کدام بانک‌ها با سند خانه وام می‌دهند؟ نحوه دریافت وام با سند ملکی

شرایط خاص گرفتن وام با سند ملکی

محتوای این مطلب نمایش

 برای گرفتن وام با سند ملکی ۱۴۰۱ باید توجه داشته باشید سند ملکی که قرار است به بانک مورد نظر خود ارائه دهید باید شش دانگ، با ارزش و معتبر باشد و دارای هیچگونه مشکل احتمالی نباشد.سند ملکی باید به طور رسمی در دفاتر منتخب به ثبت رسیده باشد درغیر این صورت هیچ ارزشی برای بانک ندارد. موارد ذکر شده در بالا برای بانک ها می باشد که باید به آن ها توجه کنند اما شرایط متقاضیان برای گرفتن وام با سند ملکی چیست؟

شخص مورد نظر برای گرفتن وام با سند ملکی باید دارای سابقه ای درخشان باشد و در سابقه ی آن نباید هیچ گونه چک برگشتی را مشاهده کرد.در صورتی که شخص مورد نظر وام پرداخت نشده ای از قبل دارد نمی تواند وام دیگری را دریافت کند.تمامی هزینه ها اعم از انتقال سند، کارشناس و غیره بر عهده ی شخص گیرنده ی وام میباشد. نکته ای که می توان در پایان به آن اشاره داشت این است که مبلغ با توجه به سند ملکی که شما ارائه می دهید می تواند متغیر باشد و در اکثر بانک ها سود 18% می باشد.

وام با سند مسکونی تامین سرمایه بهار

وام با سند مسکونی تامین سرمایه بهار یکی دیگر از تسهیلات تامین سرمایه بهار است .که به دلیل برخورداری از مزایای متعدد با متقاضیان بسیاری همراه می باشد. گفتنی است متقاضی دریافت تسهیلات سند ملکی تامین سرمایه بهار پس از تائید کارشناس ما می تواند به میزان مشخصی از ارزش ملک اقدام به دریافت وام کند لازم به ذکر است که در بیشتر موارد بین 65 الی 70 درصد از ارزش ملک به مشتری وام پرداخت می شود.

نرخ سود وام با سند مسکونی تامین سرمایه بهار

نرخ سود تسهیلات با سند مسکونی 18 درصد در نظر گرفته شده است .که البته این میزان بر اساس مصوبات بانک مرکزی تعیین می شود.به گونه ای که بیشتر تسهیلات ارائه شده از سوی بانک ها نیز این میزان است. جهت مشاوره و دریافت اطلاعات وام با ضمانت با ما در تماس باشید.شرایط و نحوه دریافت وام به مبلغ مورد نظر و ارزش سند مسکونی قابل تغییر است. نظر به شرایط اقتصادی کشور و افزایش روز افزون هزینه ها، بهترین راهکار برای پوشش هزینه ها و جلوگیری از کاهش سطح رفاه خانواده، بهره گیری از تمام سرمایه های منقول وغیر منقول جهت افزایش درآمد است.

وام فوری با سند مسکونی,خانه,منزل,آپارتمان,ویلا,زمین و باغ

یکی از این منابع جهت کسب درآمد اسناد مالکیت منزلی است که در آن ساکن هستید و اکثر افراد جامعه از نحوه بهره مندی از مزایای آن بی اطلاع هستند. ما در مجموعه طنین سازه در کنار شما هستیم و با آگاهی مناسب به تحقق رویاهای شما کمک خواهیم کرد.

بررسی نحوه بازپرداخت تسهیلات

انتخاب یکی از روش های پرداخت اقساط دریافت کننده تسهیلات با مسکونی

بررسی شرایط پرداخت تسهیلات

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات با سند ملکی :

مدت زمان بازپرداخت وام با سند ملکی تامین سرمایه بهار

شایان ذکر است که حداکثر زمان تعیین شده برای باز پرداخت اقساط تسهیلات با سند ملکی۶۰ ماه می باشد.

بررسی مبلغ وام با سند ملکی تامین سرمایه بهار

طبق ضوایط موجود بانکی سقف تسهیلات با سند ملکی ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ولی با توجه به شرایط متقاضی این رقم متفاوت است .

بررسی نوع ضامن برای دریافت وام با سند مسکونی تامین سرمایه بهار

متقاضی دریافت تسهیلات با سند مسکونی باید سند ملک را به عنوان ضامن در رهن نزد ما قرار دهد .(هزینه به عهده مشتری است)

اعتبار شغلی و توانایی بازپراخت مشتری برای دریافت این وام بسیار حائز اهمیت است و توسط ما رسد می شود .

وام فوری چیست؟

آیا تاکنون خواستار دریافت  وام فوری یک روزه بوده اید؟ آیا می دانید چگونه می توان در کسری از زمان وام دریافت کرد؟ لطفا تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا از شرایط و چگونگی دریافت آن مطلع شوید. ممکن است شما برای مسائل گوناگونی از جمله ازدواج، خرید مسکن، خرید خودرو، لوازم خانه و غیره به پول نیاز داشته باشید و آنقدر فرصت نداشته باشید که در صف نوبت وام گیرندگان و سلسله مراتب بانکی قرار بگیرید یا اینکه مقدار نقدینگی کافی به منظور سپرده گذاری در بانک ها را نداشته باشید در این شرایط دریافت وام فوری برای شما بسیار کارآمد می باشد.

به عبارت دیگر همان دریافت وام یا نقدینگی می باشد که تحت شرایط خاص به افرادی که به پول احتیاج دارند و خواستار دریافت وام فوری هستند، می باشد. در ادامه به توضیح نحوه ی دریافت وام فوری و شرایط آن خواهیم پرداخت.  اطلاعات و شماره تلفن وام فوری با سفته  کلیک کنید.

نحوه ی دریافت وام فوری

به منظور دریافت وام فوری نیاز هرگز به سپرده گذاری طولانی در بانک ها نمی باشد؛ علاوه بر اینکه شما مقدار نقدینگی کافی یا فرصت کافی برای خواباندن پول در بانک ندارید، ممکن است افرادی باشند که سپرده کافی برای دریافت وام دارند و خواستار دریافت وام نباشند یا اینکه شرایط لازم مانند ضامن را نداشته باشند اما میانگین سپرده شان برای گرفتن وام کافی باشد. در این شرایط می توانید حق وام آن ها را بخرید و با پرداخت مبلغی صاحب  وام فوری شوید. شاید شنیدن کلمه ی فروش وام برایتان عجیب و تازه به نظر برسد اما در حال حاضر با این روش می توان در سریع ترین زمان ممکن صاحب وام فوری بانکی شد.

روند دریافت وام با این شرایط بدین صورت است که شما به جای شخصی که سپرده کافی در بانک دارد و شرایط تقاضای وام را دارد، ضامن های مورد نیاز و کافی را تهیه می فرمایید تا آن فرد بتواند تقاضای دریافت وام داده و آن را دریافت نماید.یکی از مهم ترین نکاتی که برای دریافت وام فوری باید به آن توجه کنید این است که ضروری است بین خودتان و فردی که قصد فروش وام خود را دارد، در محضر قراردادی امضا نمایید از این جهت که شخص وام گیرنده پس از گرفتن وام و کسر آن مبلغی که متعلق به خودش است، مابقی مبلغ را بر اساس قرارداد به حساب شما واریز نماید.

اهمیت این قضیه به علت مسئله ی مالی بودن و ایجاد پشتوانه ای برای خودتان می باشد. پیش از دریافت وام فوری لازم است از فروشنده ی وام فوری مبلغی چک و سفته به علت ضمانت حسن انجام کار دریافت نمایید.

وام با سند ملکی

وام فوری با سند ملکی دارای شرایط یکسان نبوده و دریافت آن به نوع بانک مربوطه بستگی دارد. از جمله بانک هایی که به صورت فوری این نوع وام را به متقاضیان پرداخت می کنند بانک های دی، انصار، قوامین، پارسیان، تجارت، ملت و غیره می باشد. هر یک از بانک ها مبالغ گوناگونی را برای مشتریان در نظر گرفته اند؛ به طور مثال بانک ملت، در سال 98، برای سه نفر،  مبلغ 50 میلیون را به مدت 36 ماه برای هر شخص در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که به منظور ارائه ی سند خود به بانک، باید 6 دانگ معتبر بوده و هیچ گونه اشکال و یا نواقصی نداشته باشد.

علاوه بر آن به منظور دریافت وام با سند ملکی باید سند شما در دفاتر رسمی به ثبت رسیده باشد در غیر این صورت سند شما از لحاظ بانک معتبر نمی باشد. از دیگر شرایط دریافت وام فوری در این روش این است که شخص وام گیرنده نباید سابقه ی هیچ گونه چک برگشتی داشته باشد و یا از قبل وام پرداخت نشده ای داشته باشد؛ زیرا پیش از اتمام اقساط وام قبلی نمی تواند وام جدیدی دریافت نماید.

تمامی هزینه هایی که به منظور دریافت وام با سند ملکی پرداخت می شوند، اعم از نقل و انتقالات سند، کارشناس و غیره بر عهده ی خود شخص می باشد. در پایان به مهم ترین نکته اشاره می کنیم که میزان مبلغ وام به پول شما بستگی دارد اما دریافت وام فوری با استفاده از سند ملکی در اکثر بانک ها با سود 18 درصد می باشد.

وام با سند ملکی از بانک ملت

بانک ملت از جمله بانک‌هایی است که با ارائه سند شش دانگ ملک به متقاضیان وام می‌دهد. مالک اصلی سند و همچنین فامیل درجه اول او تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانند برای دریافت وام با سند ملکی درخواست دهند. سندی که به بانک معرفی می‌شود، نباید مشکلی برای خرید و فروش و همچنین انتقال نداشته باشد. وام‌گیرنده باید در اقساط ماهانه با سود ۱۸ درصد در طی ۵ سال وام خود را تسویه کند.

وام بانک ملی با ضمانت سند ملکی

اگر می‌خواهید با استفاده از سند منزل خود وام بگیرید، می‌توانید به سراغ بانک ملی هم بروید. بانک ملی با ارائه سند ملکی تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام خرید کالا ارائه می‌دهد. البته ناگفته نماند که حتماً پیش‌فاکتور کالا را باید ضمیمه مدارک‌تان کنید. این وام به افراد بالای ۱۸ سال به شرط ارائه فیش حقوقی یا جواز کسب داده می‌شود. حتماً باید یک حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی باز کنید تا بتوانید از این مزیت استفاده کنید.

 اگر به دنبال وام خرید کالا هستید، یک پیشنهاد دیگر هم از بانک آینده برایتان داریم. اگر وارد صفحه در سایت لندو شوید، می‌توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از این سامانه اعتبار خرید کالا دریافت کنید. بنابراین اگر متقاضی وام خرید کالا هستید، اما سند ملکی ندارید یا نمی‌توانید شخصی را به‌عنوان ضامن معرفی کنید، می‌توانید از وام لندو استفاده کنید.

دریافت وام با سند ملکی از بانک صادرات

یکی از تسهیلات بانک صادرات، ارائه وام با سند ملکی است. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد است. متقاضی باید در مدت سه سال بازپرداخت این وام را انجام دهد. اگر دو ضامن رسمی به بانک معرفی کنید، وام به شما تعلق خواهد گرفت. اما به‌جای معرفی ضامن می‌توانید سند معتبر ملکی کارشناسی‌شده را در رهن بانک قرار دهید تا بتوانید این وام را دریافت کنید. یادتان باشد که باید در بانک خوش‌حساب باشید؛ چک برگشتی و بدهی در سابقه شما برای دریافت وام نمره منفی می‌حسوب می‌شود.

وام بانک رسالت با کمک سند ملک

طرح دریافت وام با سند ملکی در بانک رسالت هم اجرا می‌شود. این وام تا سقف ۶۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ساله به متقاضیان داده می‌شود. برای دریافت این وام ابتدا باید درخواست خودتان را در اینترنت‌بانک رسالت ثبت کنید. برای دریافت وام رسالت باید در این بانک حساب داشته باشید و حتماً یک سند ملکی معتبر به‌عنوان ضمانت به بانک معرفی کنید.

شرایط گرفتن وام مسکن با سند خانه

خرید خانه یکی از مهم‌ترین چالش‌های هر زوج در زمان شروع زندگی است. به همین دلیل وام‌های خرید مسکن از پرمتقاضی‌ترین تسهیلاتی است که بانک‌ها ارائه می‌دهند. معرفی ضامن یکی از شروط اصلی ارائه وام مسکن است. اما برای بسیاری از افراد پیدا کردن ضامن مرحله سختی است و به همین دلیل دیرتر از موعد مقرر موفق به معرفی ضامن و دریافت وام می‌شوند. طرح ارائه وام مسکن با سند خانه در زمانی که نمی‌توانید فردی را به‌عنوان ضامن معرفی کنید، طرح بسیار کارآمدی است. ارائه سند خانه‌ای که به‌نام اقوام درجه یک است، می‌تواند به‌عنوان ضمانت دریافت وام کافی باشید.

یکی از شرایط گرفتن وام مسکن با سند خانه، ثبت رسمی سند معرفی‌شده در دفاتر اسناد رسمی است. بنابراین اگر اقوام درجه یک شما ملکی را با مبایعه‌نامه در مجموعه‌های مشاور املاک معامله کرده‌ است، نمی‌تواند مشکل ضمانت وام شما را رفع کنند. مبایعه‌نامه‌های این املاک به هیچ‌عنوان از طرف بانک برای ضمانت کافی نیست. بنابراین اگر متقاضی وام مسکن هستید، پیش از صدور سند رسمی ملک ضمانت برای ثبت درخواست، افتتاح حساب و سپرده‌گذاری اقدام کنید تا به‌محض رسیدن سند، بدون اتلاف وقت باقی مراحل دریافت وام را انجام دهید. اگر به دنبال خرید خانه هستید ولی شرایط گرفتن وام مسکن با سند خانه را ندارید، می‌توانید وارد صفحه در مجله لندو شوید و در مورد دریافت این وام بیشتر بدانید.

یک وام راحت دریافت کنید

بهترین وام برای شما وامی است که با شرایط‌تان هم‌خوانی داشته باشد تا پیش از دریافت آن با چالش کمتری روبه‌رو شوید. در طرح‌های جدید وام‌های بانکی، وام خرید کالا از تسهیلات پرطرفدار است و می‌تواند به‌عنوان کمک هزینه برای خرید کالاهای گران‌قمیت بسیار کارآمد باشد. معرفی ضامن از شرایط اصلی دریافت وام خرید کالا در بسیاری از بانک‌های کشور است. همان‌طور که گفتیم معرفی ضامن یک چالش بزرگ برای متقاضی است. اگر وارد سایت شوید می‌توانید بدون معرفی ضامن و ارائه چک به راحتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای دریافت وام درخواست دهید. این وام مخصوص خرید کالا است و به صورت اعتبار خرید اینترنتی ارائه می‌شود. برای دریافت وام ۲۰ میلیونی حتی به معرفی سند ملکی هم نیازی نیست و برگه سفته برای ضمانت کافیست.

آیا تا به‌حال برای دریافت وام با سند ملکی اقدام کرده‌اید؟ در زمان درخواست این وام با چه چالش‌هایی روبه‌رو بودید؟ از تجربه خودتان برای ما بنویسید تا کابران لندو بتوانند از راهنمایی شما استفاده کنند

کدام بانک ها و با چه شرایطی در سال ۱۴۰۰ وام فوری با سند ملکی دارند؟

در ادامه مطلب به صورت جامع شرایط وام فوری با سند ملکی در سال ۱۴۰۰ را بررسی می‌کنیم.

وام فوری با سند ملکی از بانک ملت

بانک ملت با قبول سند ملکی وام‌های متنوعی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. بازپرداخت ۵ ساله در اقساط ماهیانه بوده و وام به مالک سند ملکی و بستگان درجه یک مالک اعطاء می‌شود. ملک مسکونی باید سهل‌البیع ( ملک دارای قید نبوده و به راحتی و مدت کم و مبلغ متعارف قابل خرید و فروش و انتقال)، بلامعارض و شش‌دانگ باشد.

وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

طبق اعلام بانک رفاه کارگران سقف تسهیلات طرح سودمند، ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود. در این طرح متقاضیان می‌توانند بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سپرده خود تسهیلات دریافت کنند. مدت‌ زمان بازپرداخت وام سودمند در سه قالب ۳۶ ماهه تعیین‌شده و سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است. نرخ سود تسهیلات این طرح بر اساس میزان تسهیلات و مدت‌زمان بازپرداخت تعیین می‌شود که حداقل آن ۲ و حداکثر ۷ درصد محاسبه می‌شود.

وام فوری بانک ملی

وام فوری بانک ملی در واقع همان وام خرید کالا بوده و سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است. برای بهره‌گیری از این تسهیلات، وام‌گیرنده می‌تواند با ارائه پیش فاکتور کالاهای خریداری شده یا در قالب کارت اعتباری صرفا جهت خرید کالا مبلغ وام را دریافت کند. این وام شامل کلیه افراد بالای ۱۸ سال است که دارای فیش حقوقی یا پروانه کسب هستند. جهت استفاده از وام فوری بانک ملی، ابتدا باید یک حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی داشته باشید. در صورتی که رتبه اعتباری خوبی در سیستم بانکی کشور داشته باشید، با یک ضامن کارمند می‌توانید این وام را دریافت کنید. در غیر این صورت سه ضامن جهت دریافت وام نیاز است.

وام فوری بانک رسالت

یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وام فوری با سود کم، دریافت وام ۶۰ میلیونی بانک قرض‌الحسنه رسالت است. برای دریافت این وام چنانچه در این بانک حساب دارید، باید وارد اینترنت بانک رسالت شده و تقاضای وام خود را ثبت کنید. در غیر این‌صورت لازم است بعد از افتتاح حساب، مبلغی را برای ۳ تا ۶ ماه برای سپرده‌گذاری در نظر بگیرید. سپس درخواست وام خود را در اینترنت بانک رسالت ثبت کنید. جهت ضمانت وام فوری بانک رسالت در مواردی که ضامن یا وام گیرنده اعتبار کافی نداشته باشد، تعداد ضامن افزایش یافته و در غیر این‌صورت یک ضامن کافی است. حداکثر زمان بازپرداخت وام فوری بانک رسالت ۱۲ تا ۶۰ ماه و نرخ سود وام ۲ درصد محاسبه می‌شود.

وام فوری بانک صادرات

وام فوری بانک صادرات نیز مانند بانک ملی، در واقع همان وام خرید کالا و سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است. برای دریافت این تسهیلات در ازای ارائه پیش فاکتور، مبلغ وام در وجه فروشنده به صورت چک صادر می‌شود. برای درخواست وام فوری بانک صادرات باید در این بانک حساب قرض‌الحسنه داشته و چک برگشتی و بدهی بانکی نداشته باشید. تعداد ضامن مورد نیاز وام فوری بانک صادرات، ۲ نفر کارمند دولت با فیش کسر از حقوق است. سود وام ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه است.

خروج از نسخه موبایل