رسانه عمومی

اختتامیه رویداد ملی آبگینه ۱۴۰۰ برگزار شد

مراسم اختتامیه هزار و چهارصدمین رویداد ملی طراحی شیشه با حضور مدیرکل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و مدیرکل دفتر معاونت صنایع دستی در موزه ملی کشور برگزار شد.

به گزارش سلام دکتر، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث، فرهنگ، گردشگری و هنر استان تهران، پروانه حیدری روز دوشنبه 4 بهمن 93 با اعلام این خبر گفت: قرار است در این مناسبت بیش از 60 فرهنگ و توصیه مورد داوری قرار گیرد. ما بهترین نظر را انتخاب کرده ایم.”

معاون صنایع دستی استان تهران گفت: تمامی ایده های ارائه شده در مهلت مقرر در بروشوری جهت استفاده سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شیشه و شیشه با رعایت حقوق معنوی طراح منتشر می شود.

مدیرکل فرهنگی، سفر و صنایع دستی منطقه تهران گفت: ساخت رویداد طراحی شیشه نقطه شروع برندسازی و تجارت صنایع دستی در منطقه است.

پرهام جانفشان می افزاید: در تهران باید در حوزه شیشه و شیشه برای تجارت و برندسازی کارهای بزرگی انجام شود نه اینکه فقط ثبت ملی ورامین به عنوان شهر شیشه و شیشه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت های صنایع دستی محل برگزاری رویدادهای طراحی در تمامی حوزه های صنایع دستی از جمله زیورآلات و زیور آلات خواهند بود.

رویداد 1400 Glass Country با شرکت 120 نفر در هفته از 17 ژانویه تا 20 فوریه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید