رسانه عمومی

امیدوار به سرمایه‌گذاری ۵۰۰۰ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بندر شهید رجایی هستیم

سلام دکتر / هرمزگان معاون بنادر و امور بازرگانی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان توضیح داد که جذب سرمایه از بخش غیردولتی با انعقاد قراردادها و قراردادهای غیر عملیاتی به مبلغ 5 هزار میلیارد دلار یکی از محل های تجارت و اجتماع است. مرکز بندر شهید رجایی در سال 1400.

شب گذشته (26 اسفند) منصور خرمشکوه با تشریح ایده ها و مشکلات منطقه اقتصادی بندر شهید رجایی در سال آینده بر اهمیت جذب سرمایه گذاری بخش های غیردولتی در سال آینده تأکید کرد و گفت: این پروژه با هدف افزایش میزان غیر دولتی سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی. 73 ریال دنبال می شود.

وی توضیح داد که بندر شهید رجایی بزرگترین بندر تجاری و بندری کانتینری است که علیرغم داشتن ظرفیت تولید ، ایجاد ارزش افزوده ، دسترسی به آبهای آزاد و زیرساخت های مناسب ، مزایای مثبتی برای سرمایه گذاران دارد. توسعه و تکمیل یک نرم افزار در حال کار برای جمع آوری وجوه غیرسیستم 50٪ محصولات کانتینر دار به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها در سال 1400 ذکر شد.

معاون امور بنادر و تجارت اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه می دهد: 30 درصد پرداخت غیبت شارژ کانتینر با هدف توسعه دولت ee و افتتاح بندر شهید رجایی 10 درصد توسعه می یابد.

خرمشکوه بررسی و تدوین رویه های عملیاتی بار غیر کانتینری 50 درصدی با هدف ارتقا the توان عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی این استان با همکاری طرفین به میزان 4 درصد را از دیگر برنامه های مهم عنوان کرد. .

وی ادامه داد: تهیه و خلاصه دستورالعمل های عملیاتی در بخش محصولات غیر کانتینری حداقل در 2 مورد ، بررسی رویه های عملیاتی کشتی ها و بررسی عوامل موثر بر رویه های عملیاتی آب کشتی ها با استفاده از روش های زمانی به میزان 100٪ قسمت دیگری از این برنامه ها. “ماموریت اجرایی آن در ماه مه سال آینده آغاز می شود.

معاون بنادر و امور بازرگانی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان شامل: انتصاب یک اپراتور طولانی مدت خط لوله برای انتقال فرآورده های نفتی در کریدور A بندر خلیج فارس به بخش خصوصی در حدود 100٪ توسط بندر Authority از پرشیا ، تدوین و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در بندر شهید رجایی از ماه مه 1400 50٪ خواهد بود و همچنین اجرای قرارداد بندر حمل و نقل و ساخت تعمیرگاه بندر شهید رجایی 100٪ برنامه های دیگر

خرمشکوه مطالعه سازگاری خرده فروشان در بنادر اصلی در بنادر غربی حومه را نتیجه گرفت و برای رفع موانع با مراجع نظارتی 70٪ با هدف افزایش تولید همه بنادر روستایی از برنامه دیگری که توسط دبیر کل تعریف شده است ، پیگیری کرد. برای سال آینده

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید