خرید نایلون گلخانه کیلویی

پلاستیک گلخانه یکی از مهمترین حفاظ های یک گلخانه هوشمند است که باید در انتخاب آن دقت کنیم. برای اطلاع از قیمت نایلون گلخانه و قیمت هرکیلو پلاستیک گلخانه تا آخر این مقاله همراه ما باشید. نایلون گلخانه به دلیل انتقال اشعه خورشید به گیاهان گلخانه و حفاظت آنها از باد و گرما و سرمای غیر مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت آذین پلاست کیمیا در ضمینه پلاستیک گلخانه از تنوع بالایی برخوردار است.

انواع پلاستیک گلخانه

نایلون پلی اتیلن گلخانه: این نوع پلاستیک گلخانه از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌توان آن را در ابعاد مختلف تهیه کرد. شما می‌توانید از نایلون پلی اتیلن گلخانه برای مصارف شخصی و صنعتی استفاده کنید.

نایلون پلی وینیل گلخانه: این پلیمر از دوام بیشتری برخوردار است و قیمت بالاتری دارد. مقاومت نایلون پلی وینیل گلخانه در برابر عوامل خارجی مختلف بالا است و معمولا تا 4 الی 5 سال عمر می‌کند.

نایلون کوپلیمر گلخانه: این نوع نایلون در مدل‌های متفاوتی وارد بازار می‌شود و قیمت آن‌ها متغیر است. نایلون کوپلیمر گلخانه تشابه زیادی با شیشه دارد و مقاومت آن بالاتر از نمونه پلی اتیلنی است.

نایلون پلی کربنات گلخانه: پلی کربنات یکی از پلیمرهای بادوام است و پلاستیک گلخانه از این جنس، به خوبی دما و رطوبت فضای گلخانه را حفظ می‌کند و شرایط مطلوبی برای رشد گیاهان ایجاد می‌کند. این نمونه دوام بیشتری نسبت به پلیمرهای قبلی دارد و تا 10سال عمر می‌کند.

نحوه نصب نایلون گلخانه

در مرحله اول باید نایلون گلخانه خود را انتخاب کنید، بعد از انتخاب نایلون مناسب نوبت به مرحله پوشاندن سقف گلخانه می‌شود. لازم است تا ابتدای نایلون را به سمت داخل یک لا بزنید و با طنابی که چندبار دور آن پیچیده شده، گره‌ای محکم ایجاد کنید. نفر دیگری باید طناب را از روی سقف گلخانه به سمت ته گلخانه بکشد. فردی که سر اول طناب را به دیوار انتهایی برده باید شروع به کشیدن کند و نفر دوم نایلون را به روی سازه گلخانه هدایت کند. پس از آن نایلون را با گیره مخصوص به محل تقاطع سقف با دیواره انتهایی وصل کنید. سعی داشته باشید تا روزی اقدام به نصب کنید، که وزش باد وجود نداشته باشد، زیرا در غیر این صورت کار شما سخت‌تر خواهد شد.

خرید نایلون گلخانه کیلویی

مراکز زیادی مانند خرده فروشی نایلون گلخانه در سطح شهر وجود دارد، اما بهتر است دقت داشته باشید تا نایلون خود را از مراکز معتبر که تضمین کالا و محصول را می‌کنند خرید کنید تا متضرر نشوید. همچنین اکیدا توصیه می‌شود محصولات را به صورت نو تهیه کنید. چرا که نایلون دست دوم بسیار بی کیفیت است و طول عمر کمتری دارد. نکته دیگر در خرید پلاستیک گلخانه، انتخاب شرکت معتبر است که چندین سال در این زمینه فعالبت داشته باشد. بهتر است نایلون را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه فرمایید. آذین پلاست کیمیا با سال‌ها تجربه در زمینه تولید نایلون، مفتخر است، نایلون‌های گلخانه‌ای خود را به شما عزیزان عرضه کند

جمع بندی

نایلون گلخانه آذین پلاست کیمیا یکی از نایلون‌های مهم و ضروری در صنعت کشاورزی است و به رشد بهتر گیاهان گلخانه کمک می‌کند. این نایلون شرایط لازم برای پرورش گیاهان و محصولات را در فصول مختلف سال فراهم می‌کند و از مقاومت بالایی برخوردار است. پلاستیک گلخانه در انواع مختلفی از نظر جنس، افزودنی، ابعاد، تعداد لایه و… وارد بازار می‌شود. شما می‌توانید با درنظر گرفتن نکاتی که گفته شد، نمونه مناسب نایلون گلخانه‌ ای را شناسایی کرده و آن را خریداری کنید.

خروج از نسخه موبایل