رسانه عمومی

آیین نامه اجرایی منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها تصویب شد

در جلسه چهارشنبه ، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی ، شورای وزیران رویه های اجرایی ماده (14) قانون بودجه 1400 را برای کل کشور در مورد منابع هدفمند و هزینه های بلاعوض تصویب کرد.

به گزارش سلام دکتر ، مطابق با دستورالعمل های فوق ، اداره تعاون ، اشتغال و رفاه موظف است چارچوبی یکسان در شناسایی خانواده های واجد شرایط ، ایجاد کلیه داده های به روز شده و شناسایی ، اطلاعات اقتصادی و بانکی در پایگاه داده ایجاد کند. ارائه اطلاعات کمک به ایرانیان به صندوق ملی تمرکز برای اجرای خدمات حقوقی و ایجاد یک بانک اطلاعاتی مستقر در خانه ، بنابراین می توان از آن برای آزمایش و ارزیابی گسترده مشتری استفاده کرد.

بر این اساس ، کلیه ارگان های حاکم مانند ثبت اسناد و املاک و خدمات دولتی ، کمیسیون ثبت احوال کشور ، خدمات درآمد دولتی ، بیمه پایه و تأمین اجتماعی ، پلیس جمهوری اسلامی ایران ، بانک ها ، وزارت کار ، معادن و بازنشستگی ، سازمان ایالتی و بازنشستگی نظامی و سایر حقوق بازنشستگی موظف به همکاری با سازمان و وزارت تعاون ، کار و امنیت مدنی در نگهداری و تکمیل پایگاههای مذکور هستند.

مرکز همکاری ها ، خدمات و مشارکت ها همچنین موظف است ضمن ارائه آموزش های لازم برای سازمان اعطای کمک هزینه ، مطالب مورد استفاده متقاضیان اعطای کمک هزینه از جمله برنامه ثبت آگهی ، پاسخ ، آزمایش چند رشته ای و پیام کوتاه را ارائه دهد.

ثبت نام کلیه متقاضیان کمک هزینه نقدی ، کمک های مسکن مساعدت و سایر کمک های مالی ، از جمله کمک های جدید ، کسانی که هنوز ثبت نام نکرده اند و کسانی که سمت خود را ترک کرده اند و کمک های نقدی به افراد واجد شرایط ، مطابق با دستورالعمل های عمومی مرکز برای مشارکت ، اشتغال و تأمین اجتماعی و برنامه عوامل تعیین کننده متمرکز در مجموعه وجوه (منابع) تبصره (14) تعیین و اجرا شده است.

علاوه بر این ، مطابق با چارچوب های قانونی فوق الذکر ، سازمان تنظیم مقررات و استخدام کشور موظف است مجوزهای کار مصوب برنامه برنامه و بودجه را به میزان 20٪ از موقعیت های مصوب اعطا کند تا بتواند وظایف و مأموریت های منظم را به سازمان.

اندازه سقف لوازم خانگی جانبازان 1400 است

پس از جلسه امروز ، شورای وزیران ضمن اصلاح آیین نامه خرید یا ساخت مصالح ساختمانی برای آزادگان ، جانبازان و خانواده های شهدا ، سگ را برای مصالح ساختمانی جانبازان در سال 1400 تعیین کرد.

بر اساس این تصمیم ، سقف مبلمان سالمندان در سال 1400 ، برای هر خانه در شهرهای بزرگ و پایتخت های منطقه ، 3 میلیارد ریال ، سایر شهرها 2 و 500 میلیارد ریال و روستاها 2 میلیارد ریال تعیین شده است.

تصویب چارچوب های نظارتی در مورد چگونگی تقسیم بودجه برای حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

کمیته ، در پیشنهاد بودجه و برنامه ریزی کشور و براساس بند (ب) ماده (18) قانون بودجه 1400 ، دستورالعمل های نظارتی را در مورد نحوه تخصیص بودجه برای حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات تصویب کرد.

طبق روال فوق ، اعتبارات مشمول این آیین نامه برای حمایت از سرمایه گذاری در توسعه و ارتقا technology فناوری اطلاعات و ارتباطات ملی ، توسعه و ارتقا technology فن آوری و کیفیت مواد و تجهیزات هستند. نرم افزار ، صادرات و فناوری و خدمات مهندسی ، کمک می کند شرکت های فعال در زمینه های فوق را در نمایشگاه های داخلی و بین المللی رهبری کنید ، ایجاد مدیران (اپراتورها) خدمات الکترونیکی را در تمام بخش ها ارائه می دهد ، از فعالیت های تحقیقاتی منجر به تولید نمونه های صنعتی یا محصولات آزمایشگاهی ، آموزش ، توسعه کار و کمک به سرمایه گذاری های خطرناک در زمینه ارتباطات و ماشین آلات فناوری اطلاعات به فرم برنامه ها و فیدهای بازی تقسیم می شود.

اعتبارات این آیین نامه توسط مترجم در چارچوب رهنمودهای تأیید شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب توافق نامه نمایندگی برای پرداخت متقاضیان شرکتها در خدمات مرتبط به شرکت عامل ارائه می شود.

علاوه بر این ، انتقال دهنده اعتبار یا شرکت عامل موظف است حساب های مربوط به معاملات مالی را در یک سیستم آنلاین حفظ و افشا کند به گونه ای که هرگونه اطلاعات مربوط به ظرفیت آن گاهی توسط دستگاه ها ، عنوان و علاقه مواد اعطا شده گرفته می شود و برنامه های تعلیق شده و میزان اعتبارات ترازنامه ممکن است بررسی شود و هر سه ماه ، عملکرد اعتبارات تحت این سیاست ، بر اساس اطلاعات ذکر شده ، به سیستم ملی و سیستم بودجه گزارش شود.

توزیع مواد بانکی به مرکز خدمات پشتیبانی کشاورزی برای تهیه نهاده های کشاورزی ، به ویژه کودهای شیمیایی

با توجه به تعهد اداره خدمات حمایت از كشاورزی در سال جاری برای تهیه و تأمین نهاده های كشاورزی ، از جمله 3 میلیون كود شیمیایی ، و حق اعطای این شركت از دولت برای كار در سال 1399 و تهیه و تأمین خوراك. کود در سال های اخیر ، شورای وزیران موافقت کرد 20000 میلیارد روپیه در بانک ها به صنعت راه اندازی کند تا نهاده های کشاورزی ، به ویژه مواد کود مورد نیاز بخش کشاورزی ، به میزان مصوب کمیسیون مالی و اعتبار.

همچنین تصمیم گرفت که کمیته دولت و بودجه اولین بازپرداخت و سود شرکتهایی را که از اعتبارات مصوب مناسب به بخش خدمات پشتیبانی کشاورزی اعطا می شوند ، توصیه کند.

گسترش توزیع سهم کالای کالا تحت کاهش سود تجارت به منطقه تجارت آزاد فرودگاه امام خمینی (ره)

شورای وزیران ، با مشاوره وزارت راه و شهرسازی برای گسترش تصمیم دولت در زمینه اختصاص سهام برای واردات کالا از طریق مناطق مستقل تجاری که 15 درصد کاهش سود تجاری دارد ، به منطقه آزاد تجاری امام فرودگاه خمین و سهام تجاری مربوطه برای این منطقه آزاد دریافت شده است.

توافق بین ایران و یونسکو برای ایجاد مرکز آموزش و تحقیقات منطقه ای برای مدیریت و تحمل ریسک زلزله برای آسیای غربی و مرکزی

سپس شورای وزیران تفاهم نامه ای را بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی ، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در مورد ایجاد مرکز آموزش و تحقیقات منطقه ای در زمینه مدیریت و تحمل خطر زلزله برای آسیای غربی و مرکزی تصویب کرد. .

توافق فوق در فوریه سال گذشته بین جمهوری اسلامی ایران و یونسکو امضا شد.

تاسیس شرکت فوق الذکر فرصتی را برای اشتراک توانایی های تجربیات ایران در کاهش خطر زلزله در منطقه فراهم می کند.

همچنین بر اساس این توافق نامه ، ماموریت اصلی صنعت پیشنهادی کمک به کشورهای غرب و آسیای میانه در مدیریت کاهش زلزله و توسعه اقدامات مناسب برای بازگرداندن مقاومت در برابر زلزله است. زمین مستحکم بر اساس مشخصات فیزیکی ، اقتصادی و فرهنگی این کشورهای کلانشهرها .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید