اٌمیکرون از نگاه روزنامه‌های جهان

اولین گزارش بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های جهان امروز در مورد اسکن omicron است. بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، علیرغم شیوع ویروس امیکرون، هیچ مرگ انسانی در سراسر جهان رخ نداده است. ایالات متحده و استرالیا تنها کشورهایی هستند که تولید پروتئین Omicron را گزارش کرده اند.

Omicron از دیدگاه روزنامه های بین المللی

به گزارش سلام دکتر، آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو، یکشنبه ۱۴ آذر در بیانیه‌ای نوشت:

Omicron خط ebo

روزنامه آلمانی دی ولت می نویسد: «ما نگران بزرگی طوفان کووید 19 در آلمان در روز کریسمس هستیم.
اکونومیست می‌گوید: «Omicron خطرناک و فاجعه‌بار است، اما شدت آن همچنان یک راز است.»

یک کشور

روزنامه اسپانیایی ال موندو نوشت: جو بایدن به اوکراین نیز نگاه می کند. او گفت که فکر می کند روسیه در آستانه سال 2022 به اوکراین حمله خواهد کرد.
بایدن معتقد است 175500 سرباز در این حمله نظامی شرکت خواهند کرد. او معتقد است که تهدیدات تجاری بین ایالات متحده و روسیه به وجود آمده است. روسیه گفت: ما روسی و اوکراینی هستیم.
اکونومیست انگلیسی به آن نگاه کرد، اما متفاوت بود. روسیه می گوید وعده دیدار ولادیمیر پوتین و جو بایدن از طریق ویدئو کنفرانس داده شده است.

بایدن آمریکا ناامید کننده است

مجله فرانسوی فیگارو توجه ویژه ای به جو بایدن دارد. او نوشت: «جو بایدن 10 ماه است که رئیس بوده است. تا به امروز به بخش بزرگی از آمریکا آسیب رسانده است.
اپیدمی ویروس کووید، تورم، مهاجرت، سیاست خارجی و اصلاحات مسکن در آمریکای بایدن هشدار دهنده است. قول داده بود آمریکا را تصاحب کند اما بعد از یک سال قدمی فراتر نرفته بود. در ایالات متحده نیز با شکست انتخاباتی مواجه است. دموکرات ها در ویرجینیا و نیوجرسی قدرت را از دست داده اند.

در رویاهای خبر امروز:

بمب هفتاد ساله
وال استریت ژورنال گزارش داد که انفجار بمب در مونیخ در طول جنگ جهانی دوم دست کم چهار کشته بر جای گذاشت. در حالی که آنها در حال ساختن بودند، یک بمب بیش از 70 سال پیش منفجر شد. این بمب در نزدیکی یک ایستگاه قطار در مونیخ منفجر شد. تمام شیشه های خانه های اطراف بمب سقوط کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل