رسانه عمومی

بادامچیان: اردوگاه معصت برای حل مشکلات ناشی از Coron ایجاد خواهد شد

دبیرکل حزب ائتلاف اسلامی پیشنهاد راه اندازی “کمپ موست” را داد و گفت: از طریق این اردو کارگران و کارمندان سازمان های غیر دولتی با درآمد محدود یا بیکار شده اند یا مشکلات کارگاه ها ، کارخانه ها و فروشندگان که مشکل دارند باید با عزت برخورد کنند و به اندازه کافی ” .

به گزارش سلام دکتر ، اسدالله بادامچیان در پایان جلسه دبیر حزب حزب موتلفه اظهار داشت: وی تمام مشکلات و نجات فاجعه جهانی کورونا را در نظر گرفت که انشاءالله یک جامعه مهدویت با ظهور منجی تشکیل شود. جامعه ای پر از جنگ و عدالت همراه با دانش الهی.

وی افزود: “ما از همکاری و همکاری همه اقشار مختلف ملت ، به ویژه مجموعه پزشکی کشور قدردانی می کنیم. این نمونه ای از یک جامعه مهدویان است که همه در کنار هم برای حل مشکلات همکاری می کنند.”

بادامچیان ضمن تقدیر از خدمات دبیر حزب ائتلاف در مورد Coron ، اظهار داشت: تسلیت خود را به همه خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند از جمله خانواده های اعضای افتاده حزب ائتلاف اسلامی تسلیت عرض می کنم و از همه اعضای ائتلاف و مسئولان ائتلاف می خواهیم تا خدمات خود را گسترش دهند و با همکاری مردم در برخورد با مسائل اقتصادی و زندگی با همکاری خیرین و مردم بخصوص قبل از ماه مبارک رمضان برای اطمینان از آسایش روزه داران برنامه ریزی و عمل کنید.

وی تأکید کرد: خدا را شکر ، همبستگی اسلامی و ملی که در ایران شاهد آن هستیم تا بتوانیم بر بحران اقتصادی غلبه کنیم و مشکل کورونا یک حماسه عالی است که حاصل تفکر و تعلیم و تربیت مهدوی مهدوی است.

بادامچیان با تقدیر از کادر پزشکی و مدافعان بهداشت و سازندگان مواد مخدر ، جهادی و سازمان های مردم نهاد ، سپاه ، ارتش ، بسیج و پلیس ، افزود: ما این وحدت را برای عموم مردم ارزشمند و آن را در همه سطوح گسترش می دهیم.

وی گفت: باید از این همه جهادی ، صمیمیت و خدمات در مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا استفاده شود و باید یک “اردوگاه موست” ایجاد شود. به ویژه ، با کارگران و کارمندان سازمانهای غیر دولتی که کم درآمد هستند یا بیکار شده اند یا مشکلات کارگاهها و کارخانه ها و فروشندگان مشکل دارند باید با عزت و کفایت رفتار شود. پیشنهاد ما ایجاد تعاونی های اسلامی در محله زیر نظر روحانیون محله است تا مانند سال 1957 همه بتوانیم در کنار هم باشیم.

دبیرکل حزب ائتلاف اسلامی با اشاره به پایان دوره دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، گفت: در آخرین روزهای دوره دهم مجلس دهم ، نمایندگان مجلس می توانند برای رفع مشکلات کشور گام بردارند. ما همچنین از اعضای منتخب مجلس یازدهم می خواهیم تا برنامه های پس از ماکرون را در نظر بگیرند و برنامه ریزی کنند. به طور خاص ، مسائل مربوط به اشتغال ، تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها و بیکاری ، مشکلات صادرات و واردات و همچنین مسائل دولتی و ارزی.

وی همچنین در مورد بودجه عمومی دولت تأکید کرد: “باید بودجه تغییر و تجدید نظر شود. از این پس ما باید برای تنظیم بودجه به وضعیت کشور و اصلاح بودجه 99 اقدام کنیم و حتی بودجه فکری را نیز تکمیل کنیم.” خودش را وقف خواهد کرد.

بادامچیان با اشاره به سوءاستفاده انتقام جویانه دشمنان اسلام و ایران و دروغ رسانه های بیگانه در موضوع Corona ، افزود: آنها چیزی جز رسوایی به دست نخواهند آورد زیرا دولت ما 40 سال است که این دشمنان را می شناسد و به آنها دروغ می گوید. آنها بی تفاوت گوش می دهند و به آنها نگاه می کنند. در کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده و اروپا شرایط حاکمیت کورون وجود دارد ، ایران اسلامی نمونه ای از همبستگی و حکومتداری ، همکاری دولت و ملت و همکاری مردم با یکدیگر است و این روند ادامه خواهد یافت.

او در مورد حمایت از فدراسیون ایالات متحده صحبت كرد ، اما گفت كه برای حفظ عراق استقلال مهم است.

در پایان ، بادامچیان به نام ژنرال صیاد شیرازی گفت: “او نمونه ای از افسران رشید اسلام و وفادار به نظام و انقلاب بود. هوش او در کردستان و در عملیات مرصاد یکی از بزرگترین عملیات نظامی و ویژگی های مهم این شهید عزیز است.” این بود

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید