رسانه عمومی

فروش اجباری اقلام همراه با روغن، چرا و تا کی؟

سلام دکتر / خوزستان در اواسط سال گذشته بود که کمبود روغن در کشور به مشکلی برای خانواده ها تبدیل شد ، که به گفته مقامات فوق ، این امر به دلیل عدم واردات محصولات روغن در یک نقطه بود.

به گزارش سلام دکتر ، این موضوع تهدیدی جدی برای سلامت جامعه در زمینه تکامل تاج است و بسیاری از افراد با رفتن به صف های طولانی خرید نفت زندگی خود را به خطر می اندازند.

کمبود روغن در بازار دور و دور زیادی ایجاد می کند. از فروش اجباری ماهی تن و رب گوجه فرنگی گرفته تا اسمارتیز و پفک با روغن!

در ماه های اخیر ، از وضعیت کمبود نفت و جابجایی مردم برای خرید نفت کاسته شده است ، اما فروش اجباری اقلام با نفت در برخی از گروه های کارگری همچنان ادامه دارد ، که باعث ناآرامی مردم شده است.

در یک مورد ، شب گذشته ، یک سوپرمارکت محلی در خیابان اقبال کوی ملت در اهواز به مشتری گفت که مجبور است در ازای روغن پخت روغن زیتون بخرد زیرا بانک همچنین در ازای روغن های خوراکی به او روغن زیتون می فروخت. در ازای خرید رب گوجه فرنگی از بانک روغن تهیه کنید.

با گذشت زمان ، بانکداران و کارمندان سازمان وزارت ، معدن و تجارت توضیح دادند که قبل از بحران نفت با جو معنوی همراه بود ، که پس از مدتی و با واردات دانه های روغنی و افزایش تولید روغن در کشور ، این زمین آسیب دید و اکنون بسیاری از مغازه های اهواز کمبود روغن ندارند.

به گزارش خبرنگار سلام دکتر در اهواز در مورد وضعیت جدید روغن ، در بسیاری از مناطق شهر اهواز از جمله منطقه کوروش در شرق شهر و منطقه گلستان در غرب شهر ، فروش اقلام دیگر مانند روغن زیتون ، رب گوجه فرنگی و حتی پف. روغن ها در خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها ساخته می شوند.

خرده فروشان در مورد فروش اجباری اقلام دیگر از جمله روغن پخت و پز صحبت می کنند ، وقتی کالاهای مورد نیاز مغازه های خود را از عمده فروشان و دفاتر بانک خریداری می کنیم ، آنها به ما می گویند اگر روغن می خرید ، در عوض باید روغن زیتون ، رب گوجه فرنگی و ماهی تن بخرید. خرید

فروش اجباری اقلام با روغن در برخی فروشگاه های اهواز ادامه دارد. زنجیره فروش اجباری اقلام با روغن طولانی شده است و از خرده فروشان گرفته تا شرکت های بزرگ تولیدی در این زنجیره جمعی است و در نهایت این شهروندان هستند که مجبور به خرید اجباری می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید