اعطای وام ۲۲۰ میلیون تومانی برای نوسازی خانه‌های فرسوده

سلام دکتر / زنجان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 220 هزار تومان تسهیلات برای مقاوم سازی بافت های متروكه در شهرهای بیش از 200 هزار نفر جمعیت پرداخت می شود.

مهدی عبوری عصر امروز (شانزدهم آذرماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 148000 هکتار سازه آسیب دیده ، سکونتگاه اطلاعاتی و سازه های غیرمجاز در سراسر کشور وجود دارد و هم اکنون 790 اثر با اعتبار وجود دارد بیش از 1000 تومان به طور مستقیم از وزارت راه و شهرسازی و حدود 12000 میلیارد تومان کار مشترک با همکاری سایر ارائه دهندگان خدمات از جمله جوامع در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس برنامه توسعه ، در طی ده سال گذشته وظیفه داریم 270 محله و 2700 منطقه را راه اندازی کنیم و در این راستا ، منابع را در قالب تجدید ساختارهای موجود تأمین می کنیم. برو “

مدیر مرکز بازسازی شهر توضیح داد: تعداد تسهیلات نوسازی فیزیکی که برای شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت رها شده 220 میلیون تومان است که شامل 50 میلیون تومان با 9 درصد سود و مابقی با سود است. 18٪ تومان که 40 میلیون تومان آن با سود 9 درصد و مابقی با سود 18 درصد تعلق می گیرد ، تعلق می گیرد. علاوه بر این ، افرادی که در هنگام بازسازی ملک مسکونی خود در خانه های اجاره ای زندگی می کنند ، 40 درصد وام با نرخ سود 4 درصد دریافت می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از اماکن تاریخی در مرکز شهر تحت شرایط نامساعد قرار دارند ، اظهار داشت: برای ساماندهی این مناطق کمک بگیرید.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل