صفرتا صد راه اندازی لباس فروشی

چه نکته هایی باعث میشود تا بعضی از فروشندگان پوشاک زنانه فروش های بسیار بالا را نصیب خود کنند؟

  1. بسته بندی : نکاتی بسیار مهم که باید در فروش لباس در نظر داشت بسته بندی زیبا یا همان تک سلفون است. توجه داشته باشید بسته بندی پوشاک، بخشی از کیفیت آن به حساب می آید , به این صورت که هر دست لباس در یک سلفون به صورت جدا گانه و با عکس ژورنالی قرار میگیرد.
  2. همه مشتریان مخصوصا خانم ها بر روی نحوه عرضه لباس بسیار حساس هستند. پس به دنبال تولیدی باشید که به بسته بندی اهمیت ویژه ای دارد. این موضوع همان نکته مهمی است که میتواند فروش شما رو چند برابر کند.
  3. عکس ژورنالی : داشتن عکس ژورنال (لباسی که توسط مدل پوشیده شده ) به همراه پوشاکی که از تولیدی میگیرید هم خیلی مهم است چرا که دیدن آن لباس بر تن یک مدل باعث میشود تا مشتری های شما دید بهتری به لباس داشته و راحت تر و سریع تر آن لباس را خریداری کنند. پس حتما توجه داشته باشید لباسی که از تولیدی به صورت عمده خریداری میکنید دارای عکس ژورنالی و تک سلفون باشد.
  4. درصد سود : یکی از مهمترین ترفندهایی ی که به شما کمک می کند تا فروش پوشاک بیشتر شود، بهره گیری از استراترژی سود کمتر و فروش بیشتر است.که عموما بین 50 تا 100 درصد از قیمت لباس است.یعنی اگر قیمت یک لباس 10 هزار تومان است شما میتوانید آن را 15 یا نهایت 20 هزار بفروش برسانید.که پیشنهاد 50 درصد است.
  • مسلما لباس هایی که در بسته بندی های مناسب عرضه شوند، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.
  • کیفیت اجناس، تاثیر خیلی مهمی در جذب مشتریان دارد. شما باید در فروشگاه پوشاک خود لباس هایی را وارد کنید که خریدار مشتری دائم شما شود.
  • اگر اولین بار است که میخواهید آغازه به کار کنید بهتر است ابتدا کار خود را با تنوع بالا اما با تعداد کم ( جین یا نیم جین ) شروع کنید و سپس اگر از ادامه کار خود مطمئن شدید، حجم کالا را افزایش دهید.

تولیدی لباس

بعد از این که تصمیم به تاسیس فروشگاه پوشاک قطعی شد، بهترین کار این است که محصولات را از تهیه کنید نه واسطه ها . اگر کمی در بازار فروش لباس گشت و گذار داشته باشید متوجه تفاوت فاحش میان قیمت ها خواهید شد. مسلما شما باید بهترین لباس را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید تا فروش خوبی داشته باشید و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. راهنمای خرید محصول از تولیدی لباس : در میان تولیدی هایی که فعال هستند کیفیت پارچه های مورد استفاده در دوخت لباس با هم فرق دارد لذا شما باید ابتدا تحقیق کرده و بهترین تولیدی لباس را انتخاب کنید .بعضی از تولیدی ها برای ارزانتر شدن قیمت ,  از پارچه های بی کیفیت استفاده میکنند که مغازه داران باید در این موارد هوشیار عمل کنند.

  • مسلما زمانی که شما از پخش کننده هایی که در بازار 15 خرداد هستند پرس و جو می کنید، باید توجه داشته باشید که این مراکز خرید، کمی قیمت را بیشتر از مقدار واقعی اعلام می کنند تا سودی هم نصیب خود کنند. پس پیشنهاد میشود تا مستقیما به سراغ مراکز تولیدی لباس بروید، و اجناس خود را با قیمت واقعی خریداری کنید.

دکور فروشگاه لباس : مشتری زمانی که وارد مغازه شما می شود از روی دکوراسیون، دسته بندی پوشاک، نظافت محیط و… در مورد کار شما قضاوت خواهد کرد. طبق تجربه بدست آمده مغازه دارانی که پوشاک را به صورت بسته بندی شده و با عکس به رگال آویزان میکنند تأثیر بیشتری را برروی مشتری برای خرید میگذارند . پس میتوان با استفاده از این نکته فروش خود را بیشتر کرد.

آیا می دانید در زمان خرید پوشاک باید به چه نکاتی توجه داشته باشید تا نهایتا یک لباس مناسب را انتخاب کنید؟ از آنجایی که نوع لباس ما نشان دهنده شخصیت ماست لذا در زمان خرید باید دقت کنیم که چه جنس و مدلی را انتخاب می کنیم. همان گونه که متوجه شدید مشتریان برای خرید لباس خود بسیار حساسیت دارند ، مجموعه‌ای ما با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید و فروش انواع نرم افزار حسابداری پوشاک که، در حال حاضر از پیشگامان این حوزه به شمار می‌رود. بزرگترین رسالت این سازمان، چیزی به جز توسعه اقتصادی جامعه و همینطور کسب‌وکارهای مختلف نیست.

بنیانگذار این مجموعه، « از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌ای بزرگ » را سرلوحه کار خود قرار داده و نتیجه آن تولید انواع نرم‌افزارهای حسابداری با جامعه هدف متفاوت بوده است. البته، مبادرت به استخدام افرادی متخصص و نخبه در واحدهای مختلف تولید و توسعه نرم‌افزار، پشتیبانی و فروش، آی‌تی، مارکیتنگ، مالی و منابع انسانی نیز در کسب جایگاهی ویژه برای پارمیس در بین مشتریان را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. از بین محصولات کاربردی و متنوع تولیدی در پارمیس، می‌توان به نرم‌افزار حسابداری پوشاک اشاره کرد که، با داشتن طراحی عالی و منحصربه‌فرد، از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. در نتیجه، اگر مدتی است در فکر راه اندازی فروشگاه پوشاک هستید، روی کمک پارمیس حساب ویژه‌ای باز کنید.

این مجموعه، باکیفیت‌ترین نرم‌افزار پوشاک را تهیه و روانه بازار کرده است. از آنجاییکه، راه اندازی فروشگاه لباس فروشی، مزایای زیادی را به همراه دارد، افراد بسیاری مایل به کار در این حوزه هستند. ولی نباید از این نکته غافل شد که، پیش از راه اندازی مغازه پوشاک، ملزم به انجام برنامه‌ریزی اصولی و مناسب برای شروع این فعالیت اقتصادی هستید. مورد دیگر اینکه، در زمان راه اندازی مغازه لباس فروشی، الزاماٌ باید مشورت‌های لازم را با افرادی متخصص و کاردان در این حوزه انجام دهید. در این نوشته، سعی داریم نکاتی مفید را در رابطه با راه اندازی فروشگاه پوشاک خدمت شما ذکر کنیم. امید است که، با استفاده از این نکته‌های مهم و کاربردی تصمیماتی عالی را در رابطه با تاسیس این مغازه گرفته و به موفقیت در مسیر شغلی مذکور برسید.

چه نکاتی را باید برای راه اندازی فروشگاه پوشاک رعایت کنیم؟

پوشاک، از آن فعالیتهای اقتصادی است که، هیچوقت بدون مشتری نمی‌ماند. اما قبل از راه اندازی فروشگاه لباس فروشی، باید از فوت‌وفن این کار اطلاع پیدا کرده و با نکات مرتبط با شروع آن آشنایی لازم را پیدا کنید. در ادامه، نکته لازم برای راه‌اندازی این مغازه را خدمت شما عنوان می‌کنیم.

  • طراحی دکور و ویترین مغازه پوشاک

میل به بهره‌مندی از امکاناتی مطلوب، تمیزی و زیبایی چیزی است که، در تمامی انسان‌ها دیده می‌شود. چگونگی دسترسی مشتری‌ها به لباس‌ها و چیدمانشان در قفسه، رنگ لباسهای موجود در ویترین، طیف رنگی به کار رفته در دکور داخلی فروشگاه و نام مغازه جزء مواردی هستند که، اثرات زیادی در ایجاد بستری عالی جهت خرید مشتریان دارند. زمانی می‌توان از سیستمی انتظار کاری درست را داشت که، تمامی اجزای آن قادر به انجام صحیح وظایف محول شده باشند. در نتیجه، در صورت در نظر گرفتن یک فروشگاه پوشاک به عنوان یک سیستم، باید پیاده‌سازی اجزای آن مطابق اصول صورت بگیرد. اینجاست که، می‌توان انتظار رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب را داشت. هر چند کیفیت اجناس ارائه شده در فروشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است.

ولی، در صورت فروش همین لباس‌ها در محیطی نامناسب آن هم به‌وسیله فروشنده‌ای شلخته و فاقد استانداردهای اولیه فروشندگی، هیچ مشتری جذب خرید آن‌ها نشده و خبری از موفقیت کاری نیست. فضای فروشگاه شما میزان جدی بودن کار و همینطور نوع شخصیتتان را نشان می‌دهد. بعلاوه، زیبا بودن محیط مغازه، جلوه‌گر احترام و ارزش قائل شده برای مشتریان است.  خبرنامه پارمیس را از دست ندهید! هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

مزایای شغل لباس‌فروشی

به مراتب، لباس بعد از آب و غذا در ردیف مهمترین احتیاجات انسان به شمار می‌آید. پوشاک را می‌توان جزء کالاهای پرمصرف به حساب آورد. درست برخلاف غذا، لباس فاسد نشده و تاریخ مصرفی برای آن وجود ندارد. در صورت داشتن سرمایه کافی، می‌توانید تنوع اجناس موجود در فروشگاه را بالا ببرید. مثلاٌ، ترکیبی از لباس‌های بچگانه، مردانه و زنانه آن هم در جنس، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را در مغازه بفروشید.

نرم افزار حسابداری لباس فروشی یکی از مواردی است که، تهیه آن را در زمان راه اندازی مغازه لباس فروشی در اولویت قرار دهید،. پارمیس، نرم‌افزاری را در این رابطه تولید کرده که، برای استفاده در فروشگاههای بزرگ، متوسط و حتی کوچک بهترین گزینه به شمار می‌رود. این برنامه کاربردی، در نسخ مختلفی خدمت شما مشتریان عرضه می‌گردد و امکاناتی متنوع را در خود جای داده است. از میان این قابلیت‌ها می توان از مدیریت و ثبت کردن عملیات بانکی، چاپ و تغییر فاکتورها یاد کرد. در واقع، به کمک این برنامه کاربردی می‌توانید مدیریتی قوی و اصولی بر روی امور انبارگردانی، مالیاتی و حسابداری فروشگاه خود داشته باشید.

جمع‌بندی

در صورت تمایل به تأسیس این فروشگاه، با خرید نرم‌افزاری مناسب به راحتی از عهده امور مالی مغازه بر بیایید. برنامه حسابداری پوشاک پارمیس، به عنوان راهکاری اساسی در این مواقع به کمک شما می‌آید. جهت آشنایی هرچه بیشتر با این نرم‌افزار، کافیست از طریق شماره مندرج در وبسایت با تیم فروش تماس حاصل کرده و مشورت‌های لازم را با آن‌ها انجام دهید. نرم افزار حسابداری بوتیک را در این مطلب با هم بررسی کردیم . در این نوشته، با ذکر نکاتی مفید و کاربردی و تمام جزئیات مرتبط با اشتغال به حرفه لباس‌فروشی در خدمت شما بودیم.