رسانه سلامت و دانش

بازدید وزیر بهداشت از دو بیمارستان شهرستان دماوند

از | بازدید | بهداشت

وزیر بهداشت در قالب سفر استانی رییس جمهور به شرق استان تهران، از دو بیمارستان حضرت فاطمه (س) و سوم شعبان شهرستان دماوند بازدید و نیازمندی‌های آنها را بررسی کرد.

به گزارش سلام دکتر، بیمارستان حضرت فاطمه (س) با مشارکت خیرین نیک اندیش سلامت ساخته شده و ۲۰ تخت جدید آن در مرحله تکمیل و افتتاح است. همچنین دستگاه سی تی اسکن آن توسط خیرین تهیه شده که فضای فیزیکی آن در حال ساخت است که وزیر بهداشت از بخش های اورژانس، بستری، داروخانه اتاق های عمل در حال ساخت و تصویربرداری این مرکز درمانی بازدید کرد. 

عین اللهی همچنین از بخش های اورژانس، اطفال، بستری جراحی و عمومی، سی تی اسکن و اتاق عمل بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند بازدید و مهمترین نیازهای این مرکز درمانی را بررسی و دستورات لازم را برای برطرف کردن نیازهای آن صادر کرد. 

در بیمارستان سوم شعبان دماوند و با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پویش ملی سلامت به منظور غربالگری دیابت و فشارخون بیماران نیز در حال انجام بود. 

در این بازدیدها رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع، پاک آیین دستیار رسانه‌ای وزیر، سخنگو و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، رییس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.