رسانه عمومی

نرخ بیکاری آلمان بالا ماند

نرخ بیکاری در بزرگترین اقتصاد اروپا در بالاترین سطح پنج ساله قرار دارد.

در پایان ماه نوامبر ، نرخ بیکاری متوسط ​​در بزرگترین اقتصاد اروپا به 4.5 درصد رسید ، که بدون تغییر نسبت به ماه قبل است ، که نشان دهنده بالاترین نرخ بیکاری آلمان از دسامبر 2015 است ، بلومبرگ

در این دوره ، تعداد آلمانی های بیکار با 10 هزار نفر افزایش نسبت به ماه قبل به یک میلیون و 980 هزار نفر رسیده است و جمعیت شاغل در آلمان در این ماه با 0.02 درصد افزایش نسبت به ماه قبل به 42 نفر رسیده است 170 میلیون نفر. انجام دادن. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، تعداد بیکاران آلمان 0.5 درصد و تعداد کارگران 0.4 درصد کاهش یافته است.

نرخ بیکاری جوانان که بیانگر بیکاری ساکنان زیر 25 سال است نیز در مقایسه با ماه قبل 0.1 درصد افزایش یافته و به 6.1 درصد رسیده است. بیکاری از اتحاد آلمان شرقی و غربی به طور مداوم کاهش می یابد. اولین ارقام بازار کار پس از اتحاد دو آلمان در سال 1990 منتشر شد ، زمانی که نرخ بیکاری ملی 4.9 درصد بود.

لازم به ذکر است که متوسط ​​نرخ بیکاری در آلمان طی دوره 1949 تا 2020 با 5.55 درصد برابر است ، با بیشترین تعداد ثبت شده در آوریل 1950 با 11.5 درصد و کمترین رکورد در مارس 1996 در 0.4 درصد بوده است.

دوتف شیلله ، مدیر دفتر آلمان گفت: “در کوتاه مدت ، بازار کار تحت تأثیر اثرات تاج قرار خواهد گرفت ، اما ما انتظار داریم که وضعیت بهتر شود.” موج اول شیوع بیماری باعث ایجاد زخم در بازار کار شده است که کار برای کارفرمایان را دشوار کرده و تقاضا برای مشاغل جدید را کاهش می دهد ، اما ما اطمینان داریم که پایه های محکم اقتصاد آلمان پذیرفته نخواهد شد موقعیت اجازه می دهد تا سقوط آزاد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید