رسانه سلامت و دانش

با انواع کرم پودر دائم در بازار ایران آشنا شوید

کرم  پودر مخصوص پوست به دو صورت کلی مایع و پنکیکی در بازار موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد در قسمت کرم پودر که به نام کرم مایع نیز معروف است، شما آن را در قوطی یا شیشه  کوچکی تهیه می کنید، که توسط قسمت پمپی  آن را بر روی پوست پخش می نماید. اما قسمت کرم پودر پنکیک که  به حالت پودر موجود می باشدو توسط پد بهداشتی پنکیک آن را بر روی صورت ماساژ می دهیم و در هر دو حالت موجب تغییر رنگ پوست می‌گردد.

آرایش دائم با کرم پودر

در برخی از مواقع مشاهده می شود که افراد زیادی دوست دارند آرایش دائمی را بر روی پوست خود داشته باشند، همانطور که می دانید امروزه داشتن آرایش های ثابت بر روی پوست بسیار رواج پیدا کرده است. از جمله کاشت ابرو  توسط رنگ و یا همچنین کشیدن خط چشم و خط بن مژه تمامی این ها از نوع آرایش هایی است که به صورت ثابت بر روی پوست طراحی می‌شود. به همین جهت در این راستا می‌توان به کرم پودر ثابت پوست هم اشاره نمود، که در واقع می‌توان گفت: این هم یکی دیگر از انواع آرایش دائم بر روی پوست می باشد. ولی بایدتوجه داشت،که پوست  باید به صورت کلی شرایط مناسب جهت قرار گرفتن کرم پودر دائم را بر روی خود داشته باشد.

همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد. این تکنیک هم انون توسط فاطمه حبشی انجام می شود. برای ثبت نام در دوره آموزش کرم پودر دائم به لینک ثبت نام مراجعه یا لینک https://fatemehhabashi.com/permanent-powder-cream/ را کپی نمائید.

کرم پودر دائم، تکنولوژی مدرن و جدید

تزریق کرم پودر دائم یکی از تکنولوژی های بسیار مدرن و امروزی میباشد، که در واقع در سال ۲۰۱۳ به صورت عمومی وارد بازار شد که توسط یک شرکت لهستانی برای اولین بار به بازار عرضه گردید افراد زیادی که بسیار به شادابی و سلامت پوست خود اهمیت می دادند و همچنین علاقه زیادی به داشتن آرایش دائم بر روی پوست نظر داشتند از این روش استقبال نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید