رسانه عمومی

آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت این صندوق آماده حمایت از تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال “تولید ؛ پشتیبانی ، موانع “، ذکر شده توسط رئیس اجرایی.

به گزارش سلام دکتر، دکتر علی وحدت در پیام نوروزی خود توضیح داد: پس از حدود 10 سال ظهور شرکت های دانش بنیان به عنوان بازیگران جدید در اقتصاد ملی ، این شرکت ها سالی بودند که توسط رئیس از طریق “جهش تولید” ذکر شد ، با تولید در همه اقلام و تجهیزات مورد نیاز سیستم بهداشتی برای کنترل تاجی که از غرور “دریای تحمل ملی” بیرون می آید و وارد مرحله جدیدی از زندگی می شود ، خیس می شود. مشاغل دانش بنیان که تعداد آنها به زودی از 6000 شرکت فراتر خواهد رفت ، در دهمین روز از تصویب قانون حمایت از شرکت ها و شرکت های روشنایی نه تنها مشاوره فانتزی بلکه آزمایشگاه یا دبیرستان ، بلکه یکی از بازیگران اصلی این حوزه هستند.

این پیام ادامه می دهد: “اما ایجاد شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید و صنعت کشور ، همانطور که مدیر عامل در پیام نوروزی خود در سال 1400 اشاره کرد ، نیاز به طراحی و استفاده از مشوق ها و حمایت های فراوان دارد ، همچنین رفع موانع و چالش های متابولیکی. “با این رویکرد است که صندوق نوآوری و شکوفایی در سال 1399 قادر به پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و دستیابی به سوابق جدید در حمایت از این موسسات با همکاری سایر ارگان های حاکم ، زمین مناسب برای صنایع بیشتر در زنجیره تأمین است. بسیاری از صنایع ، از نفت. A. و تأمین گاز به مواد غذایی ، امنیت ، بهداشت و ساخت و ساز ، و اجرای تولید “واقعی”.

در زیر پیام نوروز ، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی آمده است: به عنوان مثال ، با ایجاد مشوق هایی برای تحقیقات غیر دولتی و بودجه فناوری ، هزینه ها می تواند سرمایه اولیه این وجوه را به 70 میلیارد تومان در سال 1997 برساند. به بیش از 800 میلیارد تومان در سال 1999. با مشاركت 150 میلیارد تومانی در تأسیس سهام پررنگ ، زمینه استقرار 6 تومان جدید با اولین بنیانگذار 900 میلیارد تومانی فراهم شده است ، كه هر دو شواهد موثر ” مشوق های سرمایه گذاری “صندوق نوآوری و شکوفایی برای سرمایه گذاری بیشتر در مشاغل آزاد.

دکتر وحدت همچنین به فعالیت های صندوق نوآوری و شکوفایی در سال “تولید؛ پشتیبانی ، محدودیت »: اکنون در شب 1400 م با موضوع« تولید ؛ صندوق حمایت ، پیشگیری ، نوآوری و شکوفایی آماده است تا با ادامه و تاریک کردن مسیرهای گذشته ، گامهای اساسی در جهت “تولید جهش یافته” بر اساس مشارکت شرکتهای دانش بنیان بردارد: در تعدادی از موارد ، از اعمال اوراق بهادار تا از بین بردن موانع ، صندوق نوآوری و شکوفایی ، به عنوان یک آژانس ویژه “بودجه” ، نمی تواند فقط بر نقش شرکت ها بر اساس دانش در تولید جهش یافته تمرکز کند ، و اجرای این عبارت “به تمام معنی کلمه تعارض” همکاری همه شرکت کنندگان در اکوسیستم کشور.

پیام رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به پیشنهاد دوم این صندوق در حمایت از اکوسیستم ملی در سال 1400 به شرح زیر است: دوم ، ادامه حمایت مستمر و م increasedثر از صندوق شکوفایی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های مبتنی بر فناوری در سال 1400 ، با اشاره به افزایش تعداد شرکت ها از یک سو و رشد تجارت شرکت ها از سوی دیگر ، به منبع قوی صندوق نوآوری و شکوفایی نیاز دارند. اگرچه با پیش بینی دولت و قوه مقننه ، افزایش هزینه های سرمایه ای در بودجه سال 1400 پیش بینی و تصویب شده است ، اما همانطور که بودجه قبلاً نیز اشاره کرده است ، این افزایش تنها اجازه نمی دهد که هزینه ها حمایت را افزایش دهند ، بلکه ابهام فرهنگ گذشته تازه شد

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ، در پایان این پیام آمده است: صندوق نوآوری و شکوفایی مسئولیت ریسک بالایی در حمایت از شرکت های دانش بنیان دارد ، اما مدیرعامل ، مدیر عامل و سایر مدیران ارشد بر توسعه اقتصاد مبتنی بر اقتصاد تأکید دارند. ، این زمان مسئولیت را دوچندان کرد. صندوق امیدوار است در پرتو لطف خداوند نقش م effectiveثرتری در شناخت “بینش دانش بنیان” داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید