مدل و سبک حلقه ازدواج و عروسی مورد علاقه او را پیدا کنید

چه حلقه ای برای نامزدی یا عروسی مناسب است؟ آیا انگشتر فیروزه زنانه و مردانه برای نامزدی مناسب است؟ این حلقه با حلقه ازدواج متفاوت است؟ حلقه ازدواج مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای اینکه بدانید چه حلقه ای برای ازدواج مناسب است و می توانید آن را برای نامزدی یا ازدواج خود تهیه کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

در زیر به معرفی انواع دسته حلقه می پردازیم تا بتوانید با دید بازتر حلقه مناسبی را انتخاب کرده و خرید حلقه ازدواج را آغاز کنید. از آنجایی که حلقه ازدواج یکی از حلقه های دائمی زندگی مشترک است و نمادی از نامزدی و تعهد در زندگی است، بنابراین باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید. حلقه نامزدی علاوه بر زیبایی و تنوع، نشانه تعهد و علاقه به عشقی است که بین زن و مرد وجود دارد. خود را نیز می پوشند و تا آخر عمر از آن استفاده می کنند. اکنون در مورد اینکه چه نوع حلقه ای را می توان برای ازدواج یا نامزدی انتخاب کرد بیشتر بررسی خواهیم کرد و به شما توصیه می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

حلقه ی نامزدی و حلقه ازدواج علاوه بر زیبایی و تنوع آن نشانه ی تعهد و پایبندی به عشقی است که میان زن و مرد وجود دارد . آنها نیز حلقه ی ازدواج خود را در دست می اندازند و تا اخر عمر از آن استفاده میکنند . اکنون به مطالعه ی بیشتری در رابطه با اینکه چه نوع حلقه ای را میتوان برای ازدواج یا نامزدی انتخاب کرد میپردازیم و به شما توصیه میکنیم تا انتهای این مطالب همراه ما باشید .

چه نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی مناسب است ؟

زمانی که قصد خرید حلقه ی نامزدی یا ازدواج دارید ، در ابتدا به تنها چیزی که شما به آن توجه بیشتری دارید مدل و شکل ظاهری آن است که سعی میکنید بهترین مدل را از میان آنان بپسندید ، در صورتی که شما علاوه بر شکل و ظاهر بایستی به کیفیت متریال آن و نوع فلز و نوع آبکاری دقت کنید .اما اگر قصد خرید حلقه ازدواج را دارید و می خواهید آن را پر زرق و برق به نظر برسانید، می توانید مدلی را انتخاب کنید که حاوی الماس های بیشتر و بالاتر باشد و نوار حلقه با و الماس های کوچک پوشیده شده باشد.

حلقه نامزدی و بند عروسی علاوه بر زیبایی و تنوع، نشانه تعهد و علاقه به عشقی است که بین زن و مرد وجود دارد. حلقه های ازدواج خود را نیز می پوشند و تا آخر عمر از آن استفاده می کنند. اکنون در مورد اینکه چه نوع حلقه ای را می توان برای ازدواج یا نامزدی انتخاب کرد بیشتر بررسی خواهیم کرد

    حلقه ازدواج کلاسیک با سنگ تزئینی

        حلقه ازدواج بند الماس شفاف

        یک حلقه ازدواج ساده

        حلقه ازدواج الماس زینتی

       حلقه مناسب ازدواج با تراش مارکیز 

        حلقه ازدواج هماهنگ پشت حلقه

        حلقه ازدواج مناسب برای پرنسس ها و پرنسس های لوکس

        یک حلقه ازدواج نفیس

        روکش رزگلد

زمانی که قصد خرید حلقه نامزدی یا حلقه ازدواج را دارید، تنها چیزی که بیشتر به آن توجه می کنید مدل و ظاهر آن است، تلاش می کنید بهترین مدل را در بین آنها دوست داشته باشید، به کیفیت جنس، نوع فلز و … توجه کنید. نوع پوشش اما اگر قصد خرید حلقه ازدواج را دارید و می خواهید آن را پر زرق و برق به نظر برسانید، می توانید مدلی را انتخاب کنید که حاوی الماس های بیشتر و بالاتر باشد و نوار حلقه با سنگ های قیمتی و الماس های کوچک پوشیده شده باشد.

حلقه ازدواج کلاسیک با سنگ تزئینی

برای انتخاب حلقه مناسب نامزدی می توانید حلقه های کلاسیک با سنگ های تزیینی مانند ، یشم، یا زمرد را انتخاب کنید.

حلقه ازدواج نوار الماس

مدل جدید حلقه های بند عروس حلقه ساده ای است که حاوی یک سنگ قیمتی است که ظاهر هر سنگ قیمتی از این حلقه ها متفاوت است این نوع حلقه ها نه خیلی ساده هستند و نه خیلی مجلل بلکه یک نوار نازک از بر روی آن ساخته می شود. آنها برای افرادی که محافل شلوغ را دوست ندارند مناسب هستند.اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نوار الماس روی انگشتر را دوست دارید اما از حلقه های پر از سنگ های قیمتی یا حلقه های پر زرق و برق و شلوغ اجتناب می کنید، این می تواند یکی از گزینه های شما باشد.

یک حلقه ازدواج ساده

یکی دیگر از انواع با حلقه های ساده برای افرادی است که سبک بسیار ساده و کلاسیک و مینیمال را دوست دارند که طرفداران زیادی دارد.معمولا بر روی این نوع حلقه ها به درخواست زوج یادگاری هایی مانند تاریخ روز عروسی یا نام یکدیگر در داخل حلقه حک می شود.

این نوع انگشترها همیشه جزو ترندهای بازار بوده و هیچ وقت قدیمی نمی شوند و اگر با انتخاب یک انگشتر ساده مشکلی ندارید می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد و نگران قدیمی شدن انگشتر نباشید. این انگشتر برای ازدواج و نامزدی مناسب است و بسیار پر طرفدار است.

حلقه ازدواج الماس زینتی

نوع دیگر انگشترها حلقه های مجلل و پر زرق و برق با الماس یا یاقوت های دیگر هستند که برای خانم هایی که عاشق جواهرات بزرگ یا فاخر هستند مناسب است. سنگ در این رویدادها معمولاً درخشان است که بسیار محبوب است. این انگشترها از نظر قیمتی گران هستند و برای خرید آن باید هزینه بیشتری کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که در انتخاب حلقه به مد اهمیت نمی دهید و این نوع حلقه عروسی را دوست دارید، در خرید این نوع حلقه شک نکنید.

حلقه مناسب ازدواج با تراش مارکیز

یکی دیگر از انواع حلقه های ازدواج که بسیار گران هستند و ارزش زیادی دارند، الماس های تراش مارکیز هستند.در این نوع تراش، 59 سطح هندسی بر روی الماس کار می شود تا درخشندگی آن به حد نهایی خود برسد. از طرفی تراش مارکیز نوعی برش است که روی انگشتر بسیار ظریف عمل می کند و آن را زیباتر می کند.

حلقه ازدواج هماهنگ پشت حلقه

نوع دیگر حلقه نامزدی یا عقد، انگشتر کشیش نام دارد، از جمله جواهراتی است که امروزه یکی از پرفروش ترین و شیک ترین در بازارهای جواهرات است، فقط برای حلقه نامزدی یا ازدواج برای تازه دامادها می باشد. این انگشتر شامل یک حلقه نگین تک و یک انگشتر ساده بدون نگین است که در طرح های مختلف ساخته شده است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در خرید انگشتر و سایر زیورآلات همگام با روزگار هستید و از ترندهای بازار پیروی می کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم، البته توجه داشته باشید که قیمت آن کمی بالاتر از انگشترهای معمولی و انگشترهای تکی است. سنگهای قیمتی یک نوع حلقه نامزدی یا ازدواج بود که توضیح دادیم.

حلقه ازدواج مناسب برای پرنسس ها و پرنسس های لوکس

یک انگشتر پرنسس با یک حلقه ساده که از یک سنگ نگین مربع یا گرد ظریف ساخته شده است، بدون برش و برش روی انگشتر است و اغلب برای خواستگاری یا نامزدی خریداری می شود.انگشتر لوکس پرنسس همان انگشتر پرنسس است با این تفاوت که حلقه با الماس تزیین شده است و اگر می خواهید حلقه ازدواج خاصی داشته باشید حلقه ازدواج پرنسسی بهترین انتخاب است.

یک حلقه ازدواج نفیس

انگشترهای فانتری یکی از ترندهای جدید است که به جای جواهرات، انگشترها از طلا یا نقره خالص و بدون جواهرات یا زیورآلات کوچک هستند، رایج است اما اگر فردی هستید که همیشه دوست دارید گزینه های جدید انتخاب کنید و دارید شجاعت انتخاب گزینه های خاص و منحصر به فرد، حلقه های فانتزی برای شما مناسب است.انواع طرح های انگشتر در این حلقه ها با هندسه، طرح چند بعدی، طرح برگ، طرح مارپیچ، طرح بی نهایت و … استفاده می شود.

روکش رزگلد

این گزینه می تواند شامل تمام گزینه های بالا باشد و شما می توانید هر یک از گزینه های بالا را با روکش رزگلد خریداری کنید. رزگلد یکی از جدیدترین روکش های موجود در بازار است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

تفاوت حلقه نامزدی و حلقه ازدواج چیست؟

به طور کلی حلقه نامزدی از نظر ظاهری ساده تر از حلقه ازدواج است و در بیشتر موارد توسط داماد برای عروس خریداری می شود یا بیشتر به عنوان پیشنهاد ازدواج درست می شود، اما حلقه ازدواج نوعی هدیه برای عروس است.

آداب و رسوم برای حلقه نامزدی و عقد:

از قدیم الایام در دوران عقد رسم بود که خانواده داماد برای گرفتن قول ازدواج از خانواده عروس حلقه ای به عروس هدیه می دادند و یا به قول امروزی عروس را به رخ می کشند. عقیده داشت که این نشان دهنده محبت زیاد است، داماد عروس است و این رسم تا امروز ادامه دارد.

مدل حلقه ازدواج مورد علاقه او را پیدا کنید.

یکی از مزیت های خرید اینترنتی جواهرات و انگشتر این است که شما به طیف وسیعی از مدل ها و طرح های مختلف دسترسی دارید.  برای انتخاب انگشتر، سبک زندگی و شخصیت طرف مقابل را در نظر بگیرید. علاوه بر بودجه شما، الگوی شخصیتی و فعالیت های روزانه شریک زندگی شما بهترین و کامل ترین راهنمای خرید شماست.

انتخاب حلقه ازدواج سنتی و زیبا

یک انتخاب کلاسیک بی نظیر با سنگ های قیمتی که تمام توجهات را به الماس و جواهرات روی آن جلب می کند.انگشترهای جواهر که دارای الماس مرکزی هستند. محبوب ترین مدل ها حلقه  نامزدی هستند.در سنتی‌ترین طرح‌های نگین‌دار از الگوی فلزی ساده برای بند نگین انگشتر استفاده می‌شود. برای نشان دادن کمی ظرافت و ظرافت بیشتر، یا برای اطمینان از هماهنگی بیشتر الماس وسط، با طرح های قلاب یا سبد همراه شوید. برای درخشش بیشتر می توانید از تعدادی الماس روی انگشتر استفاده کنید.

برخی از نقوشی که از گذشته تا به امروز مورد استقبال قرار گرفته است، استفاده از انگشتر و انگشتر با سنگ های رنگی و قیمتی است. در ایران حلقه نامزدی و حلقه ازدواج به صورت جداگانه تهیه می شود که برای هر مراسم یک حلقه جداگانه تهیه می شود. برای متفاوت کردن حلقه نامزدی یا نشان می توانید از سنگ های قیمتی رنگی استفاده کنید و حلقه ای که می خواهید در مراسم عروسی و خرید زیورآلات خود داشته باشید همان حلقه ای است که می خواهید.

شیک و خوش فرم

اگر فردی که می خواهد حلقه نامزدی با درخشندگی خیره کننده داشته باشد، می تواند حلقه نامزدی با الماس های بلندتر یا یک ردیف از الماس های درخشان روی نوار انتخاب کند. حلقه های درخشان بسیار محبوب هستند. در حلقه‌های هاله‌ای (که مانند خورشید می‌درخشند)، دایره‌ای از الماس‌های کوچک در اطراف الماس مرکزی قرار می‌گیرد که باعث می‌شود الماس مرکزی براق‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد و بزرگ‌تر به نظر برسد.

خروج از نسخه موبایل