آیا ایجاد حساب نتفلیکس رایگان است؟

نکاتی درباره خرید اکانت نت فلیکس (Netflix) که باید بدانید

با خرید اکانت نتفلیکس می توانید به آرشیو از هزاران فیلم و سریال به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و در هر کجا و هر زمان از امکانات گسترده آن بهره مند شوید. با توجه به این که امکان پرداخت مستقیم در وجود ندارد، برای خرید اکانت نت فلیکس می بایست از طریق یک واسط اقدام کنید. از طرفی وبسایت Netflix برای افرادی که به تازگی ثبت نام می کنند، یک ماه اشتراک رایگان (Trial) می دهد که بدون پرداخت هزینه ای می توانید از خدمات آن استفاده کنید. این ها و یک سری نکات مهم دیگر موضوع مقاله ماست که در ادامه بیشتر درباره شان خواهیم گفت.

تعرفه های خرید اکانت نت فلیکس (Netflix)

نکته مهم در مورد خرید اکانت نتفلیکس این است که شما در هر زمان می توانید اکانت خود را ارتقا دهید یا حتی آن را تنزیل (سطح پایین تر) کنید.

نت فلیکس به افرادی که می خواهند مشترک این سیستم شوند، سه نوع اکانت یا اشتراک پیشنهاد می کند که مشخصات آن به شکل زیر است.

نوع اکانت Basic (پایه) Standard (استاندارد) Premium (پرمیوم)
قیمت ماهانه (پس از یک ماه رایگان) 9.99 دلار 13.99 دلار 17.99 دلار
دسترسی به کیفیت HD ندارد دارد دارد
دسترسی به کیفیت Ultra HD ندارد ندارد دارد
تعداد دستگاه های متصل همزمان 1 2 4
تماشا بر روی تلفن، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون بله بله بله
فیلم و برنامه های تلویزیونی نامحدود بله بله بله
امکان لغو اکانت دارد دارد دارد
ماه اول رایگان دارد دارد دارد

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در سایت نت فلیکس

ثبت نام در سایت نت فلیکس بسیار ساده است و در چند مرحله انجام می گیرد.

به این منظور ابتدا وارد صفحه اصلی وبسایت نت فلیکس به نشانی شوید و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه JOIN FREE FOR A MONTH کلیک کنید.

صفحه اصلی وبسایت Netflix

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود تا یکی از 3 نوع اشتراک نت فلیکس را انتخاب کنید. در این صفحه با کلیک بر روی گزینه SEE THE PLANS صفحه جدیدی به شما نمایش داده می شود.

درخواست انتخاب نوع اشتراک

در صفحه جدید، سه نوع PLAN به همراه امکاناتی که هر کدام از آن ها به شما می دهد به نمایش در می آید که باید بر روی یکی از آن ها کلیک کنید و سپس دکمه CONTINUE را انتخاب کنید.

نکته : در همین صفحه توضیح داده شده که قابلیت نمایش کیفیت های HD و Ultra HD وابسته به سرویس دهنده اینترنت شما (سرعت اینترنت) و دستگاه شماست.

اگر دستگاهی که از آن برای دیدن ویدیو ها استفاده می کنید، قابلیت نمایش کیفیت HD یا Ultra HD را ندارد، عملا خرید پلانی به غیر از Basic به ضرر شماست مگر این که بخواهید اکانت خود را همزمان روی تعداد دستگاه بیشتری استفاده کنید. از طرفی باید توجه داشته باشید که تمامی ویدیو های نت فلیکس با کیفیت های HD یا Ultra HD در دسترس نیست.

فهرست انواع پلان های نت فلیکس

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود تا برای استفاده از خدمات نت فلیکس یک ایمیل و پسورد تعیین کنید. برای ادامه دکمه CONTINUE را بزنید.

درخواست برای ثبت نام

حالا در صفحه جدید می بایست یک آدرس ایمیل و گذرواژه وارد کنید که برای وورد به حساب کاربری مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که مایل هستید از پیشنهادات ویژه نت فلیکس نیز باخبر شوید می توانید تیک گزینه Yes, please email me Netflix special offers را بزنید سپس روی CONTINUE کلیک کنید.

فرم ثبت نام در نت فلیکس

حالا می بایست روش پرداخت خود را انتخاب کنید. در این بخش انتخاب یکی از گزینه های Credit Card (Visa, Mastercard, )، Direct Debit، PayPal و Gift Code امکان پذیر است.

انتخاب روش پرداخت برای خرید اکانت

در صورتی که کارت اعتباری، حساب پی پال یا گیفت کارت دارید، می توانید به این روش ها هزینه خرید اکانت نت فلیکس را پرداخت کنید که البته این هزینه برای بعد از یک ماه اول تقریبا رایگان است. نت فلیکس برای ماه اول استفاده از وب سایت، تنها دو دلار دریافت می کند.

در صورتی که امکان پرداخت هزینه به روش های گفته شده را ندارید می توانید از خدمات وبسایت Pay98 استفاده کنید.

آموزش خرید اکانت نت فلیکس از طریق Pay98

توصیه تیم پی 98 خرید اکانت یک ماهه آزمایشی است. این اکانت به مدت یک ماه فعال است و برای دریافت آن فقط بایستی دو دلار پرداخت کنید. پس از پایان یک ماه می توانید مجددا یک اکانت آزمایشی دیگر خریداری کنید.

حال اگر باز هم علاقه مند خرید اکانت netflix هستید، می توانید پرداخت خود را از طریق این وبسایت انجام دهید. پیش از هر چیز برای خرید اکانت نت فلیکس از طریق وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید اکانت نت فلیکس می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای پرداخت هزینه خرید اکانت نت فلیکس استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پی پال وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

خرید اکانت نت فلیکس با پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره سفارش مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردن قیمت سفارش برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت نمایش داده شده در وبسایت نت فلیکس به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی سفارش است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در این وبسایت را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی صفحه نت فلیکس را وارد کنید تا مشخص شود که درخواست خرید اکانت دارید.

چگونه یک حساب نتفلیکس ایجاد کنیم؟

امروزه در زمانی زندگی می کنیم که دنیای دیجیتال به شدت توسعه یافته و منسوخ شده است. تماشای آنلاین فیلم و سریال در بین مردم در حال گسترش است. یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سرویس های پخش فیلم و سریال نتفلیکس است، شرکتی که نتفلیکس را در سال 1998 با ارسال دی وی دی برای اجاره شروع به کار کرد و در سال 2007 پخش آنلاین ویدیو را پخش کرد که شروع به گسترش این سرویس به کشورها کرد. در سراسر جهان در سال 2010، روز به روز بر محبوبیت این سرویس و نتفلیکس افزوده شد. ممکن است در آوریل 2011، نتفلیکس تنها در ایالات متحده 23 میلیون کاربر و 26 میلیون کاربر دیگر در سراسر جهان داشته باشد.

این سرویس در ابتدای سال 2016 بیش از 75 میلیون مشترک داشت!! با یادگیری نحوه ایجاد حساب کاربری نتفلیکس می توانید از این سرویس ارزشمند استفاده کنید. نتفلیکس اولین سریال خود را در سال 2013 با نام House of Cards منتشر کرد که یکی از پرطرفدارترین سریال های جهان است، شعار کمپانی بزرگ نتفلیکس این است که «فیلم و سریال، هر زمان و هر کجا که می خواهید تماشا کنید». .

نحوه تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

البته تماشای فیلم و سریال نتفلیکس در حال حاضر رایگان نیست و برای استفاده از این سرویس پرطرفدار باید اکانت های ویژه با نرخ های متفاوت خریداری کنید.نتفلیکس می توانید برای این سرویس اکانت رایگان دریافت کنید:

این شرکت به کاربران خود امکان تماشای آنلاین جدیدترین فیلم ها و سریال ها را می دهد. البته خود نتفلیکس نیز فیلم و سریال هایی تولید می کند که انحصار پخش این سریال ها و فیلم ها را فقط در اختیار نتفلیکس است که حق پخش برخی فیلم ها را نیز خریداری می کند که تنها راه تماشای آنها از طریق خود نتفلیکس است. .

+ توجه داشته باشید که وبسایت رکسین آموزش ساخت اکانت نتفلیکس – دریافت اکانت پریمیوم نتفلیکس را ارائه کرده است که دیگر نیازی به پرداخت مبلغی برای استفاده از سایت نیست.

پایه ای

قیمت: 7.99 دلار در ماه

برای مشترکین جدیدی که فقط رزولوشن SD می خواهند.

فقط یک دستگاه را می توان در یک زمان متصل کرد.

استاندارد

قیمت: 10.99 دلار در ماه

در نهایت می توان فیلم ها را با کیفیت 1080p نمایش داد.

اتصال همزمان دو دستگاه مجاز است.

جایزه (ویژه)

قیمت: 13.99 دلار در ماه

فیلم ها را می توان با بالاترین کیفیت ممکن، یعنی 4K UHD نمایش داد.

چهار دستگاه را می توان به طور همزمان متصل کرد.

چه کانال هایی را می توانید در نتفلیکس تماشا کنید؟

همانطور که در ابتدای مقاله نحوه ساخت اکانت نتفلیکس گفتیم، نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است. اجازه دهید شما را با برخی از شبکه های پشتیبانی شده توسط Netflix در Rexine آشنا کنیم. قبلا سرویس تماشای فیلم و برنامه تلویزیونی را معرفی کرده بودیم که البته یک سرویس رایگان بود اما امکاناتی که ارائه می دهد به هیچ وجه با نتفلیکس قابل مقایسه نیست.

تقریباً می توان گفت که اکثر کانال های تلویزیونی انگلیسی زبان را می توان در نتفلیکس دید و البته بهترین سریال های دنیا را نیز می توان در نتفلیکس دید. سرویس نتفلیکس هزاران عنوان فیلم و سریال را ارائه می دهد و بدون شک تعداد آنها بسیار زیاد است که در این مقاله فهرست می شود. اما برای شناخت این شبکه تنها به معرفی چند شبکه معروف ارائه شده توسط این سرویس می پردازیم.

خروج از نسخه موبایل