میانگین هزینه صافکاری PDR

صافکاری ماشین ونقاشی خودرو در محل

امروزه با توجه بهروند رو به رشد تعداد خودروها در شهرها و شلوغی جاده ها، امکان آسیب دیدن بدنهخودرو بیشتر شده است. ممکن است تصادف موجب یک خراش یا سایش کوچک باشد یا موجبتورفتگی شدید و از بین رفتن قسمتی از رنگ بدنه خودرو شوند. به همین علت صافکاریماشین از جمله موارد پر درخواست است. البته صافکاری خودرو دارای اصولخاصی است که هر کسی از پس آن بر نمی آید. در ادامه به اصول صافکاری خودرو، انواعصافکاری ماشین در محل و عوامل موثر بر قیمت صافکاری ماشین می پردازیم. جهت اطلاع از استارلوکس کلیک کنید.

قیمت صافکاری ۲۰۶ | قیمت صافکاری پژو | نرخ اتحادیه صافکاری ۱۴۰۲

مراحل صافکاری ماشین حرفه ای

اکثر افراد در هنگامصحبت از صافکاری حرفه ای تنها موضوعی که برایشان اهمیت دارد، صافکاری بدونرنگ است. در بخش های مختلف بدنه خودرو بر اساس میزان اهمیت و ایمنیخودرو، تعداد ورقه های فلز به کار برده شده در آن قسمت، با هم تفاوت دارند. درقسمت هایی که ضخامت بدنه خودرو زیاد است، در صورت وارد شدن ضربه احتمال فرو رفتگیهای شدید و قر شدن بدنه خودرو وجود دارد. اگر در اثر آسیب دیدگی زیاد قسمتی ازبدنه خودرو دچار پارگی یا از بین رفتن رنگ خودرو شود. مطمئنا امکان صافکاریبدون رنگ یا صافکاری با دستگاه مکش وجود نخواهد داشت.

در بعضی مواقع باید صافکاریبه طور کامل انجام شود. تا اثرات ناشی تصادف به طور کامل از بین بروند. پس در وهلهاول متقاضیان صافکاری و نقاشی باید واقع گرا باشند.

صافکاری ماشین باید به طور حرفه ای کارشناسی شود. در صورتنیاز بعد از چکش کاری و صافکاری با دستگاه مکش باید سمباده کاری و بتوهکاری سطح مورد نظر کاملا صاف و یکدست انجام شود. سپس نوبت به نقاشی خودرو میرسد. تمام اقدامات در پروسه صافکاری و نقاشی ماشین در محل بایدتوسط صافکار حرفه ای انجام شود، تا اثری از ضربه باقی نماند.

صافکاری کاپوت

کاپوت ماشین تاثیرزیادی در زیبایی خودرو دارد و متاسفانه بیشترین آسیب را در حوادث می بیند. درصورتی که کاپوت دچار فرورفتگی و آسیب شده باشد با صافکاری کاپوت می تواناین ایرادات را از بین برد.

صافکاری قسمتدوبل خودرو

بخش هایی از خودروبرای بالا بردن استحکام بدنه به صورت دوبل طراحی شده اند. از این رو رفع فرورفتگیدر این قسمت ها سخت است و مهارت بالایی در صافکاری ماشین را می طلبد. این مواردحتما باید توسط صافکار حرفه ای خودرو بررسی و انجام شوند.

انواع صافکاری خودرو

صافکاری با رنگ

همانطور که پیش تر همگفتیم بر اساس محل آسیب و شدت ضربه، صافکار تعیین می کند که قسمت آسیب دیده چگونهترمیم می شود. بعد از کارشناسی خودرو سه گزینه، تعویض قطعه آسیب دیده، صافکاریماشین بدون رنگ در محل و نقاشی خودرو مطرح می شود. در بیشتر مواقع ضربه به گونه ایاست که نیازی به نقاشی بدنه ماشین نیست و صافکار ماهر خودرو بدون رنگ قسمت موردنظر را تعمیر می کند. اما در مواردی که مستقیما رنگ خودرو از بین رفته باشد یا درصورت صاف کردن ماشین رنگ استحکام خود را از دست بدهد تنها راه نقاشی خودرو است.

صافکاری ماشینبدون رنگ در محل

در صافکاری ماشینبدون رنگ از ابزارآلات خاص و با استفاده از دستگاه مکش در منزل استفاده می شود.میزان مهارت صافکار در این روش تنها حرف اول و آخر را می زند.زیرا نباید پس از اتمام کار روی بدنه خودرو موج و آثاری از ضربه باقی بماند. در ادامه به روش هایی که در صافکاری بدونرنگ به کار می روند می پردازیم.

صافکاری با لیزر

جدیدترین روش در مرکزتخصصی صافکاری و نقاشی خودرو، صافکاری لیزری است. این روش حتی در تصادفاتسنگین هم کارایی دارد. در این روش هیچ گونه رد و نشانه ای روی بدنه خودرو باقی نمیماند. البته قیمت صافکاری ماشین در این روش بالاست.

صافکاری بادستگاه مغناطیس

دستگاه مغناطیسی بااستفاه از امواج مغناطیس مولکول های فولاد را به جنبش درآورده و فرورفتگی ها رارفع می کند.

صافکاری بادستگاه مکش

این روش صافکاریماشین بدون رنگ برای ایرادات جزئی کاربرد دارد و برای ضربات شدید قابل استفادهنیست.

صافکاری PDR

این روش صافکاری مدرنمحسوب می شود. در این روش با استفاده از گیره و میله‌های PDR فولادی انجام می‌شود. این روش به ظاهر سادهنیاز به مهارت بالای صافکار دارد. صافکاری pdr با استفاده از این میله‌ها، فرورفتگی‌های رویبدنه بدون چکش و ضربه‌های مکرر از بین خواهند رفت. الیته این متد برای فرورفتگیهای بسیار شدید کافی نیست و باید با روش های دیگر ادغام شوند.

صافکاری خودروبا چسب حرارتی

در این روش چسب را برروی قسمت آسیب دیده زده و با ایجاد فشار در خلاف جهت موجب رفع تو رفتگی ایجاد شدهبدنه ماشین می شوند.

صافکار حرفه ای ماشین چه ویژگی دارد؟

صافکاری خودرو در واقعیت مهارت ویژه ای در زمینه تعمیربدنه خودرو می باشد. از این رو هر کسی را نمی توان صافکار ماشین ماهر خطابکرد. یک صافکار حرفه‌ای با بررسی دقیق بخش های آسیب دیده خودرو انواع صافکاریخودرو را تعیین می‌کند. رعایت اصول صافکاری خودرو بسیار مهم است از این رواین کار یک هنر محسوب می شود. صافکار حرفه ای ماشین با استفاده از وسایل ودستگاه‌ها، هر‌گونه ایراد بدنه خودرو را رفع می کند. البته در صورت آسیب های شدیدتنها راه تعویض قطعه مورد نظر است. که این تصمیم معمولا در مورد صافکاری درب‌ماشین، صافکاری کاپوت و صافکاری گلگیر‌های خودرو در شرایط حادپیشنهاد می شود. قبل از شروع، باید تقارن قطعات تعویضی مانند درها و گلگیر‌هاکاملا مورد توجه قرار بگیرند. در صورت نیاز به نقاشی خودرو هم باید دقیقا از رنگبدنه خودرو متناسب و هماهنگ با کل بدنه استفاده شود و رنگ مورد استفاده کیفیتبالایی داشته باشد.

صافکاری سیار چیست؟

صافکاری سیار در منزل یک سرویس بسیار پر درخواست برایافرادی است که زمان کافی مراجعه به صافکاری ندارند. خدمات صافکاری سیار تفاوتچندانی با خدمات صافکاری در تعمیرگاه یا صافکاری ها ندارد. در صورتی که زمان کافیبرای مراجعه به تعمیرگاه و صافکاری ندارید. می توانید با کمک هومسرویز بهترین صافکار و نقاش را با چند کلیک در کنار خود داشته باشید.

صافکاری سیار هومسرویز همچنین بهترین راهکار برای افرادی است که نیاز مبرم به صافکاری فوریدر محل دارند. گاهی برای انجام کمترین مقدار صافکاری و یا رفع خط و خشجزئی، باید حداقل یک روز کاری را به مراجعه صافکاری اختصاص دهند. همچنین مدتیمنتظر بمانند تا نوبت به صافکاری خودرویشان برسد. در صورتی که با استفاده از سرویسصافکاری و نقاشی در محل هوم سرویز می توانید سریعا به خواسته خود برسید.

قیمت صافکاری ماشین به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت صافکاری و نقاشیدر محل درنظر خیلی از افراد نسبت به مراجعه حضوری به صافکاری ها بسیار بالاتر است. در صورتیکه در واقعیت به این صورت نیست. زیرا در این صورت هزینه ای به عنوان مالیات وهزینه اجاره مغازه برای استادکار صافکاری ایجاد نمی شود. به همین علت هزینهصافکاری ماشین در خانه به عنوان صافکاری و نقاشی ماشین ارزان نیزنامیده می شود.

همانطور که می دانیدنمی توان نرخ ثابتی را به عنوان هزینه صافکاری گلگیر یا هزینهشاسی کشی اختصاص داد. زیرا شدت ضربه، نوع برخورد و میزان خرابی به وجودآمده همه و همه بر قیمت صافکاری خودرو در محل تاثیرگذار هستند.اما اگر به دنبال صافکاری نقاشی ارزان در منزل هستید با متخصصینهوم سرویز مشورت کنید.

مورد دیگر که در قیمتصافکاری خودرو تاصیر دارد نوع صافکاری است. صافکاری حرفه‌ای و صافکاری مدرن نرخ‌هایمختلفی دارند.

همچنین برند و مدلخودروی نیز بی تاثیر نیست. به طور مثال برای صافکاری خودرو لوکس مواد اولیه موردنیاز صافکار و پیچیدگی‌های فنی و سنسورهای به کار رفته در آنها هزینه صافکاریماشین را بالا می برند. همچنین در صورت نیاز به خرید قطعات قیمت صافکاری ماشینافزایش پیدا می کند.

خدمات صافکاری PDR

در این قسمت تلاش می‌کنیم تا شما را با خدمات صافکاری PDR آشنا کنیم. همچنین در جهت آگاهی یافتن از این خدمات بهتر است تا با قطعات قابل تعمیر و اقداماتی که در این کار انجام می‌گیرد نیز آشنا شوید.

خدمات ارائه شده جهت انجام صافکاری PDR

  • احیای رنگ آینه‌های بغل
  • رگلاژ درب خودرو
  • پولیش و واکس
  • تعویض سپر