قرص مگنی ول ایکس مارت برای چی خوبه؟

قرص مگنی ول ایکس مارت مکملی از نوع قرص و از گروه منیزیم و برای استفاده عموم افراد اعم از زنان و مردان در جهت کمک به تقویت عضلانی، کاهش گرفتگی عضلات و نیز تقویت سیستم عصبی افراد می باشد.

What country is Ben Fit X Mart made in

با قرص مگنی ول ایکس مارت بیشتر آشنا شویم

قرص مگنی مورد بررسی در این متن از جمله یکی از مهم ترین مکمل های موردنیاز برای استفاده افراد می باشد که  محصولی از نوع قرص و از گروه منیزیم می باشد که برای استفاده عموم افراد اعم از زنان و مردان مجاز می باشد و افراد با استفاده از آن می توانند به بهبود و تقویت سیستم عصبی خود کمک های بسیار مؤثر و مفیدی نمایند. علاوه بر این، افراد با استفاده از این محصول می توانند هم چنین به تقویت و استحکام عضلات و کمک به کاهش عضلات خود نیز کمک های بسیار مؤثر و مفیدی نمایند. از مهم ترین مشخصه های محصول مورد بررسی این است که حاوی 400 میلی گرم منیزیم و هم چنین 30 میلی گرم از ویتامین B6 می باشد. در ادامه متن زیر به ارائه اطلاعات کامل تر و جامع تری از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات استفاده از محصول موردنظر پرداخته شده است.

ویژگی های قرص مگنی ول ایکس مارت

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات استفاده از مکمل موردنظر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولی بسیار مؤثر و مقوی در راستای کمک به بهبود سیستم عصبی افراد و هم چنین تقویت عملکرد آن؛
  • مهم ترین و مقوی ترین نوع محصول در راستای کمک به تقویت عضلات افراد؛
  • مکملی بسیار مقوی در زمینه کمک به کاهش درد و گرفتگی های عضلانی؛
  • مکملی سرشار از 400 میلی گرم منیزیم و هم چنین 30 میلی گرم ویتامین B6؛
  • محصولی بسیار مؤثر و مفید و از نوع قرص و از گروه منیزیم و برای استفاده عموم افراد اعم از زنان و مردان؛

هشدارهایی درباره استفاده از قرص مگنی ول ایکس مارت

از مهم ترین هشدارها و نکاتی که افراد باید در مصرف مکمل موردنظر به آن توجه داشته باشند را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورتی که افراد به مواد و ترکیبات تشکیل دهنده محصول مورد بررسی حساسیت داشته باشند باید از مصرف آن خودداری نمایند.
  • زنان باردار و شیرده نیز باید در جریان باشند که برای استفاده از این محصول قبل از مصرف با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند.
  • در صورتی که افراد در حال استفاده از داروهای خاصی می باشند باید از مصرف مکمل مورد بررسی خودداری کرده و قبل از مصرف با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند.
  • افراد باید در جریان باشند که میزان استفاده از این محصول را بدون تجویز پزشک خود افزایش ندهند.
  • لازم به ذکر است که محصول مورد بررسی نوعی مکمل تغذیه ای می باشد که برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی باشد.
  • افراد باید در نظر داشته باشند که محصول مورد بررسی را به دور از دسترس کودکان نگهداری نمایند.
  • تاکنون هیچ گونه تداخل دارویی خاصی از مصرف محصول مورد بررسی با سایر داروها گزارش نشده است.
  • افراد باید در جریان باشند که مکمل موردنظر را در جای خشک و خنک و به دور از رطوبت و نور خورشید و هم چنین در دمای کم تر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمایند.
  • برخی از داروهای تجویزی که برای درمان رفلاکس اسید یا زخم معده استفاده می شوند و برخی از دیورتیک ها می توانند بر سطح منیزیم در بدن تأثیر بگذارند. اگر مقادیر بسیار بالایی از مکمل ‌های روی مصرف می‌ کنید، این می‌ تواند در توانایی شما برای جذب منیزیم اختلال ایجاد کند.
  • اگر مکمل منیزیم مصرف می کنید، می تواند بر نحوه جذب برخی داروها از جمله بیس فسفونات ها (داروهای پوکی استخوان) و برخی آنتی بیوتیک ها توسط بدن شما تأثیر بگذارد.

شیوه مصرف

روش استفاده از مکمل مورد بررسی به این صورت می باشد که افراد می بایست روزانه یک عدد از قرص موردنظر را به همراه با وعده های غذایی مصرف کنند.

ترکیبات

همه ما می دانیم که گرفتگی عضلات پا نوعی اسپاسم یا انقباض ناگهانی و دردناک عضله ساق پا است که آن ها اغلب در شب اتفاق می افتند و باعث می شوند که فرد را از خواب بیدار کنند. گرفتگی عضلات پا معمولاً با کشش عضلات آسیب دیده بهتر می شود. در این متن به بررسی یکی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد که سرشار از ویتامین هایی از قبیل ویتامین B6  و هم چنین منیزیم می باشد برای کمک به کاهش درد عضلانی و هم چنین تقویت سیستم ایمنی بدن افراد پرداخته شده است که قرص مگنی ول ایکس مارت نام دارد و افراد می توانند با استفاده از آن که سرشار از ترکیبات و ویتامین های بسیار مهمی است به تقویت سیستم عصبی خود و هم چنین بهبود در عملکرد آن نیز کمک های بسیار مؤثر و مفیدی نمایند. در جدول زیر به بررسی مهم ترین ترکیبات و مواد تشکیل دهنده مکمل مورد بررسی و هم چنین میزان موجود از هر ترکیب در این مکمل و درصد نیاز روزانه افراد اشاره شده است:

نام ترکیب مقدار موجود از ترکیب موردنظر در 1 عدد قرص درصد نیاز روزانه
منیزیم 400 میلی گرم *
ویتامین B6 30 میلی گرم *

همان طور که می دانیم مواد و ترکیبات تشکیل دهنده مکمل ها دارای نقش بسیار مؤثر و مفیدی در راستای کمک به بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن افراد می باشند. بنابراین، افراد برای این که به بهبود و تقویت سیستم ایمنی و هم چنین سیستم عصبی بدن خود کمک کنند باید از انواع مکمل ها و محصولات سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی استفاده کنند که همان طور که مشاهده کردید در این متن به بررسی یکی از مهم ترین مکمل های موردنیاز بدن افراد که سرشار از مواد معدنی منیزیم و ویتامین های B6 می باشد پرداخته شده است که افراد می توانند با استفاده از آن به بهبود و تقویت عضلات خود و هم چنین کاهش گرفتگی در آن ها کمک های بسیار مؤثر و مفیدی نمایند. محصول موردنظر که مکملی از نوع قرص و برای استفاده عموم افراد اعم از زنان و مردان مجاز می باشد، محصولی از نوع منیزیم می باشد و حاوی 400 میلی گرم منیزیم و هم چنین 30 میلی گرم ویتامین B6 می باشد که افراد با استفاده روزانه از آن می توانند به اهداف مهم خود در این زمینه دست پیدا کنند.

شرکت ایکس مارت مطابق چارچوب نظارتی موجود برای مکمل‌های غذایی عمل کرده و اطمینان خاطر مصرف کنندگان محترم را از لحاظ ارائه مکمل‌های غذایی ایمن و با کیفیت بالا در بازار جلب می کند.

ایکس مارت ساخت کجاست؟

مکمل های غذایی و دارویی ایکس مارت

ایکس مارت با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله مدیران طیف وسیعی از محصولات دارویی و غذایی را روانه داروخانه های سراسر کشور کرده است. در ادامه چند نمونه از محصولات مطرح این مجموعه را معرفی می کنیم.

قرص رویال کلاژن ایکس مارت

این قرص به عنوان یک مکمل جوان ساز با ترکیبات منحصر به فردی که دارد توانسته است به درمان و پیشگیری از انواع بیماری های پوست، مو و ناخن کمک کند.

این کپسول حاوی کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و نوع 3 است که به صورت تخصصی استحکام پوست را افزایش می دهند و به رطوبت رسانی پوست و خاصیت ارتجاعی پوست نیز کمک می کند.

کاهش چین و چروک پوست و ترمیم زخم ها از دیگر مزایای قرص رویال کلاژن ایکس مارت است که می توان از آن نام برد.

این مکمل یکی از بهترین مکمل های پیش از بارداری و دوران بارداری است که توسط پزشکان تجویز می شود. ید و آهن از ترکیبات شاخص این مکمل است که نقش بسزایی در رشد جنین و سلامت مادر دارد. همان طور که می دانید کمبود آهن عامل اصلی ایجاد مشکل در سیستم عصبی جنین و کمبود ید عامل ایجاد مشکلات مغزی می باشد. همچنین این مکمل برای درمان کم خونی در دوران شیردهی بسیار مفید است.

قرص ویتامین سی رزهیپ ایکس مارت

این مکمل برای تأمین ویتامین سی موردنیاز بدن فوق العاده است. ویتامین سی ضد رادیکال‌های آزاد و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. رز هیپ یا عصاره گل سرخ موجود در فرمول این مکمل در حفظ نشاط و شادابی پوست بسیار موثر است.

کپسول ویتامین ای 400 ایکس مارت

این محصول حاوی 60 عدد کپسول ویتامین ای است. ویتامین E در پیشگیری از پیری پوست و ابتلا به بیماری های زیادی از جمله آلزایمر و ضعف بینایی مفید است. همچنین با افزایش خون رسانی به سر موجب تقویت مو، ضخامت و رشد مجدد موهای از دست رفته می شود.

قرص بیوتین 1000 میکروگرم ایکس مارت

قرص بیوتین ایکس مارت از بهترین مکمل های بیوتین در ایران است که مصرف آن ریزش مو، شکنندگی ناخن ها و مشکلات پوستی را درمان می کند. بیوتین یا ویتامین B7 در بدن انسان تولید نمی شود و برای تامین آن نیاز است از غذاهای حاوی بیوتین یا مکمل های بیوتین استفاده شود.