فتح‌الله‌زاده باید ساپینتو را مدیریت کند/ استقلال در باد قهرمانی نخوابد

امیرآبادی در گفتگو با آنا:

فتح‌الله‌زاده باید ساپینتو را مدیریت کند/ استقلال در باد قهرمانی نخوابد

پزشک تیم استقلال گفت: فتح الله زاده می تواند او را بابت مدیریت ساپینتو جریمه کند.

مهدی امیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیشرفت استقلال مقابل هواداران و صعود به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر ایران، اظهار کرد: شروع خوبی را از استقلال می بینیم. گل پیروزی خیلی زود به ثمر رسید. بعدها هر دو تیم برای رسیدن به گل بازی کردند و موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما استقلال گل دوم را به ثمر نرساند یا هواداران نتوانستند بازی را ببندند تا شاگردان ریکاردو ساپینتو به قهرمانی سوپرکاپ و دربی پایتخت ادامه دهند. پیروزی اگر بازی طولانی شود، ماندن در میدان قهرمانی دشوارتر می شود. گلگهر سیرجان و سپاهان در رقابت با استقلال به دنبال کسب دستاوردهای بیشتر بودند اما مقام دوم به تیم ساپینتو رسید و هواداران خوشحال شدند.

**آزادی نباید در هوای پیروزی بخوابد

وی در خصوص دیدار سوپرجام با نساجی مازندران گفت: هر دو تیم منتظر یک بازی پرهیجان خواهند بود. نساجی در این فصل تیم خوبی بوده است و نباید به شکست دیروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک توجه کنیم. نساجی مقابل تیم های بزرگ پیروز شده و در نیمه بالای جدول قرار دارد. بنابراین او را حریف بسیار مشتاقی می دانند. با حضور علی فتح الله زاده به عنوان رئیس استقلال بخت، موفقیت این تیم بیشتر می شود زیرا غذای فتح الله زاده قهرمانی در مسابقات است و می تواند یک رقابت دیگر را نیز به ارائه افتخارات تیم اضافه کند. استقلالی ها نباید در فضای قهرمانی بخوابند و چه در لیگ برتر و چه در سایر رقابت ها با آمادگی کامل ظاهر شوند. پیروزی در سوپرجام بسیار مهم است و از نظر روحی باعث می شود تیم با شرایط خوبی به دربی برود.

** استقلال باید برابر نساجی بازی کند

پیشکسوت تیم استقلال عصر بازی سوپرجام در حضور بازیکنان استقلال در اردوی “معاینه فنی” تیم ملی انتقاد کرد و گفت: باید تعامل خوبی بین تیم استقلال و فوتبال وجود داشته باشد. ملی پوشان زیر نظر سرمربی این تیم وقت نخواهند داشت مقدمات دیدار با نساجی مازندران و سایر بازیکنان استقلال را پشت سر بگذارند و تنها برای یک جلسه تمرین در کنار تیم خواهند بود. استقلال باید برابر نساجی کار کند و کارلوس کی روش باید در این مرحله از اردو به استقلالی ها وقت بدهد تا بتوانند برنامه های ساپینتو را دنبال کنند. ضمن اینکه امیدوارم کیفیت چمن ورزشگاه باهنر کرمان تا روز مسابقه خوب باشد تا هر دو تیم بدون مشکل به میدان بروند.

** فتح الله زاده ساپینتو را مدیریت کند

امیرآبادی در پاسخ به اینکه ریکاردو ساپینتو پس از سه دوره محرومیت از نیمکت نشینی استقلال، بلافاصله پس از بازگشت به نیمکت از سوی وکیل اخطار دریافت کرد، گفت: با توجه به اینکه فتح الله زاده رئیس جمهور شده است. رئیس جمهور. لازم است با ساپینتو جلساتی برگزار کنیم و شرایط را برای شناخت کامل فوتبال ایران فراهم کنیم. با شناختی که از این مربی پرتغالی داریم، لازم است فتح الله زاده این مهم را مدیریت کند چرا که محرومیت جدید ساپینتو می تواند بیش از پیش به استقلال ضربه بزند. همان طور که بازیکنان به خاطر اشتباهشان جریمه می شوند، رئیس جمهور هم می تواند برای سرمربی تیمش جریمه ای در نظر بگیرد تا این مهم به استقلال لطمه نزند و ساپینتو در رفتار او تجدید نظر کند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل