رسانه عمومی

برنامه اپراتورهای ثابت برای ورود به حوزه 5G

وی گفت: “ما یک نقشه راه برای اپراتورهای بی سیم ثابت داریم تا وارد دامنه های 5G شوند و برنامه های خود را با اپراتورها به اشتراک بگذارند.” “این برنامه گزینه خوبی برای مجوزهای FWA برای ورود به دامنه های 5G است.”

به گزارش سلام دکتر ، عملکرد اصلی نظارتی نوشتن کمیسیون کنترل ارتباطات است. بنابراین ، حسین فلاح جوشقانی ، رئیس مقررات ، در مورد رویکردهای نظارتی در زمینه تنظیم ICT گفت: طی چهار سال گذشته ، بررسی اجمالی مقررات ، به ویژه در مناطق کم درآمد ، در حال پیشرفت است. به دلیل این دیدگاه ، در زمان شیوع کرونا دچار بحران نشدیم و خدمات با کیفیت در بسیاری از روستاهای کشور ارائه شد و دانش آموزان روستایی از سیستم آموزش مجازی بهره مند شدند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه می دهد: “یکی از اولین مراحل اصلاح مقررات مربوط به 3٪ سهم USO (خدمات ارتباطات عمومی و خدمات فناوری اطلاعات) درآمد کارکنان است که قبلاً توسط پیمانکار استفاده می شده است. در مناطق روستایی و کمتر برای ایجاد ارتباطات. “

فلاح جوشقانی گفت: “در صورت وجود زیرساخت ها ، بهترین ، کم هزینه ترین و سریع ترین راه به اشتراک گذاری است.” “بنابراین ، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب کرده است که سهم USO مستقیماً توسط اپراتورها در زمینه توسعه روستایی استفاده می شود تا اپراتورها بتوانند از طریق شبکه خود و یا از طریق شبکه سایر اپراتورها ، توسعه روستایی ایجاد کنند.

دسترسی 100 درصدی به روستاهای دارای بیش از 20 خانواده به شبکه ملی اطلاعات

وی با بیان اینکه طبق قوانین برنامه ششم ، 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار باید تا پایان برنامه به شبکه فرکانس ملی دسترسی داشته باشند ، افزود: اگر این رقم فراتر از 90 درصد باشد و در پایان دولت این رقم به 100٪ خواهد رسید. علاوه بر این ، در سال گذشته ، ما پیشنهاد می کنیم که اگر مبالغ پیش بینی شده درآمد کارکنان پیش بینی شده در بودجه عملی شود ، یک سگ 4٪ برای زیرساخت های ارتباطی در مناطق روستایی و دور افتاده هزینه خواهد شد.

سرپرست مدیر در مورد روند ارتباطات ثابت صحبت می کند: در زمینه ارتباطات موجود ، طبق مقررات موجود ، نیازی به رویه های جدید نیست ، بلکه بیشتر در مورد اجرای رویه های موجود است. علاوه بر این ، تا آنجا که تنظیم کننده می تواند ، در زمینه تسهیل تعامل با شرکت ها و دستگاه های دیگر مانند گمرک ، بانک مرکزی و غیره ، به اپراتورها کمک می شود تا منابع ارزی خود را فراهم کنند و فرصت توسعه پیدا کنند.

فلاح جوشقانی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه دهندگان خدمات ، رویکرد تشویق اپراتورها برای اشتراک منابع است. بنابراین ، ماهیت این تعاملات دلیل سرعت بالای این مسئله است ، زیرا علاوه بر تعامل اپراتورها با یکدیگر ، آنها باید با شرکت های دیگر نیز ادغام شوند.

هزینه های زیرساخت و پهنای باند را برای اپراتورها کاهش دهید

وی به عنوان مدیر مدیریت رادیو ، با تأکید بر تلاش برای کاهش هزینه ها ، گفت: “در زمینه کاهش هزینه ، تا مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات ، هزینه های زیرساخت و پهنای باند را برای اپراتورها در همه سطوح کاهش داده ایم. “همه این اقدامات ، علی رغم همه مشکلات در زمینه نوسانات ارزی ، تورم و تحریم ها ، هزینه های مصرف کننده را کاهش داده است. موضوع دیگر انعطاف پذیری در تقسیم منابع و منابع اقتصادی است. سهم مدیر برای تسهیل این منطقه برای مدیریت هزینه ها

مدیر ارشد فناوری ارتباطات رادیویی با اشاره به فناوری 5G FWA گفت: “مسئله مهم دیگر بحث در مورد اپراتورهای بی سیم ثابت است. توزیع این که بعد از چند سال می توانند به اپراتورهای تلفن همراه تبدیل شوند. این برنامه گزینه خوبی برای مجوزهای FWA است. برای ورود به دامنه های 5G.

فلاح جوشقانی ادامه می دهد: “طی چند سال گذشته ، ما به طور خاص بحث 4G را دنبال می کردیم ، و جهت و چشم انداز تنظیم کننده ها در مورد این فناوری بسیار مهم است ، و ما سعی کردیم که در زمینه 5G در داخل کشور بنابراین ، محراب قبلاً موضوع بی طرفی فنی در اسناد را فراهم کرده است.

وی با اشاره به لزوم تغییر فرایندها و فرایندهای جهان همزمان با فناوری های تحول آفرین اظهار داشت: اکنون مانند نسل پنجم فناوری ، نسل پنجم تنظیم کننده ها. نسل پنجم فرآیند با نسل چهارم لازم نیست. طبق اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) ، ایران در آستانه ورود به تنظیم کننده های نسل چهارم است و از آنجا که نسل پنجم شامل نسل چهارم نیست ، دیگر نیازی به ساخت نسل چهارم برای ورود به نسل پنجم نیست. نسل.

روی روند مشارکت تمرکز کنید

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: “تمرکز اصلی کنترل کننده نسل پنجم روند همکاری است که شامل توجه به فناوری های جدید مانند 5G و IoT ، مسئله تحول دیجیتال ، اقتصاد دیجیتال ، نیاز به همکاری استراتژیک است. در چند سال گذشته ، ما سعی کردیم وارد این حوزه شویم.

فلاح جوشقانی ادامه می دهد: “به عنوان مثال ، ورود شرکت های فناوری اطلاعات به بورس سهام نتیجه اجرای یک روند مشارکتی با بازار سرمایه است. ما همچنین با وزارت نیرو به عنوان تنظیم کننده انرژی برای استفاده از زیرساخت های برق روابط خوبی داریم. برای توسعه ICT و بالعکس. “ما جلساتی را با بانک مرکزی ، بورس سهام ، بخش انرژی ، مناطق برگزار کرده ایم. روند ICT یکی از آن زمینه هایی است که به طور مداوم در حال تغییر است و ما باید با آن تغییر کنیم. بنابراین ، مجریان در زمینه های دیگر نیز باید راه بحث و همکاری با ما را باز کنند.

وی در مورد روند مشارکت در سطح بازیگران فناوری اطلاعات و ارتباطات ، در نظر گرفتن روند کمیته مدیریت ارتباطات ، گفت: “طی چند سال گذشته ، ما روابط خوبی را در بخش خصوصی ایجاد کرده ایم که در این زمینه کار می کنند.” مدیر با برقراری سیستم تجارت رایانه ارتباط بسیار خوبی دارد. در زمینه فناوری ارتباطات ، ما ارتباط خوبی و صمیمی با سندیکا مرکز ارتباطات داریم که یک سازمان گروهی مشترک در این زمینه است و سعی می کنیم ایده های آنها را در مدیریت بخشهای مختلف به کار بگیریم.

رئیس ارتباطات ادامه داد: علاوه بر این ، مطابق دستور وزیر ارتباطات سیستم صنفی رایانه ، به عنوان یک سازمان بخش خصوصی ، یک عضو خبره در کمیته کنترل ارتباطات وجود دارد. حداقل دو نماینده سیستم هماهنگی مشاغل در کلیه جراحی های اصلی حرفه ای وجود دارد که در نوشتن روش ها نقش دارند.

فلاح جوشقانی گفت: علاوه بر این ، در تصمیمات و رویه های کمیسیون ، قبل از طرح موضوع در دادگاه اول کمیسیون ، در امور خاص تخصصی ، کارکنان باید به همان اندازه از موارد پرونده و مشاوره پیروی کنند تا جایی که ممکن است. وی افزود: “ما سعی می کنیم مشارکتی بین دولت و بخش خصوصی ایجاد کنیم تا فرایندهایی که شما اجرا می کنید جامع تر و فراگیرتر باشند ، اما بنابراین همه نمی توانند راضی باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید