رسانه عمومی

انفجار ساختمان در خیابان سبلان/ نگهداری کپسول‌های گاز در زیرزمین منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک خانه مسکونی در خیابان سبلان خبر داد.

سید جلال المالکی در مصاحبه با سلام دکتر اظهار داشت: ساعت 2:44 بامداد امروز یک مورد انفجار در یک خانه مسکونی به سیستم شماره 25 خدمات آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران گزارش شد که بلافاصله در ایستگاه شماره یک واقع شده است. وی قبل از بزرگراه امام علی (ع) به خیابان اسپلان شمالی فرستاده شد.

وی با بیان اینکه انفجاری در زیرزمین خانه دو طبقه قدیمی به طول 60 متر عرض رخ داد ، گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند. زن و مرد جوانی در این خانه زندگی می کردند که 16 سال با سوختگی های نسبتاً شدیدی داشت. وی به یک مرکز پزشکی منتقل شد.

المالکی افزود: با ورود آتش نشانان ، نیروها به زیرزمین رسیدند و با یک دید عجیب روبرو شدند. آتش نشانان چندین سیلندر بنزین را در زیرزمین پیدا کردند که بسیاری از آنها پنج کیلوگرم وزن داشتند و دیگری کپسول پیک نیک. این دستگاه ممکن است به شش رسیده باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: براساس برآوردهای اولیه ، ممکن است فردی که در زیر زمین زخمی شده است ، با این سیلندرها کار کرده است ، که منجر به انفجار اولیه شده است. خوشبختانه این حادثه باعث آتش سوزی نشده بلکه بخشی از دیوارهای زیرزمین و طبقه فوقانی را تخریب کرده است.

وی افزود: به دلیل قدیمی بودن این خانه احتمال تخریب خانه وجود داشت اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. نیروهای منطقه را تضمین می کنند و خانه ظرف چند دقیقه تحویل قانون می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حوادث اخیر در سیلندرهای گاز ، اظهار داشت: متأسفانه در بعضی از خانه ها مردم با خیال راحت این سیلندرها را حمل می کنند و این اقدامات ممکن است منجر به حوادث گسترده تری شود. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید