رسانه عمومی

برگزاری آزمون گردشگری در شرایط حاد کرونا

با وجود شرایط شدید و بحران کرونا ، مرکز میراث فرهنگی و گردشگری از برگزاری آزمون جامع تور با مجوز مرکز ملی کرونا در روز جمعه 15 اوت خبر داد.

به گزارش سلام دکتر ، در حالی که وضعیت کرونا در کشور افزایش یافته و 285 شهر را در حالت منفی قرار داده است ، زاهد شفیعی – مدیرکل دفتر سفر و گردشگری – اعلام کرد: بررسی جامع خدمات سفر موقت با مجوز کرونا ملی این مرکز در روز جمعه 15 اوت همزمان با سراسر کشور و در استانهای کیش و چابهار آزاد برگزار می شود.

به گفته وی ، 6033 داوطلب در هفت وظیفه مدیریت فنی دفاتر دفتر گردشگری ، راهنمای سفر ایران ، راهنمای طبیعت ، راهنمای سفر ، مدیریت عمومی تجهیزات سفر ، متخصص ارزیابی پیاده سازی و مدیر فناوری پیاده سازی ، آزمون خواهند داد.

وی افزود: 2277 شرکت کننده در مطالعه راهنمای فرهنگی ، 1606 نفر در مدیریت فنی دفاتر گردشگری ، 1262 نفر در راهنمای تور طبیعت ، 49 نفر در راهنمای تور ، 488 نفر در مدیریت عمومی تجهیزات سفر ، 305 نفر در اجرا و 48 نفر افراد در مهندسی

شفیعی با اشاره به اینکه در بین استانهای کشور ، منطقه تهران با 1561 نفر با بیشترین متقاضی و سپس خراسان رضوی با 800 نفر ، فارس با 445 نفر و اصفهان با 477 نفر بالا هستند ، گفت: حداقل تعداد شرکت کنندگان به منطقه خراسان جنوبی با 20 نفر.

همچنین توضیح می دهد: کلیه فعالیتهای مربوط به این آزمون از طریق یک سیستم آزمون جامع از خدمات سفرهای کوتاه مدت در EDUTOURISM.ICHTO.IR انجام می شود و شرکت کنندگان در آزمون می توانند نتایج آزمایش خود را در این برنامه از Satidee ، 13/6/1400 حذف مشاهده کنند.

مدیرکل دفتر علوم ، مطالعات و شورا افزود: “این آزمایش مطابق با تمام مقررات بهداشتی انجام می شود و در این راستا ، اداره میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنعت همه اقدامات لازم را انجام داده است. شرایط ایمن را برای شرکت کنندگان و مدیران آزمون فراهم کند. ”

شفیعی همچنین گفت که در عمل ، اگر هر یک از دانش آموزان ثبت نام شده به دلیل مشاهدات و نگرانی های ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب در آزمون حاضر نشوند ، واجد شرایط شرکت در سه فعالیت آموزشی دیگر خواهند بود ، اما بدیهی است هزینه ثبت نام به دلیل سپرده ها پرداخت می شود. به حساب شرکت خصوصی بازگردانده نمی شود.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید