رسانه عمومی

افزایش مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی/ تلاش سازمان تامین اجتماعی برای متناسب سازی حقوق‌ها

عضو هيئت مديره و دبير انجمن بازنشستگي سازمان تأمين اجتماعي ، افزايش حقوق بازنشستگان را حداقل 2،800،000 تومان ، درخواست اصلي و درخواست اوليه سازمان هاي بازنشستگان توصيف كرد و گفت: “ما انتظار داريم كه وزير رفاه و مدير اجرايي سازمان تأمين اجتماعي با افزايش اين حقوق در اجراي حق مسكن عمل كنند. و غذا در اسرع وقت.

به گزارش سلام دکتر ، محمد اسدی گفت: “تطبیق حقوق بازنشستگی وظیفه قانونی سازمان تأمین اجتماعی است و به دانش ما و با پیگیری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و وزیر رفاه ، مراحل نهایی برای انتقال سهام و سایر منابع به سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام است.”

وی افزود: امید زیادی در بین بازنشستگان برای پاسخگویی به این تقاضا برای سالهای طولانی وجود دارد ، سالها است که افزایش قابل توجهی در حقوق مسکن و غذا برای بازنشستگان تأمین اجتماعی مشاهده نشده است و در حال حاضر آنها مبالغ ناچیزی دریافت می کنند که پیش بینی می شود امسال این میزان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه می گیرد ، گفت: دبیر انجمن عالی بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تلاش های سازمان تأمین اجتماعی برای دریافت مطالبات این سازمان از دولت و تجهیز منابع به منظور افزایش مسکن و حقوق غذایی و همچنین اجرای قانون اصلاح قانون بازنشستگی.

العسدی خواستار افزایش حقوق بازنشستگی به حداقل 2 میلیون و 800 هزار تومان به عنوان اصلی ترین درخواست سازمان های بازنشستگان شد و گفت: “انتظار داریم وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یک معادله را اجرا کرده و هرچه سریع تر حقوق مسکن و غذا را افزایش دهند.”

وی به افزایش تعداد و تعداد تسهیلات خوب بخیه برای مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال جاری اشاره کرد و گفت: حجم وام بازنشستگان در سال جاری به چهار میلیون تومان رسیده است. امیدواریم ساز و کار پرداخت این تسهیلات در اسرع وقت توسط سازمان تأمین اجتماعی اعلام شود و وام شروع به پرداخت می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید