رسانه عمومی

از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل‌های مشترک

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی فرودگاه های ایران به چندین مقصد در عراق از جمله نجف و بغداد خبر داد و گفت: “شرکت های هواپیمایی می توانند با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مجوزهای هواپیمایی این کشور را برای هر روز دریافت کنند.”

به گزارش سلام دکتر ، پس از شیوع ویروس کرونا در جهان و محدودیت های سفر توسط بسیاری از زمین ، دریا و هوا ، کشورهای مختلف موافقت نامه های تجاری را امضا کردند و بر سر مقررات خصوصی و چند جانبه برای ایجاد روابط ، به ویژه در زمینه قطارها توافق کردند. در همین حال ، با حذف چند مقصد خارجی ، بسیاری از کشورها که قبل از شیوع کرونا به بسیاری از کشورها پرواز کرده بودند ، البته مطابق با مقررات کرونا ، سفر هوایی خود را از سر گرفتند.

تورج دهقان زنگنه ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، در مصاحبه با سلام دکتر ، در مورد وضعیت جدید هواپیماهای خارجی و از سرگیری پروازها بین ایران و عراق اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا رخ داده است و خواهد آمد. هیچ محدودیتی غیر از اقدامات بهداشتی و قلبی عروقی ندارد.

وی افزود: “طی چند روز گذشته ، ما با مقامات عراقی بحث و گفتگو کرده ایم و در نهایت تصمیم گرفته شده است پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران و هواپیمایی های ایرانی از سر گرفته شود تا بتوانند مسافران و مسافران خود را به این کشور همسایه بیاورند. “

رئیس نیروی بین المللی کمک امنیتی (ISAF) ادامه داد: شنبه گذشته ، هواپیمایی عراق به تهران و مشهد پرواز کرد و البته ما در مقررات بهداشتی کنترل زیادی بر این هواپیما داریم و شرکت های هواپیمایی ایران می توانند هرگونه درخواست روز هفته و مردم برای آنجاست ، از آنها بخواهید بلیط هواپیما به نجف و بغداد به آنها بدهند.

دهقان زنگنه گفت: “اقدامات پزشکی این هواپیما به عنوان سایر هواپیماهای خارجی در نظر گرفته می شود و می توان از آنها به عنوان غربالگری و نظارت بر افراد آلوده به پروتئین کرونا برای جلوگیری از مسافرت ، باد آنها و غیره نام برد و همچنین دستگاه ها باید PCR آزمایش شوند. با نظر دیگران نتیجه منفی دارد. “در خطوط هوایی خارجی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید