معایب دوچرخه کویر

پنج نکته برای خرید دوچرخه بچه گانه و بزرگسال

دوچرخه سواری فواید بی‌شماری دارد.افزایش آمادگی قلبی عروقی، افزایش قدرت و انعطاف‌پذیری ماهیچه‌ها، کاهش سطح استرس و افسردگی، تقویت استخوان‌ها و مفصل‌ها، کاهش سطح چربی بدن، پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها از نتایج مثبت دوچرخه سواری هستند.ما در این مقاله نکات بسیار مفیدی برای خرید دوچرخه ارائه کرده‌ایم. خرید دوچرخه بچه‌گانه و دیگر انواع آن حساسیت‌های مشابهی دارند. با در نظر گرفتن موارد پیش رو خریدی مطمئن داشته‌ باشید.خرید دوچرخه بچه گانه

از فروشگاه مخصوص خرید دوچرخه بچه گانه خرید کنید

اول و از همه مهم‌تر، به دنبال دوچرخه‌هایی باشید که توسط شرکت‌های حرفه‌ای مانند دوچرخه کویر موتور ساخته شده‌اند.این دوچرخه‌ها به مراتب بهتر و ایمن‌تر از دوچرخه‌های ساخته شده توسط فردی هستند که قفسه‌های فروشگاه را با اسباب‌بازی پر می‌کند.این مسئله به ویژه هنگام خرید دوچرخه بچه‌گانه اهمیت بیشتری دارد.

حداقل دو یا سه دوچرخه را سوار شده و امتحان کنید.

بعد از این‌که در مورد نحوه استفاده از دوچرخه جدید خود مطمئن شدید، یک یا دو مدل مختلف را که با نیازهای شما مطابقت دارد سوار شوید.شاید دوچرخه‌ای که روی زمین فروشگاه خوب به نظر می‌رسد در واقعیت این‌طور نباشد و برعکس. هنگام خرید دوچرخه همان لباس‌ها و کفش‌هایی را بپوشید که تصمیم دارید برای دوچرخه سواری استفاده کنید.اگر لباس مخصوصی ندارید لباس راحتی بپوشیدکه با قسمت‌های متحرک دوچرخه تداخلی نداشته باشد.

بعد از انتخاب نوع دوچرخه، نوبت به سایز مناسب می‌رسد.

به منظورخرید دوچرخه بچه گانه یا دیگر انواع آن بیشتر دوچرخه‌ها در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. سایز صحیح دوچرخه مهم‌ترین عامل در میزان رضایت شما از آن است. در نظر داشته باشید که استاندارد واحدی برای اندازه‌گیری دوچرخه‌ها وجود ندارد. حتی ممکن است دو دوچرخه با سایز مشابه در یک فروشگاه متفاوت از هم باشند. در هر صورت اغلب، انتخاب سایز هنگام خرید دوچرخه پس از انتخاب مدل آن ساده است.

8 دلیل برای نخریدن دوچرخه برقی

مزایای بی شمار دوچرخه های برقی غیر قابل انکار است. به همین دلیل ما از طرفداران بزرگ دوچرخه های الکترونیکی هستیم و خوشحالیم که محبوبیت آنها به سرعت در حال افزایش است. با این حال، مانند هر تصمیم بزرگی که برای خرید خود می گیرید، بهتر است معایب احتمالی این دوچرخه های محبوب که ممکن است بر انتخاب شما تأثیر بگذارد، در نظر بگیرید.

اگر قصد خرید از فروشگاه دوچرخه آریا  را دارید در ابتدا تمامی موارد گفته شده را بسنجید و اگر مشکلی با آن ها نداشتید آن وقت اقدام به خرید کنید. به عنوان مثال، دوچرخه های برقی گران هستند. اگر برای جابجایی نیاز به یک وسیله نقلیه دارید پس بهتر است که موتور سیکلت و یا ماشین بخرید چرا که در زمان و حتی پول خود در طول زمان صرفه جویی خواهید کرد. همچنین می توانید رد پای کربن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

با توجه به این موارد، اجازه دهید نگاهی به برخی از نکات منفی و معایب مربوط به خرید دوچرخه برقی بیندازیم تا بتوانید بهترین و آگاهانه ترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید.

بهترین دوچرخه کویر موتور | دوچرخه کویر ۲۶ اقساطی | دوچرخه کویر 3413

مهم ترین دلایلی که مردم به دوچرخه های برقی روی می آورند:

  • جایگزین ماشین
  • سلامتی و تناسب اندام
  • در مقایسه با دوچرخه های معمولی، سریع‌تر و راحت‌تر می توانید سوار شوید
  • داشتن شرایط پزشکی (درد پا، کمر درد و غیره)
  • با تلاش کمتر مسافت بیشتری را طی می کنید
  • افزایش رفاه

 

حال به بررسی معایب و نکات منفی دوچرخه های برقی می پردازیم:

شارژ نامناسب

اولین مورد از معایب دوچرخه برقی این سات که به طور کلی 4 تا 6 ساعت طول می کشد تا باطری آن ها به طور کامل شارژ شوند، در حالی که برخی از باطری های درجه یک 2.5 تا 3 ساعت شارژ می شوند. یعنی شما باید همیشه آماده باشید تا باطریتان در وسط دوچرخه سواری تمام نشود. همچنین دوچرخه های برقی معمولا بسیار سنگین هستند بنابراین ممکن است سوار شدن بر روی آن ها کمی ناخوشایند باشد.

خوشبختانه بعضی از این دوچرخه ها دارای صفحه نمایشی هستند که میزان باطری شما را نشان می دهد و هنگامی که از نقطه مشخصی پایین می‌آید به شما هشدار می دهد.