رسانه عمومی

اجرای سقف شیروانی و کاربردهای آن

برای پروژههای بزرگی که سقف ویلا برای آنها از شرکت ویلا سقف خریداری شده باشد، گاها ممکن است که خدمات نصب به صورت رایگان ارائه گردد. خدمات نصب ویلا از ظرافت خاص برخوردار است که حتماً نصاب سقف شیروانی ویلایی بایستی آن را مد نظر قرار دهد. به علاوه کیفیت طرح پیاده سازی شده در سقف ویلا نیز اهمیت بالایی دارد که بایستی دقیقاً بر اساس طرحهای از پیش تعیین شدهای که مقرر گردیده انجام شود.

نصاب سقف ویلا بایستی برای خدمات نصبی که به شما ارائه میکند، پشتیبانی مناسب و بلند مدت ارائه کند. نصاب سقف ویلا به علاوه بایستی این خدمت پشتیبانی از نصب را به صورت شفاف در قراردادی که با شما ارائه میکند بیان نماید که خیالتان از بابت این موضوع به صورت کامل راحت باشد. در ادامه یا ما همراه باشید حرفهای زیادی درباره شیروانی ها هست که لازمست مطرح شود.

البته سبکهای مختلف در دنیا بدلیل جاذبه ای که دارند به کشورهای دیگر نیز مهاجرت کرده اند  و بنوعی شاهد اختلاط درست و یا غلط این سبکها مانند نمونه ای که بعنوان یک طرح کانادائی مشاهده کردید هستیم. بررسی شیروانی ها از نظر وزن این پوشش ها. بررسی اقتصادی استفاده از شیروانی ها . رتبه برتر بخودی بخود شامل کسب رتبه برتر در مفاهیم بالا و عدم وجود نقائص رایج در اغلب مصالح شیروانی ها یاهمان سقف های شیب دار یا شکسته خواهد بود پس اگر آمادگی پیدا کردید شروع میکنیم.

چرا که زمانی که شما اسباب اثاثیه خود را در ویلا قرار می دهید . جمع کردن آن برداشتن آهن های روی سقف و ورقهای شیروانی و لمبه کاری زیر آن بسیار کار دشواری است و قطعاً هزینه زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت . این را نیز در نظر بگیرید که اجرای مجدد سقف و بتن ریزی آن و برقراری و یکپارچه سازی سقف با دیوارهای جانبی و سازه ساختمان در نوع خود معضلی است که به سختی قابل اجراست. لذا همیشه در ساخت ساختمان در نظر داشته باشید که اجرای سقف شیروانی و هر کار دیگری را که میخواهید انجام دهید، با برنامه قبلی در هنگام ساخت انجام دهید و به پایان برسانید.

لذا تشخیص ما تنها نیمی از درز و دروازه های داخل شیروانی را شامل میشد . پس برای تشخیص کامل نیاز به عمل جراحی داشتیم. هرچند که تشخیص از طریق باز کردن برخی از ورقها هم سریعتر بود و هم مطمئن تر و کم خطر تر. بماند که انواع کرمها عنکبوتها پشه ها و جانوران گوناگون اعم از مرده و زنده در سقف وجود داشت . یک کبوتر نیز در زمانی نامشخص درداخل سقف حبس شده و مرده بود و مرده آن نیز به شکل مشمئز کننده ای … بگذریم نمیگم که حالتون بد میشه. خلاصه ما بناچار پس از تخلیه ویلا و درز بندی از داخل بوسیله چسب آکواریوم و چسبهای درز گیر بطور کامل و با دقت زیاد.

لذا سعی کنید به اجرای سقف آخر به شکل اصولی و مهندسی و اتصال آن به سایر اجزای سازه ای توجه بسیار کنید . شما با بتن ریزی در آخرین سقف یک ساختمان امن و فاقد معضلاتی را که اشاره کردیم بنا خواهید نمود. این مصالح معمولا با منشا های مختلفی هستند نظیر منشا فلزی یا آهنی که اغلب آهنهای گالوانیزه هستند. اشکالی با منشا سیمانی یا اصطلاحاً ایرانیت . برخی نیز دارای منشا پلاستیک و پی وی سی دارند که پلی کربنات ها نیز بخشی از این دسته محسوب میشوند.

که موجب ایجاد خسارت ،خوابزدگی،دلزده گی ایشان شده بود. بنده خدا میگفت میخواد ویلاش رو بفروشه که بهش دلداری دادم. البته بازهم کمکش کردیم که مشکل رفع بشه اما دوستان این قصه واقعی رو گفتم که تاکید کنم. ویلاهائی سقف درست و درمون نداره مدام ازین مشکلات هم دارند. این شیوه غلط در اجرای سقف های شیروانی تا حدی رایج شده است که به عنوان عرف در اجرای این گونه سقف ها درآمده است. تا جایی که سازندگان ویلا ها زمانی که به سقف آخر می رسند بدون آنکه ذره ای به روش اجرای صحیح صفحه آخر فکر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید