تبدیل گوشی به ترازوی طلا

در حال حاضر، برنامه‌‌های اندرویدی در میان مردم بسیار گسترش پیدا کرده است؛ بااین‌حال خیلی از افراد درباره عملکرد این دستگاه‌ها تردید دارند. در خیلی از موارد برنامه‌های نصب شده در گوشی موبایل ما دارای هدف خاصی است. در گوگل‌پلی، اپ‌استور و … نیز برنامه‌های کاربردی زیادی برای تبدیل گوشی به ترازو موجود است. این اپلیکیشن‌ها از شتاب‌سنج دستگاه شما بهره برده و اندازه تقریبی شیء را به شما اعلام می‌کنند.

ترازو در گوشی آیفون و اندروید - گروه صنعتی اعتماد

قطعا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارند وزن زیادی را روی گوشی خود بگذارند و از گوشی به عنوان یک ترازو استفاده نمایند؛ اما در بعضی موارد می‌توانید برای سنجش وزن کالاهای سبک مانند سنگ‌های قیمتی، جواهر و طلا و مواد غذایی سبک برای غذاهای رژیمی از آن استفاده نمایید. یکی از بهترین و محبوب ترین کادو برای مادر عزیزتان طلا میتواند باشد. وزن کردن طلا با اپلیکیشن‌های موبایل میسر است. سازندگان این اپلیکیشن‌ها این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا به‌آسانی گوشی خود را به یک ترازوی کوچک تبدیل کنند.

  • ابتدا باید نرم‌افزار Digtal Weight Scale Pro را از طریق گوگل‌پلی و کافه بازار دانلود کنید.
  • بعد از باز کردن نرم‌افزار روی گوشی، کالا با گرم پایین را روی آن قرار داده و کالا را وزن کنید.

نکته: این پلتفرم ترازوی آشپزخانه نیست. پس از قرار دادن کالا با وزن‌های بالا روی صفحه گوشی خود خودداری کنید.

  • ابتدا نرم‌افزار Mobile Weight Scale Machine را دانلود نمایید.
  • کالای موردنظر را روی صفحه گوشی قرار دهید و وزن آن را محاسبه کنید.
  • در این قسمت، قیمت برحسب کیلوگرم را وارد کرده تا نسبت به وزن کالا، قیمت آن نیز نماییش داده شود. شایان ذکر است که قیمت نهایی به دلار محاسبه خواهد شد.

آیا آیفون نیز می‌تواند به ترازو تبدیل شود؟

تا به حال نام  فناوری Force Touch را شنیده‌اید؟ شرکت اپل این فناوری را با نام 3D Touch در گوشی‌های آیفون قرار داده است. این قابلیت 3 سطح متفاوت از فشار انگشت را روی صفحه‌ نمایشگر شناسایی خواهد کرد. قابلیت بیان شده در آیفون‌های نسل 6 به بعد تعبیه شده است.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این نوع نمایشگر، اندازه‌گیری وزن خواهد بود. یک لایه با سنسورهای خازنی مابین شیشه و نور پس‌زمینه Force Touch تعبیه شده است. این لایه فشار وارده بین 2 قسمت را اندازه‌گیری خواهد کرد و به سیستم‌عامل تحویل خواهد داد تا برنامه‌ها به کمک آن بتوانند از این قابلیت بهره ببرند.

نرم افزار تبدیل گوشی به ترازو اندروید Digital Weight Scale PRO

نرم افزار Digital Weight Scale PRO اولین بار توسط فردی به اسم Aexol منتشر شد و در دسترس کاربران گوگل‌ پلی قرار گرفت.برنامه Digital Weight Scale PRO با استفاده از ژیروسکوپ داخلی دستگاه اندرویدی و بهره گیری از معادلات ریاضی و همچنین میزان انحراف آن بر اثر وزن جسم می تواند همانند یک ترازو عمل کند و وزن محصولات را محاسبه نماید.

همچنین استفاده از تکنولوژی Gram Perfect Technology در این اپلیکیشن باعث شده تا وزن کوچک ترین محصول شما با دقت بالا اندازه گیری شود.اگر می خواهید همیشه یک ترازوی دیجیتال همراه خود داشته باشید و اجسام کوچک را وزن کشی کنید پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن ترازو موبایل اندروید را بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایید.

نحوه کار با اپلیکیشن اندروید Digital Weight Scale PRO

در ابتدا باید با استفاده از گوشی موبایل اندرویدی خود از طریق برنامه هایی بازار و یا گوگل پلی برنامه ترازوی همراه Digital Weight Scale PRO را دانلود نمایید. این برنامه می تواند وزن کشی کالا های گرمی با حجم پایین را انجام دهد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که از قرار دادن وزن های زیاد بر روی تلفن همراه اکیدا خودداری نمایید.از ویژگی‌های این نرم افزار تبدیل گوشی به ترازو می توان به مواردی از جمله داشتن تنظیمات پیشرفته ، محیط کاربر پسند‌ ، طراحی اندازه گیری واقعی و… اشاره کرد. همانطور گه ذکر شد عملکرد این برنامه اندازه گیری به وسیله سنسور ژیروسکوپ انجام می گیرد.

در نظر داشته باشید که مقداری خطا ممکن است در اندازه گیری برنامه ترازو موبایل اندروید وجود داشته باشد ، در نتیجه ما به شما توصیه می کنیم برای توزین محصولاتی مانند طلا و یا مواد آزمایشگاهی از ترازوهای مخصوص دیجیتال و دقیق موجود در فروشگاه بازرگانی اسپید استفاده نمایید.

آیا موبایل آیفون نیز قادر است به ترازو تبدیل شود؟

شاید تا به حال نام فناوری Force Touch را شنیده باشید. شرکت اپل این فناوری را با نام 3D Touch وارد گوشی های آیفون خود کرده است ، به این دلیل که می تواند سه سطح مختلف از فشار انگشت بر روی صفحه نمایش را شناسایی کند و تشخیص دهد.

فناوری ذکر شده که در نسل آیفون های سری ۶ تعبیه شد ، قابلیت ها متنوعی را برای برنامه ها و صفحه نمایش این گوشی ها مانند قابلیت تبدیل گوشی به ترازو فعال کرده است. یکی از جالب ترین ویژگی های این نوع صفحه نمایش ها ، اندازه گیری وزن می باشد.

یک لایه با سنسورهای خازنی ما بین شیشه و نور پس زمینه در پشت پرده صفحه نمایش های Force Touch قرار گرفته که این لایه فشار وارد شده بین دو قسمت را اندازه می کند و تحویل سیستم عامل می دهد تا برنامه ها به کمک آن بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

حذف اپلیکیشن از اپ استور

فردی به نام Ryan McLeod یکی از توسعه دهندگان آی او اس در این زمینه برنامه ای را طراحی کرده است که می تواند گوشی آیفون شما را به یک ترازو دیجیتال جهت توزین تبدیل کند.

این برنامه که “Gravity” نام دارد اگر داخل اپ استور آیفون قرار می گرفت می توانست عملکرد بسیار عالی داشته باشد اما کارشناسان اپ استور ، به علت نامشخصی آن را از اپ استور حذف کردند و کاربران دیگر نمی توانند آن را دریافت و نصب کنند.

این کارشناسان ، دلایل فنی را علت رد کردن این برنامه اعلام کرده اند اما این باور وجود دارد که به احتمال زیاد ، ریسک این که کاربران گوشی های آیفون با قرار دادن اجسام سنگین ، صفحه نمایش گوشی آیفون خود را بشکنند ، دلیل منطقی و اصلی این اقدام کارشناسان بوده است. جالب است که رایان مکلیود طراح این اپلیکیشن تبدیل گوشی به ترازو نیز ، این موضوع را پذیرفته است.

برنامه ی ترازوی آنلاین طلا

نرم افزار هایی مانند ترازو دیجیتالی و مقیاس دیجیتال طراحی شدند تا با دقت بالا به ما در این امور کمک کنند، برنامه های متنوعی وجود دارند که در سییستم عامل های اندرویدی قابل نصب هستند، این برنامه ها با قابلیت مقیاس اندازه گیری دیجیتالی که دارند، طلای مورد نظر شما را مانند یک ترازوی آنلاین اندازه گیری می کنند و در آخر عددی را که نشان دهنده ی وزن طلای مورد نظر می باشد در صفحه ی نمایش موبایلتان نشان می دهند

، از نظر فنی این برنامه ها بسته به نوع شرایط استفاده و مدل گوشی شما می تواند خطاهایی در تخمین وزن داشته باشند، به همین دلیل پیشنهاد می شود برای اندازه گیری دقیق، حتما به یک طلا فروشی مراجعه کنید و یا با ترازوی طلا فروشی به طور دقیق طلای مورد نظرتان را اندازه گیری کنید.

برترین برنامه های ترازو آنلاین طلا

برنامه نویس های اپ های سیستم های مختلف مانند اندروید امکان تبدیل کردن تلفن همراه شما را به یک ترازوی دیجیتال توسط اپ های ترازوی آنلاین فراهم کرده اند و ما در این مقاله از مبین زر دقیق ترین آنها را برای سنجش وزن طلا در نظر گرفته ایم که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد؛

در کنار معرفی این اپلیکیشن ها در نظر داشته باشید که برای تخمین دقیق وزن طلا باید حتما از ترازو دیجیتال طلا با دقت بالا استفاده کنید و طبیعی است که این اپلیکیشن ها دارای درصد خطا باشند و در تخمین وزن دقیق دچار مشکل شوند، به همین خاطر همیشه استفاده از یک ترازوی دیجیتال را در الویت خود بگذارید.