رسانه عمومی

آمادگی وزارت ارشاد برای حمایت از دوبلورها

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی در ایام نوروز با حضور در منزل «جرج پطروسی» هنرمند پیشین کشور، از وی بابت سال ها هنرنمایی وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سلام دکتر، در تشریح مرکز ارتباط و اطلاع رسانی مرکز فرهنگ و رهبری، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار که در فضایی دوستانه با این هنرمند با اهدای هدیه هنری درجه یک از خانه – اثر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازنگری هنر پطروسیان را ستود و گفت: این هنرمند در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای ارتقای آن انجام داده است.

در این دیدار یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن آرزوی سالی پر از موفقیت برای هنرمند جامعه مسیحی ایران، طرح های جدید و برنامه های در دست اجرا را خواستار شد.

وزیر فرهنگ و امور اسلامی همچنین بازسازی یکی از بهترین مکان های هنری را مایه مباهات دانست و گفت: این گونه نسل جدیدی است. هنرمندان ریمستر شده را به صحنه هنر ایران بفرستید.

اسماعیلی همچنین بر تعهد این وزارتخانه به حمایت و کمک به روند بازسازی در زمینه آموزش و ارتقای آن تاکید کرد و گفت: ما مسئولیت خود را بر این می‌دانیم که از گروه‌های تجاری و گروه‌های حرفه‌ای در بسیاری از زمینه‌ها حمایت کنیم و از این رو از تمامی ادارات مربوطه حمایت کنیم. به دستگاه ها دستور داد در این زمینه همکاری کنند.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی همچنین تاکید کرد: ما در کنار شما هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که از هر هنرمند دیگری در بسیاری از زمینه‌ها حمایت و کمک کنیم و این کار را انجام خواهیم داد.

دوبله هم چنین کاری است

در ادامه این نشست، «جرج پطروسی» هنرمند پیشین بازآفرینی کشور ضمن حضور در جمع وزیر فرهنگ و رهبری به مناسبت آغاز سال نو به برخی از آثار قبلی و در دست اجرا اشاره کرد. وی گفت: مدت هاست که به دوبله فیلم و همچنین آموزش نسل جوان در این مقطع مشغول هستم.

این بازیگر که صدایش در فیلم «روز واقعه» کمک زیادی به اهمیت این فیلم کرده است، در ادامه خاطرات خود از بازسازی این فیلم و عشق و علاقه همه کارگردانان این فیلم موفق در تاریخ فیلم سینمای ایران.

فیلمساز «تنها کارگردان تنها» با اشاره به سختی‌های بازسازی و مقایسه آن با دیگر پروژه‌های هنری گفت: عکس و حال و هوا را بگیرید تا اثر خوب و رضایت‌بخش مخاطب و بیننده باشد.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی در پایان این دیدار از تلاش ها و فعالیت های بازسازی حرفه ای سابق تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید