رسانه عمومی

برگزاری نخستین مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت

رئیس بورس و خزانه داری با بیان اینکه اولین جلسات الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری املاک و مستغلات در تاریخ 28 مه برگزار می شود ، از متقاضیان دعوت شد اسناد خود را در برنامه ثبت نام کنند تا 28 آوریل برای هیئت مدیره این شرکت ها معرفی شوند. استن را تمرین کنید.

به گزارش سلام دکتر ، محمد علی دهقان دهنوی در نشست خبری که منجر به برگزاری همایش های الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت محلی شد ، با اشاره به روند تاسیس این سهام در سال گذشته ، اظهار داشت: در دوران استقلال دو توصیه برای مشمولان ارائه شده است در سهم عادلانه و این افراد می توانند روش های مستقیم یا غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.

وی ادامه می دهد: افرادی که غیرمستقیم سهامدار شرکت های سرمایه گذاری محلی می شوند و سرمایه های این شرکت ها از دو تا سه میلیارد تومان تا 20 تا 30 میلیارد تومان متغیر است. در واقع سرمایه این شرکت ها دارایی مردم است.

رئیس وزارت خزانه داری و وزارت خزانه داری با تأکید بر اینکه شرکت های سرمایه گذاری محلی بخشی از توسعه حومه شهرهای خود محسوب می شوند ، توضیح داد: در واقع این شرکت ها دارایی هایی دارند و می توانند از این املاک املاک جدیدی ایجاد کنند. بنابراین ، این به کار اعضای کمیته بستگی دارد. انتخاب یک هیئت مدیره قوی باعث افزایش دارایی های شرکت ها می شود.

جزئیات انتخاب اعضای کمیته

دهقان با اشاره به انتخاب اعضای هیئت مدیره برای شرکت ها گفت: بورس اوراق بهادار از افراد متقاضی عضویت در هیئت مدیره شرکت ها دعوت می کند تا اطلاعات خود را برای این منظور ثبت کنند. این افراد تا 17 آوریل فرصت دارند تا در حومه شهر ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: شرایط ثبت نام با دانش کافی و تجربه مرتبط. در واقع ، مردم باید حداقل درک اساسی داشته باشند و درک آنها باید در ارتباط با رشته های مالی باشد. بنابراین ، اگر مشتری آنها واجد شرایط نباشد ، داشتن تجربه مربوط نیز قابل قبول است.

دهقان دهنوی ادامه می دهد: پس از ثبت نام این افراد ، هویت خود را بررسی و به سهامداران معرفی می کنند.

جزئیات برگزاری انتخابات همایش های الکترونیکی شرکت ها

رئیس وزارت خزانه داری و وزارت خزانه داری با اعلام اینکه اولین انتخابات شرکت ها 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود ، گفت: در این روز حداقل شش شرکت انتخاب می شوند. در این روز سیستم انتخاباتی گشوده می شود و لیستی از افراد مورد تأیید هیئت مدیره در اختیار سهامداران قرار می گیرد. بنابراین ، این برنامه برای چند روز باز است تا افراد بتوانند به راحتی بررسی و انتخاب کنند. در پایان ، اعضا از بین افرادی که بیشترین آرا را کسب کرده اند ، یکی را انتخاب می کنند.

وی ضمن تأکید بر اینکه نظارت بر فعالیت شرکت ها پس از تشکیل هیئت مدیره نیز ادامه دارد ، در مورد حق رأی اعضا توضیح داد: حق رأی دادن به کسانی که در انتخابات عادلانه شرکت می کنند ، و همچنین کلیه کنفرانس ها ، ایجاد شده در تعداد سهام .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید