رسانه عمومی

اصلاح بودجه بی‌مهری تاریخی نسبت به بوشهری‎ها است

سلام دکتر / بوشهر استاندار بوشهر گفت: اصلاح بودجه فقدان سابقه مردم این استان است و مجلس شورای اسلامی باید نیمی از بودجه منطقه بوشهر را به موقع کاهش دهد.

عبدالکریم لند در جلسه کمیته گفتگوی دولت محلی بوشهر توضیح داد: از نظر اصلاح بودجه ، اتفاق خوبی نیفتاده است ، زیرا در این اصلاحات ، 13 استان با منابع مالی عمده و استان ها قدرتمندترین کشور در این کشور آنلاین و موم ها بسیار بزرگ هستند.

وی توضیح داد: قانونگذار انقلابی باید در برابر بودجه محلی شهری مانند بوشهر تغییری ایجاد کند ، زیرا بیش از 50 درصد گواهینامه های استان بوشهر در اصلاح بودجه حذف می شود.

سرزمین ادامه می دهد: استان با بیشترین تأثیر در توسعه ملی باید سطح بودجه بالاتری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد.

وی افزود: این واقعیت که نماینده ولی فقیه در استان و نماز جمعه بوشهر خواستار توجه ویژه دولت در بودجه 1400 منطقه بود ، دولت توجه ویژه ای داشت ، زیرا براساس پیشنهاد دولت 3.84 خواهد بود.

این کشور گفت: “قانونگذار باید به نیازها و نقاط قوت استانها توجه کند و با دید مناسب تری به سهم حومه قدرتمند کشور نگاه کند.”

وی افزود: قوه مقننه یکی از شاخص های توزیع بودجه به مردم را به جا گذاشته است ، با این شرایط 13 استان کشور به عنوان استانهای با اهمیت و مورد غفلت واقع می شوند.

این سرزمین گفته است: با اصلاح سیستم بودجه ، وضعیت بودجه منطقه بوشهر جزو آخرین استانهایی خواهد بود که این وضعیت در استان نیست و منجر به شکایت بوشهری ها خواهد شد.

وی افزود که انتظار می رود قانونگذار ، که باید برای تاریک کردن مناطق نیازمند و حومه های کم درآمد گام بردارد ، در تصمیم خود برای اصلاح بودجه تجدید نظر کند.

یک مقام ارشد دولت در استان بوشهر گفت: “اگر استانهایی که تعداد نمایندگان بالایی دارند می خواهند از اکثریت استفاده کنند و قانونی برای تصرف سایر استانها وضع کنند ، البته این موضوع توسط مردم فراموش نخواهد شد.

وی افزود: در صورت اصلاح بودجه به روش فعلی توسط قانونگذار ، طرح توسعه استان بوشهر آزار و اذیت فراموش نشدنی خواهد بود.

زمینه تأکید کرد: از قانونگذار انتظار می رود که به توصیه های حکیمانه دولت توجه کند ، زیرا در حوزه درک ، هیچ قدرتی وجود ندارد که بتواند بگوید می تواند نظر کارشناسی بیشتری از دولت بیان کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دولت مجموعه ای از خبرگان از دورافتاده ترین روستاها تا مرکز کشور و یک گردهمایی با این گستردگی را با حضور کارشناسان و رقبا و در چنین شرایطی به ویژه مجلس در اختیار دارد. قانونگذار باید اتهامات بیشتر دولت را دنبال کند.

استاندار بوشهر افزود: استانی مانند بوشهر باید توجه بیشتری به حوزه توسعه داشته باشد اما با این اصلاح نظام بودجه برای سال آینده فقط باید از کارهایی که انجام نشده پشیمان شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید