رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

آموزش میکاپ راهنمایی هایی برای آموزش بهترین تکنیک های میکاپ

دوره آموزش گریم و میکاپ از دورههای تخصصی آرایشگری

دوره آموزش گریم و میکاپ یکی از محبوب ترین محسوب میشود که شامل تکنیک‌های آموزشی گوناگون برای متعادل‌سازی و زیباسازی چهره بانوان است. در این دوره‌ها تکنیک‌های روز دنیا برای آرایش میکاپ و گریم عروس بصورت حرفه‌ای به علاقمندان آموزش داده می‌شود. از مطالب آموزشی این دوره‌ها می‌توان به شناخت فرم‌های صورت، کانتورینگ، متدهای روز گریم و میکاپ و کار با لوازم آرایش حرفه‌ای اشاره کرد. با توجه به تعدد آموزشگاه‌های مجاز و غیرمجاز در این زمینه، بهتر است با مبانی این دوره‌ها و آموزشگاه‌های معتبر آشنا باشید تا انتخابی صحیح داشته باشید. برای مشاهده تعدادی از برترین کلاس‌های آرایشگری معتبر میتوانید از اقدام کنید. در ادامه با انواع روش‌ها و اصول گریم و میکاپ آشنا خواهید شد.

 انواع سبکهای میکاپ که در دورههای آموزشی تدریس میشوند

سبک در میکاپ به معنای متد، تکنیک و روش اجرای میکاپ است. استفاده از توناژ مختلف رنگ‌ها، نوع ایجاد توازن در چهره و ترکیب‌بندی و هارمونی ویژه رنگ‌ها در صورت باعث به وجود آمدن انواع سبک‌ها در میکاپ می‌شود. اصول اجرای این سبک‌ها را می‌توانید در دوره‌های آموزش میکاپ بیاموزید. در ادامه با برخی از این سبک‌ها آشنا می‌شویم.

با شرکت در دورههای آموزشی به یک میکاپ آرتیست تبدیل شوید

میکاپ آرتیست، یک آرایشگر حرفه‌ای و مسلط به کار میکاپ صورت است‌. این افراد به‌خوبی می‌توانند از انواع لوازم میکاپ برای ایجاد جلوه مورد نظر و شایسته برای هر صورت استفاده کنند. میکاپ آرتیست‌ها با انواع پوست‌ها، نواحی صورت و متدهای میکاپ آشنایی کامل دارند و به دلیل تخصص بالایی که دارند، درآمد بسیار مناسبی هم خواهند داشت.

از توانایی‌های یک میکاپ آرتیست که باید پس از شرکت در دوره‌های آموزشی آن‌ها را یاد بگیرید،‌ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 گریم چهره هم نوعی از میکاپ است

گریم چهره نیز نوعی آرایش صورت است که بر فرم صورت تاکید دارد و با استفاده از آن می‌توان عیب‌ها و مشکلات احتمالی را پوشاند. معروف‌ترین نوع گریم چهره بانوان، گریم عروس است و در گریم نامزدی نیز نوع دیگری از آن است. در گریم سینمایی اما ویژگی‌هایی به چهره افزوده می‌شود و می‌توانید اثر زخم یا ویژگی‌های دیگر را ایجاد کنید. برای انتخاب دوره و شرکت در کلاس گریم می‌توانید به سایت ایران آموزشگاه رجوع کنید.

در دورههای آموزش با لوازم مورد استفاده در گریم آشنا شوید

قبل از انجام هرگونه گریم چهره باید با لوازم مورد نیاز برای آن و کارایی هرکدام آن‌ها آشنایی داشته باشید. این دانش و مهارت در آموزشگاه‌ گریم و میکاپ به شما ارائه می‌شود. در ادامه با برخی از لوازم مورد نیاز برای گریم عروس آشنا می‌شویم  و برای مشاهده اطلاعات دقیق محصولات میتوانید به مراجعه کنید.:

سرفصل آموزشی دوره میکاپ و متعادل سازی چهره:

مدت آموزش دوره میکاپ و متعادل سازی چهره:

کلاس های میکاپ حدودا ۸ تا ۱۶ جلسه هستند که بصورت خصوصی یا نیمه برگزار می‌شوند.

هزینه دوره آموزشی میکاپ و متعادل سازی چهره:

همانطور گه گفته شد کلاس های میکاپ به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود که متناسب با نوع کلاس هزینه ها نیز متفاوت می باشد.

آیا میتوان پس از دریافت مدرک به بازار کار وارد شد؟

سرفصل‌هایی که شما در دوره‌های آموزش پشت سر می‌گذارید، به‌گونه‌ای هستند که می‌توانید پس از به پایان رساندن آن‌ها، به‌صورت مستقیم و بلافاصله به بازار کار وارد شوید. توجه داشته باشید که برای شرکت در این دوره‌ها و دریافت مدرک فنی حرفه‌ای، به هیچ مدرک تحصیلی دیگری نیاز نیست. تمام این شرایط برای رشد و موفقیت شما در نظر گرفته شده تا بتوانید به درآمد بالا در ماه برسید.

 آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاههای حرفهای

تمامی انواع گریم و میکاپ در گروه آرایش حرفه‌ای قرار می‌گیرند و برای یادگیری آن‌ها نیاز است که دوره‌های گریم و میکاپ را در آموزشگاه‌های مجاز و آکادمی‌های زیبایی تخصصی بیاموزید. برای آشنایی با آموزشگاه‌های تخصصی میکاپ می‌توانید از منوی سایت ایران آموزشگاه بخش استفاده کنید. ایران آموزشگاه، مرجعی کامل برای آشنایی با انواع آموزشگاه‌ها در سراسر کشور است. شما با مراجعه به بخش‌های مختلف این سایت می‌توانید دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود را در بهترین آموزشگاه‌ها بیابید و به‌طور آنلاین یا حضوری در آن‌ها ثبت نام کنید.

آموزش آرایش صورت در خانه | آموزش گریم صورت ساده | آموزش میکاپ با توضیح

راهنمای آموزش آرایش صورت

بعنوان بک خانم تجربه آرایش های روزانه را داشته اید اما دوست دارید که تکنیکها و مهارتهای بیشتری را فرا بگیرید برای این کار شما به عنوان یک مبتدی دو راهکار دارید یکی اینکه پیج اینستاگرام صفحات و هشتگهای آموزش آرایش را دنبال کنید و ویدیوهای آموزش را مشاهده کنید و هر چیزی که یاد می گیرید را روی صورتتان پیاده کنید و تجربه ی جدیدی را کسب کنید .

آرایش صورت شامل آرایش چشمها و مژه ها نیز می شود که در این باره با توجه به نوع صورتتان ویدیوهای آموزشی زیادی را می توانید مشاهده کنید . اما اگر دنبال راهکار بهتری هستید باید از تجربیات یک متخصص آرایش صورت بهره مند شود .

آموزش آرایش صورت بصورت استاندارد

برای اینکه بصورت علمی و اصولی آرایش خودتان را انجام دهید باید در کلاس های آموزش خود آرایی شرکت کنید. دوره های خودآرایی هم توسط میکاپ آرتیست ها حرفه ای برگزار می شود و هم توسط آموزشگاه های آرایشگری زنانه که به شما مدرک فنی حرفه ای هم خواهند داد . یکی از مزایای یادگیری آرایش صورت بدین روش این است که هم دوره آموزش را بصورت اصولی طی می کنید و با اصطلاحات آرایشی زیادی آشنا می شوید و هم اگر استعداد خوبی را در خود کشف کنید می توانید این رشته را ادامه داده و بصورت حرفه ای وارد بازار کار آرایشگری شوید و کسب درآمد کنید . برای آشنایی شما در ادامه یکی دوره های برگزیده خودآرایی را برایتان تشریح می کنم .

دوره آموزش خودآرایی یکی از رشته های آموزش آرایشی است که دارای مدرک فنی حرفه ای نیز می باشد. اما کسانی که در این دوره ها شرکت می کنند هدفشان صرفا گرفتن مدرک نیست و بیشتر برای آنکه بتوانند خودشان از پس آرایش روزانه خودشان آنهم با روش ها و آرایش های متنوع بربیاییند شرکت می کنند. در این نوشتار شما را با این دوره بطور کامل آشنا می کنیم و به معرفی برخی از بهترین میکاپ کاران می پردازیم که در جهت یادگیری مهارت های گریم و میکاپ می توانید از آنها کمک بگیرید.