رسانه عمومی

اثربخشی اینترفرون در درمان کرونا هنوز تایید نشده

سلام دکتر / مرکزی معاون مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تأثیر اینترفرون برای تاج توسط وزارت بهداشت تمام نشده است.

در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران (سلام دکتر) ، دکتر عباسعلی مرادان اظهار داشت: استانداری مرکزی نیز مانند سایر استانها مشمول پروتکل های ابلاغیه وزارت بهداشت است. بودن.

وی افزود: ممکن است داروها در پروژه های تحقیقاتی بر روی تعدادی از بیماران مؤثر باشد ، اما پس از بررسی بیشتر ، اثربخشی آنها منتفی خواهد شد ، به عنوان مثال ، تا همین اواخر ، از فاویراویر برای بیماری عروق کرونا ویروس قلب استفاده شده بود که از بررسی های انجام شده ، در دستور کار قرار نگرفت.

اینوریان با بیان اینکه در حال حاضر از اینترفرون بتا و اینترفرون بتا استفاده می شود ، گفت: “این داروها ممکن است برای برخی از مراحل بیماری مؤثر باشد. این دارو در بیمارستان کریستماستر مورد استفاده قرار گرفته و در بسیاری از موارد مؤثر بوده است ، اما مطالعات بیشتری لازم است.” برای اینکه این دارو موثرتر باشد تا وزارت بهداشت بتواند از آن در سراسر کشور استفاده کند.

وی افزود: بیماران قلبی کرونری که در بیمارستان بستری می شوند یا در خانه قرنطینه می شوند طبق پروتکل وزارت بهداشت و از طریق داروهایی مانند کلروکین و کلروتئین درمان می شوند که خوشبختانه با مشورت مناسب با وزارت بهداشت کمبود این دو دارو و حتی در برخی بیمارستان ها وجود ندارد. این داروها بیش از حد مورد نیاز است.

نایب رئیس دانشگاه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی با تأکید بر اینکه کمبود داروهای مناسب برای بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استان وجود ندارد گفت: در حال حاضر مشکلی در این زمینه و توزیع مناسب وجود ندارد. هم اکنون در حال برنامه ریزی و تجهیز سقوط هستیم زیرا نگرانی هایی در مورد عود بیماری در نیمه دوم سال وجود دارد.

امیدیان با اشاره به روند صعودی فرمانده 19 در ایالت و استان مرکزی گفت: “تعداد بیماران افزایش یافته است زیرا قدرت تشخیصی افزایش یافته است و از طرف دیگر متأسفانه مردم متوجه مشکلات سلامتی و فاصله اجتماعی نمی شوند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید