رسانه عمومی

بازی در سریال «یاغی» یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی من است

سلام دکتر/ خراسان رضوی جواد خواجوی گفت: پیشنهادهای بازیگری زیادی برای پخش سریال یاغی و دیدن نتیجه آن نوشته ام، زیرا بازی در این سریال یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی من است و از جهات زیادی روی کار و حرفه ام تاثیر می گذارد.

این بازیگر در گفت وگو با سلام دکتر، درباره بازی در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت که از دو روز پیش پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شد، گفت: اینستاگرام برای من ارتباطات زیادی ایجاد می کند و به مردم اجازه می دهد من را دنبال کنند. «آنها باید به من پیغام بدهند و من را دوست داشته باشند که قبلاً می خواستم ببینم، رابطه با محمد کارت هم همین طور بود.

وی افزود: محمد کارت برای سریال یاغی نقش یک نوازنده را می خواست و از آنجایی که در صفحه اینستاگرامم در حال انجام اپلیکیشن دیدم، درباره پروژه صحبت کردیم و به زودی به نتیجه رسیدیم. آن زمان به محمد کارت گفتم اگر نقشی در سریال یاغی به من می دهد باید در این باره جواب هایی هم بدهد که گفت آماده کرده ام و جوابشان را خواهم داد.

خواجوی گفت: در زمان کار به من خیلی لطف داشت. او به من امیدواری داد و گفت اگر به جای شما بازیگر دیگری را برای این نقش انتخاب می کردم، مثل الان راضی نبودم. بازیگری مثل من مطمئنا خوشحال می شود وقتی کارگردانی که کار بزرگی انجام داده حالا این را بگوید.

این بازیگر خاطرنشان می کند: «یاقی» پروژه ای است که اگر نقشم را به بازیگر دیگری بدهند افتخار می کند چون بهترین های ایران در این سریال هستند. افرادی مثل نیکی کریمی و امیر جعفری در این سریال نقش های کوچک یا چند نقش را بازی کردند اما وقتی با آنها صحبت کردم گفتند که این نقش ها برایشان خیلی مهم است و یکی از نقش های دیگرشان بوده است. و حتی نقش اصلی. ، بیشتر لایک کنید.

علی شادمان در سریال یاغی چیزهای زیادی خواهد دید

وی با اشاره به ایفای نقش علی شادمان در سریال یاغی گفت: علی شادمان در سریال یاغی در قدرت دیده می شود. او به خاطر زیبایی و جذابیتش از کودکی وارد سینما شد اما حالا کمدین شده است و اگر در کودکی به سینما نمی آمد باز هم جایی در سینما داشت. علی شادمان بازیگر بسیار حرفه ای است و به نظرم سریال شورشی اتفاق عجیبی در کارنامه اوست.

خواجوی می گوید: داستان اول سریال برگرفته از رمانی به نام سالتو است که در آن بیننده جنبه های مختلف جامعه را مشاهده می کند. تعجب آور است که بدانید من اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه سریال ندارم، زیرا روشی که محمد کارت این کار را انجام داد، نه تنها نسخه خطی را به من داد، بلکه فقط بحث های خودم را به من داد. من حتی نمی دانم کجای داستان هستم، اما چون شما کار خود را می دانید و می دانید، خوشحالم.

این بازیگر ادامه می دهد: در حین کار حتی خودم را روی مانیتور نگاه نکردم. از پشت کارتم را کورکورانه به دست محمد انداختم که می دانستم او مرا نگه می دارد. من نگران هیچ چیز نیستم زیرا معتقدم او یک متخصص است و توانایی او در کارگردانی را دارد.

او گفت: حضور در چنین سریالی دقیقاً همان چیزی است که در کودکی انتظار داشتم. من با همه کسانی که می خواهم از 100 متر در روز ببینم همکاری می کنم و نامه های ما در یک تیتر قرار می گیرند. این برای من بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/