر ، اگر تازه کار را شروع کرده اید ، ما اکیداً توصیه می کنیم که یک حرفه ای ناخن های خود را بالا ببرد.

با مراقبت و نگهداری مناسب می توانید ناخن های خوبی به دست آورید. پس برای کاشت ناخن مناسب لازم است این موارد را رعایت نمائید.

آیا شما در حال فکر کردن به یک دوست یا همکار هستید که می تواند از این ثروت اطلاعات استفاده کند تا اطلاعات بیشتری در مورد ناخن های ناخن داشته باشد؟ این را با آنها به اشتراک بگذارید! همچنین می توانید برای آموزش دیدن این حرفه به صفحه آموزش کاشت ناخن در غرب تهران توسط فاطمه حبشی مراجعه نمائید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید