آموزش بسته بندی ساندویچ

بسته بندی ساندویچ یکی از پک هایی است که برای غذاهای بیرون بر، رستورانی و فست فودی استفاده میشود تا ساندویچ های بیرون بر تا رسیدن به دست مشتری گرم باقی بماند

پاکت بسته بندی ساندویچ

بسته بندی ساندویچ توسط دستگاه بسته بندی ساندویچ در ابعاد و مدل های گوناگئن تولید می شوند. پاکت ها میتوانند از جنس کارتن یا مقوا باشند که هر یک با توجه به محصولی که درون آن قرار میگیرند، مناسب است. اکثرا جعبه های مقوایی برای ساخت پاکت ساندویچ استفاده میشوند چرا که ساندویچ ها و غذاهای بیرون بر این چنینی وزن خاصی ندارند و ساخت جعبه های مقوایی کفایت میکند.

حالا اگر قرار باشد از مقوا برای تولید پاکت های ساندویچ استفاده گردد، بهترین نوه و جنس چه مقوایی است؟!

از آنجایی که ساندویچ جز دسته مواد غذایی قرار می گیرد، بهتر است مقوای بهداشتی برای آن استفاده گردد. مقوایی که میتوان برای این موضوع استفاده کرد، مقوای ایندربرد (پشت سفید) می باشد. این مقوا نسبت به نوع پشت طوسی بهداشتی تر بوده و برای پک و پاکت های رستورانی و فست فودی مورد استفاده قرار میگیرد.

بسته بندی ساندویچ سرد در منزل | بسته بندی ساندویچ کلاب | بسته بندی ساندویچ گرم

البته اگر نخواهید از پاکت های مقوایی ایندربرد برای ساندویچ های خود استفاده کنید، میتوانید جعبه با مقوای پشت طوسی سفارش دهید و در کنار آن از کاغذ بسته بندی ساندویچ که به دور آن می پیچند استفاده کنید.

چاپ بسته بندی ساندویچ

پاکت های ساندویچ که بعنوان بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا در انواع کیبوردی، کشویی و درب دارویی_ته قفلی تولید میشوند که دارای چاپی از برند و نام و نشان رستوران تولید کننده است. اگر از جعبه های مقوایی ایندبرد یا پشت طوسی برای محصولاتتان استفاده کرده باشید، چاپی که میتوان روی آن اعمال کرد، چاپ افست میباشد که قابلیت چاپ انواع طرح و رنگ روی آن وجود دارد.

جعبه ساندویچ مدل کلاسیک

جعبه ساندویچ کلاسیک با توجه به اندازه نان و ساندویچ در ابعاد مختلف تولید می شوند. این جعبه ها، با و پشت سفید و ایندربرد قابل عرضه هستند. جعبه های کلاسیک که از بالا باز و بسته می شوند ساده ترین و پرکاربردترین جعبه های ساندویچ هستند که باز و بسته کردن آنها مشکل نیست.

جعبه ساندویچ سفره ای

این مدل جعبه نسبت به سایر بسته بندی ها کاربرد بیشتری دارند، زیرا به راحتی باز می شوند و سرو غذا آسان می باشد و مقوایی که در جعبه قرار گرفته است کار سفره را برای مشتری انجام می دهد. از طرف دیگر این نوع جعبه نیاز به چسب ندارد و آماده سازی آن بسیار ساده و راحت است و با چند تا زدن صورت می گیرد و هزینه آن به نسبت سایر جعبه بیرون بر ساندویچ کمتر و مقرون به صرفه است.

جعبه ساندویچ مدل کشویی

این نوع جعبه کاربرد بسیاری دارد زیرا سرو ساندویچ در نان باگت کوتاه و یا بلند است. همچنین غذاهایی مانند سوسیس باید در این نوع جعبه ها سرو شود. این جعبه ها از یک قسمت اصلی و یک کاور تشکیل شده است. نوع برش و چسب این مدل جعبه به صورت دایکات است.

جعبه ساندویچ صندوقی

جعبه صندوقی نوعی دیگر از جعبه ساندویچ است که کاربرد زیادی دارد. جنس این جعبه ها از مقوای ایندربرد، پشت طوسی و یا دوبلکس است. اتصال اضلاع این جعبه ها باید به گونه ای باشد که محکم بوده و نگه دارنده غذا باشد. نوع برش این جعبه ها بصورت دایکات می باشد.

جعبه ساندویچ شش ضلعی

یکی دیگر از مدل های جعبه ساندویچ، مدل شش ضلعی هستند که با چند خط تا و برش ساده شکل جذابی به جعبه ساندویچ می بخشد. درب این جعبه ها به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید با یک خط چین که توسط دستگاه روی جعبه تعبیه می شود، امکان برش و مصرف راحت تر آن را مهیا کنید.

صنایع بسته‌ بندی آوین پک با سالها تجربه در زمینه تولید بسته‌بندی‌ آماده قبول سفارشات در تیراژهای متنوع با قیمت بسیار مناسب می‌باشد. برای مشاوره رایگان در این زمینه از طریق صفحه تماس با کارشناسان در ارتباط باشید

گر شما به دنبال یکی از گزینه‌های ارزان‌ و به‌صرفه‌ برای بسته‌بندی اقلامی مانند خوراکی‌هایی چون ساندویچ هستید که علاوه بر قیمت، سالم بودن آن نیز برای شما اهمیت دارد پاکت‌های کاغذی جزو بهترین گزینه‌ها برای این کار است. این‌گونه پاکت‌ها، که معمولاً از جنس کاغذهای کرافت یا مومی هستند، برای نشان دادن توجه شما به سلامت مشتریانتان است که همین گزینه باعث برند سازی و تشویق مشتری شما خواهد شد.

زیبایی، صافی و رنگ طبیعی ازجمله ویژگی‌های ظاهری مطلوب یک پاکت کاغذی است. کاغذ مناسب برای ساخت پاکت‌های کاغذی بسته به هدفی که می‌خواهید برای آن‌ها در  نظر بگیرید متفاوت خواهد بود. در ادامه این مقاله به بهترین نوع این پاکت‌ها برای استفاده در بسته ‌بندی ساندویچ اشاره خواهیم کرد.

صرف‌نظر از جنسی که برای پاکت‌های کاغذی خود انتخاب می‌کنید، این پاکت‌های کاغذی چاپ‌شده ابزارهای بازاریابی مفیدی هستند که می‌توانند برند و لوگوی یک شرکت را به مکان‌هایی منتقل کنند که استراتژی‌های بازاریابی سنتی نمی‌توانست به آن دسترسی پیدا کند. بنابراین در این راه همان‌طور که انواع مختلف جنس‌ها را برای پاکت‌های کاغذی مناسب بررسی می‌کنید، هم‌زمان به پیامی که می‌خواهید توسط آن‌ها ارسال کنید نیز فکر کنید.

در ادامه چهار نوع کاغذ محبوب مورداستفاده برای ساخت پاکت‌های کاغذی برای بسته ‌بندی ساندویچ آورده شده است:

کاغذ کرافت مناسب بسته بندی ساندویچ یک نوع کاغذ معمولی است که به دلیل ظاهر زیبا و استحکام بالایی که دارد یکی از گزینه‌های خوب برای تولید پاکت‌های کاغذی است.

این ماده از سولفات چوب نرم، یک ماده کاغذ ساز غلیظ قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای مایل به زرد، سفید و یا کرم که وزنی بین ۸۰ تا ۱۲۰ گرم دارد ساخته‌شده است. به دلیل اینکه نیروی کششی کاغذ کرافت زیاد است استحکام این کاغذ بالا بوده و آن را برای جابه‌جایی ساندویچ مناسب می‌کند. این کاغذها در انواع ساده و یا چاپ‌شده موجود هستند.

همان‌طور که گفته شد این نوع پاکت‌های کاغذی که از کرافت تهیه‌شده‌اند برای بسته‌بندی مواد غذایی بسیار مناسب هستند. لازم به ذکر است که چاپ بر این جنس کاغذ بسیار آسان بوده و با داشتن یک گروه متخصص چاپ می‌توان بهترین نتیجه تبلیغاتی و زیبایی‌شناسی را از این نوع پاکت‌ها گرفت. در شرکت تورنگ چاپ با داشتن بهترین جنس کاغذ کرافت و متخصصان زبده شما می‌توانید به‌راحتی هدف برندینگ خود را توسط این پاکت‌های کاغذی کرافت تحقق ببخشید.

کاغذ مومی، کاغذی است که با سه لایه موم پوشیده شده، سطح این نوع کاغذ توسط یک موم پارافین یا موم سویا بی‌ضرر و سالم برای مواد غذایی به‌عنوان یک پوشش خارجی پخش می‌شود. روکش مومی از چسبیدن غذا به کاغذ جلوگیری می‌کند و همچنین به کاغذ مقاومت بهتری در برابر دفع آب می‌دهد. حال این جنس که بسیار برای ساندویچ‌های چرب مناسب است یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پاکت‌های کاغذی است. موم این کاغذ یک ماده غذایی ایمن محسوب می‌شود و هیچ‌گونه ضرری برای سلامت ندارد.

البته باید بسیار دقت کرد که این کاغذها به دلیل پوشش سطحی که دارند نمی‌توان آن‌ها را در فر یا ماکروویو گذاشت و این حرارت‌های زیاد باعث می‌شود که کاغذها دود کرده و آتش بگیرند؛ بنابراین اگر می‌خواهید از این کاغذها برای پاکت‌های ساندویچ رستوران خود استفاده کنید بهتر است از این کاغذها برای ساندویچ‌هایی استفاده کنید که سرد استفاده می‌شوند و یا سریع سرو می‌شوند. یک رپ ارزان قیمت برای انواع ساندویچ است.

بهترین و با کیفیت‌ترین پاکت‌های ساندویچ مومی را یا به‌صورت عمومی از فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ و به‌صورت آنلاین خریداری کرده یا آن را با طرح اختصاصی خود با چاپ تورنگ تهیه کنید.

اگر به دنبال بسته‌بندی محکمی هستید و کاغذی بودن آن برای شما یک مزیت مهم است، به‌احتمال بسیار زیاد پاسخ مناسب برای شما بسته‌بندی‌های مقوایی است. مقوا اصطلاحی است که به‌طور گسترده برای توصیف مواد ضخیم‌تر از کاغذ استفاده می‌شود و عمدتاً برای بسته‌بندی اقلامی استفاده می‌شود که نیاز به محافظت دارند و باید محکم و جامد باشند.

مقواها تقریباً همه‌کاره هستند چراکه به نسبت اندازه و جنس می‌توانند طیف گسترده‌ای از پاکت‌ها و جعبه‌های بسته‌بندی غذایی مختلف را معرفی کنند. جعبه و پاکت‌های مقوایی به‌راحتی به‌صورت انبوه تولید می‌شود، اما به دلیل جنس کاغذی‌ای که دارند می‌توان هم‌زمان برای برآوردن نیازهای خاص همچون تبلیغات و حمل‌ونقل آن‌ها را با طرح­های اختصاصی سفارش داد.

کاغذ کاهی مناسب برای درواقع نوعی کاغذ ارزان است که عمدتاً از خمیر چوب تشکیل‌شده است و درصورتی‌که چاپ یک‌طرفه داشته باشد گزینه به‌صرفه و نسبتاً خوبی برای تولید پاکت‌های ساندویچ خواهند بود. پاکت‌های تولیدشده از کاغذهای کاهی معمولاً دارای رنگ سفید هستند و برای طیف گسترده‌ای از مصارف مانند بسته‌ بندی ساندویچ‌ها و دیگر غذاهای فروشندگان مواد غذایی، اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران­هاو غیره مناسب است.

پاکت­های ساندویچ کاهی خام یا یک‌طرف چاپ‌شده ۱۰۰ درصد برای مواد غذایی بی‌ضرر است، پاکت‌های ساندویچ به دلیل سفید بودن زیبایی خاصی خواهند داشت و رنگ‌ها را آن‌گونه که مشتریان دوست دارند به خود خواهند گرفت. برای سفارش و خرید آنلاین انواع این اقلام شما می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ مراجعه کرده و خریدی آسان را تجربه کنید.

هنگام انتخاب یک پاکت کاغذی مناسب بسته بندی ساندویچ، انتخاب جنس پاکت‌ها به نسبت نوع ساندویچ و نوع سرو آن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین نکته کلیدی در این انتخاب این است که پاکت کاغذی برای چه هدفی استفاده می‌شود. همچنین برای تبلیغات و برند سازی رستوران خود استفاده از این پاکت‌های کاغذی بسته‌بندی یکی از بهترین راه‌ها خواهد بود که علاوه بر هزینه کم تأثیر بسیار بالایی بر مشتریان و دیگر افراد خواهد داشت و وسیله‌ای مهم برای رقابت با دیگر رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها خواهد بود.

پاکت‌های ساندویچ در جنس‌های کرافت، مومی و متالایز با قیمت مناسب در شرکت تورنگ چاپ به فروش می­رسند. تمامی سفارش‌های شما در بسته­بندی محکم و ضدآب انجام می­شوند تا بدون هیچ آسیبی به دست شما برسند. جهت سفارش و تنها کافی است به فروشگاه اینترنتی تورنگ مراجعه کنید. همچنین بسیاری از افراد جهت بسته بندی ساندویچ از کاغذهایی مانند کاغذ مومی، پوستی و یا کرافت نیز استفاده می­کنند که تمامی آن­ها در فروشگاه تورنگ موجود است و با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به­صورت خام و چاپ‌شده به فروش می­رسد