خرید انواع شومیز و تونیک زنانه + لیست قیمت شومیز مجلسی

شومیز زنانه

شومیز، کلمه ای برگرفته از دیار مد و فشن، فرانسه است که در زبان فرانسوی به معنی تیشرت است. بالاپوشی زنانه که شبیه سایر لباس های زنانه از تنوع طرح و رنگ بر خوردار است. شومیز زنانه در اصل لباسی مردانه بود، لباسی جلو باز با دکمه یا زیپ. شومیز ها بعدا به لباس زنانه تبدیل شدند، لباسی با همان الگوی اولیه، جلو باز به همراه دکمه. از ابتدا شومیز ها که قیمت ارزان تری داشتند را به عنوان لباس اول می‌پوشیدند که عموما از جنس نخ بود و برای گرفتن تعرق بدن و جلوگیری از کثیف شدن لباس اصلی از آن استفاده می‌کردند.

انواع مدل بلوز شومیز مجلسی

شومیز ها هم بر اساس نوع الگو و دوختشان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند و البته نحوه ست کردن و شرایط و موقعیت هایی که از آن استفاده می شود. تفاوت بلوز زنانه با شومیز در دکمه آن است به طوری که بلوز ها معمولا جلو بسته بوده و با استفاده پارچه های مختلفی دوخته می شود.

درواقع بلوز شومیز مجلسی از مدل های جذاب لباس زنانه هستند که در موقعیت های مختلفی پوشیده می شوند. البته که شومیزها را می‌توانید هم به عنوان لباسی مخصوص دورهمی های دوستانه و هم به عنوان لباس مجلسی زنانه استفاده کنید. تنها کافی است تا طرح و رنگ مناسب برای موقعیت مناسب را انتخاب کنید.

شومیز با پارچه گلدوزی شده

همیشه و در طول تاریخ گل دوزی به تنهایی قادر بوده است تا ساده ترین لباس ها را به زیبا ترین لباس ها تبدیل کنند. شومیزهای گل دوزی شده هم از این قاعده مستثنی نیستند. شومیز عموما در قسمت آستین و پایین گل دوزی می شود. از این شومیز ها می توانید برای مهمانی رسمی اگر طرفدار استایلی کلاسیک هستید، استفاده کنید.

شومیز اسپرت

برای خانم‌های جوان استفاده از شومیز اسپرت همیشه انتخاب مناسبی است زیرا راحتی و آزادی عمل دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند و با این شومیزها راحتی را در طول روز تجربه می کنند. شومیز های اسپرت اصولا برای استفاده های روزانه می توانند بهترین انتخاب ممکن باشند.

با کمی صبر و حوصله می توانید از شومیز ها به عنوان پای ثابت استایل و تیپ تان استفاده کنید. شومیزها را می‌توانید هم به عنوان لباسی مخصوص دورهمی های دوستانه و هم لباسی مجلسی استفاده کنید. تنها کافی است تا طرح و رنگ مناسب برای موقعیت مناسب را انتخاب کنید.

گاها به زبان ساده پیراهن مردانه جلو باز که ویژه بانوان است را شومیز زنانه معنای دیگرشومیز میتوان دانست.کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیز دیگری از این دست را میتوان شومیز نامید.

شومیز زنانه جز آن دسته از لباس های بانوان است که هر خانومی حتما باید در کمدش داشته باشد. چراکه شومیز ها به سادگی باشلوار، دامن، کت شلوار و کت و دامن ست می شوند. همین امر، شومیز ها جز لباس های پر طرفدار قرار داد. و شومیز می تواند در مهمانی ها انتخاب شما باشد چه در زمستان، چه در تابستان.

شومیز زنانه طرح های فراوانی دارند و همین تفاوت در طرح ها و جنس پارچه باعث می شود تا شومیزی مجلسی و شومیزی اسپرت و … برای خانم ها باشد. یکی از پارچه های پر کاربرد در تولید شومیز حریر و کرپ حریر می باشد. حریر پارچه ای خنک و سبک  است و به همین دلیل شومیز های حریری طرفداران زیادی بین بانوان دارد. این شومیز ها هم در مهمانی های خانوادگی، هم در مراسم رسمی، هم زیر مانتو پوشیده میشوند.

امروزه پوشیدن شومیز زیر مانتوهای جلو باز طرفداران خاص خود را دارد اما چه نوع شومیزی برای این کار مناسب است؟

باید بگم پاسخ این سوال به طرح و مدل مانتو شما خانم های عزیز بسیار مرتبط است اما در پاسخی کلی می توان گفت شومیزهای ساده و تک رنگ برای اینکار بسیار مناسب هستند. این شومیز ها ظرافت هایی در طراحی دارند و تک رنگ بودن شومیز زنانه باعث می شود که به راحتی با مانتو و یا شلوار شما بانوان عزیزست شوند و جلوه ای بیشتر به ظاهر شما بدهند.

اگر مانتویی که شما بانوان عزیزمی پوشید طراحی ای لوکس دارد، بهتر است از شومیز های حریر استفاده کنید. زیرا این نوع شومیز با طراحی های لوکس همخوان تر است. همچنین اگر از مانتوهایی با طرح پارچه شلوغ استفاده می کنید، حتما شومیز زنانه تک رنگ بپوشید.

اگر برای لباس مهمانی تان شومیز زنانه ودامن یا شومیز و شلوار در نظر گرفته اید، بهتر است شومیزتان حریر باشد و همچنین توصیه می شود که شومیزتان طرح داشته باشد. شومیز طرح دار، ظاهری شاد برایتان به ارمغان می آورد که مناسب مهمانی های خانوادگی است.  این طرح میتواند طرح پارچه باشد و یا طرح شومیز و…

یادتان باشد که اگر شومیز را زیر کت به تن می کنید، از انتخاب طرح های شلوغ خودداری کنید. کت و شلوار/ کت و دامن ظاهری رسمی به شما می دهد و شومیز شما باید با این ظاهر همخوانی داشته باشد، بنابراین از طرح های شلوغ دوری کنید و شومیزهای ساده را برای این موضوع انتخاب کنید.

قیمت شومیز مجلسی – در این نوشته کوتاه در مورد شومیز مجلسی قیمت مناسب-قیمت شومیز و دامن-قیمت شومیز کرپ حریر-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز حریر-شومیز زنانه حریر-شومیز مجلسی ترکیه ای-مزون شومیز مجلسی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه خود  تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده –  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه – روسری – کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

قیمت شومیز مجلسی طرحدار

قیمت شومیز مجلسی طرحدار، با توجه طرح لباس، جنس پارچه و نحوه خرید متفاوت است اما برای تهیه ی این محصول در قیمت های مناسب راه هایی وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. شومیز مجلسی طرحدار، برای مهمانی ها و مجالس، یک انتخاب مناسب است و جذابیت و زیبایی را به خانم های خوش سلیقه و خوش پوش هدیه می کند. شومیز ها به واسطه خیاط های کاربلد و ماهر تولید می شوند چرا که دوخت این پارچه به دلیل ظرافتی که دارند بسیار حساس می باشد.

آشنایی با شومیز مجلسی زنانه

آشنایی با شومیز مجلسی زنانه برای آشنایی بیشتر با شومیز مجلسی زنانه به بررسی این محصول می پردازیم. شومیز مجلسی زنانه در طرح ها و رنگ های متفاوت در مدل های گوناگون تولید و به فروش می رسد. جنس پارچه ی این لباس ظریف می باشد و نوع ایستایی آن لخت است. این محصول در جنس های گیپور و حریر به صورت ساده و طرح دار تولید می شود، شومیز ها در مدل های کوتاه یا بلند، جلو باز یا جلوبسته و… برای سلیقه های متفاوت، دوخته می شوند.

بهترین شومیز طرحدار و مجلسی، مناسب برای پوشیدن در مجالس رسمی می باشد در این مدل ها از سنگ های زینتی، دکمه های زیبا و یا آویز های شیک استفاده می شود که جلوه ی زیباتری به لباس می بخشند. شومیز را می توان به همراه شلوار های جذب و یا دامن پوشید و یا برای زیر مانتو های جلوباز از آن استفاده کرد. البته شومیز ها در مدل های ساده و اسپرت هم تولید می شوند که این مدل ها بیشتر برای دختر خانم ها و استفاده در مهمانی های ساده و غیر رسمی مناسب اند.

به دلیل راحتی که این لباس ها دارند برای افراد با اندام درشت هم، مناسب هستند و به علت جنس نازکی دارند باعث تعریق نمی شوند، جنس پارچه های شومیز به گونه ای است که در شست و شو های مکرر تغییر رنگ پیدا نمی کنند و یا کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند، احتیاج به اتوکشی ندارند و نرم و لطیف هستند و البته قیمت مناسبی هم دارند.

فروش متفاوت شومیز مجلسی طرحدار

فروش متفاوت شومیز مجلسی طرحدار فروش متفاوت شومیز مجلسی طرحدار با قیمت های مناسب و با حذف واسطه ها با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت های معتبر اینترنتی، انجام می گیرد در این روش، محصولات به طور کامل معرفی می شوند و مشتری می تواند با خیال راحت محصول مد نظر خود را سفارش دهد و پس از پرداخت هزینه، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرد که این روش از بهترین روش های خرید، به علت صرفه جویی در هزینه و زمان است.

زیبایی و قیمت مناسب این محصول، موجب افزایش تقاضا و سفارش های عمده شومیز مجلسی طرحدار، هم از داخل کشور و هم از کشور های مختلف شده است، و در سراسر جهان خانم های خوش سلیقه و خوش پوش می توانند از زیبایی این لباس ها، بهره ببرند و همواره در مهمانی ها بدرخشند.

منبع : خرید لباس زنانه در بانه

خروج از نسخه موبایل