دیگر نیازی به چک کردن سلامت سگ ماده و نگرانی بابت ابتلا به سرطان سینه نیست

کار را به جایی برساند که هم زمان درمان گذشته باشد و هم سگ با درد زیادی مدت عمر خود را سپری کرده باشد. ما حیوان را بیهوش می کنیم، نه فقط برای اینکه درد نکشد، بلکه برای اینکه شلی عضلانی و بی حرکتی مطلوبی در حین عمل داشته باشد و از همه مهمتر هیچ چیزی از انجام عمل جراحی یادش نیاید. بله ما هم معتقد هستیم عقیم سازی کردن و اخته کردن حیوانات، مشکلات فرهنگی جامعه حل نخواهد شد. دلیل دیگه اخته کردن گربه، تغییرات فیزیکی بدن این حیوانه. علیه دیگر حامیان و هزاران مورد دیگر تنها بخشی از احساسی نوشتن بسیاری از مطالب این روزهای صفحات برخی حامی نماها هستند . برای بعضی از گربههای فحل شده، توجه و محبت بیشتر به کاهش استرسشون کمک میکنه. در گربههای نر، عقیم کردن خطر ابتلا به ویروسهای مربوط به نقص ایمنی را کاهش میدهد. عقیم کردن پس از فحل اول احتمال ابتلا به سرطان پستان را به 7 درصد و بعد از فحل دوم به ۲۵ درصد میرساند.

ابتلا به سرطان | سرطان | سرطان سینه

عقیم کردن گربه علاوه بر این، مزایای فراوانی برای سلامتی و طول عمر گربه داره و از بسیاری از بیماریها و سرطان های اندام های تناسلی و عفونت رحم پیشگیری میکنه. گربه ها در همجواری انسان علاوه بر کاهش صفت درنده خویی و افزایش ملایمت ، تغییرات فیزیولوژیکی نیز پیدا کردند. بسیاری از گربه ها در دوره هایی که نیاز به جفت گیری دارند، دچار تغییرات هورمونی می شوند و بیش فعال میشوند، تعداد زیادی از انها در همین دوران بر اثر تصادفات جاده ای یا دعوا با سایر گربهها میمیرند. مداخله هورمونی سلامت کلی گربه ها را تحت تاثیر قرار داده به خصوص این مسئله در میان گربه هایی که سلامت سیستم تولید مثل آنها یک مسئله حیاتی است، بیشتراهمیت دارد. ، تغییرات هورمونی در اندام های جنسی گربه شامل رحم و تخمدان اتفاق میافته و گربه رو آماده جفتگیری و حاملگی میکنه. این نوع تخمک گذاری بهش تخمکگذاری القایی Induced Ovulators گفته میشه و در واقع، جفتگیری باعث تحریک تخمدانها و آزاد شدن تخمک و بارداری گربه ماده میشه.

این نکته را هم باید افزود که این حیوانات مانند انسان ها فرایند بقا و تولید برایشان بسیار اهمیت دارد. این روش به خصوص در پناهگاه ها و مراکز نجات حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد و مورد تأیید انجمن دامپزشکی آمریکا، کانادا و بیمارستان های حیوانات آمریکا می باشد. اما خیالت راحت، ما این راهو بلدیم و تو این مقاله پت پرس قراره به طور مفصل و کامل در مورد فحل شدن گربه صحبت کنیم که به اشتباه به اون پریود گربه هم میگن و هرچی لازمه در این مورد بدونید رو بهتون یاد بدیم. با عقیم کردن حیوان آرام تر شده و لجبازی او کمتر می شود و بر یادگیری آن تاثیر مثبتی دارد به طور کلی تعلیم پذیری سگ راحت تر خواهد کرد. 1. اولین و آشناترین مزیتش که با شنیدن واژه عقیم کردن به ذهن هممون میاد جلوگیری از بارداریه.سگ ماده در هردوره بارداری میتونه به طور متوسط حدود 5 تا توله دوست داشتنی به دنیا بیاره که این آمار برای نژاد های با جثه بزرگ میتونه بیشترهم باشه.اگه دوست ندارید یه لشگر از توله سگ های فسقلی و بامزه داشته باشید به هیچ وجه از عقیم کردن سگتون چشم پوشی نکنید.فرض رو بر این بزارید که سگ شما درسال دوبار زایمان کنه و مجموعا 10 تا توله سگ به دنیا بیاره!

ابتلا به سرطان | سرطان | سرطان سینه

مورد بعدی عدم ایجاد بارداری کاذب در سگ می شود، در این باره باید بگوییم که علائمی مانند ترشح شیر از پستان، بزرگ شدن شکم، سوار شدن سگ روی وسایل و لوازم نرم می باشد. عمل عقیم سازی گربه ماده به منظور جلوگیری از بارداری ناخواسته، جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی مرتبط با دستگاه تناسلی و جلوگیری از درگیری گربه وارد شده به دوره گرما و یا آسیب دیدن گربه توسط گربه انجام می شود. البته دامپزشکان پت پرس توصیه میکنن حتی الامکان در دوره استروس اقدام به عقیم سازی گربه نکنید؛ چون ممکنه این عمل، خطراتی به همراه داشته باشه. یکی از نشانه ها و رفتارهای جنسی در زمان فحلی گربه ، افزایش سروصدا و میومیو کردنه و گربه ملکه تو این دوره صداهای عجیب و گاهی ترسناکی شبیه به ناله، جیغ زدن و التماس کردن از خودش درمیاره (در این رابطه بخونید: معنی حرکات و صداهای گربه). آیا گربه ها پریود میشن؟ آیا میشود جلوی شهر سازی را گرفت ؟