تاثیر هایفو در جوانسازی پوست

تاثیر هایفو در جوانسازی پوست

اگر تا به حال نام هایفو یا روش هایفو تراپی را شنیده اید میدانید که یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست و صورت استفاده از دستگاه هایفو است. در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر هایفو و کاربرد های آن را بهتر بشناسیم.

طبق گفته انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا (ASAPS)، هایفو و سایر جایگزین های غیرجراحی برای لیفت صورت طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی را تجربه کرده اند. تعداد کل عمل های انجام شده بین سال های 2012 تا 2017 64.8 درصد افزایش یافته است.

هایفو مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

کاهش چین و چروک سفت کردن پوست افتادگی گردن (که گاهی به آن گردن بوقلمون می گویند) بلند کردن گونه ها، ابروها و پلک ها تقویت تعریف خط فک سفت شدن دکلته صاف کردن پوست نتایج مطالعه امیدوارکننده است. یک مطالعه در سال 2017 با مشارکت 32 نفر کره ای نشان داد که هایفو به طور قابل توجهی خاصیت ارتجاعی پوست گونه ها، پایین شکم و ران ها را پس از 12 هفته بهبود می بخشد.

در یک مطالعه بزرگتر روی 93 نفر، 66 درصد از افرادی که تحت درمان با هایفو قرار گرفتند، بعد از 90 روز بهبودی در ظاهر صورت و گردن خود احساس کردند.

خرید دستگاه هایفو در ایران

اگر به دنبال قیمت و خرید دستگاه هایفو صورت در ایران هستید میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://arenagostar.com/hifu-machine/

هایفو صورت

هایفو از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوست درست زیر سطح استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت به سرعت گرم شود.

هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. در حالی که این ممکن است غیرمعمول به نظر برسد، آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند.

افزایش کلاژن منجر به پوست سفت تر و محکم تر با چین و چروک های کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و مسائل مجاور وارد نمی شود.

هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش در افراد بالای 30 سال با شلی خفیف تا متوسط ​​پوست بهترین کارایی را دارد. افرادی که پوست آسیب دیده از نور دارند یا پوست شل بالایی دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

منبع: https://postheaven.net/v6qia26vqe