مجموعه قدیمی «محله بروبیا» مجازی قابل تماشا شد

قاب | محله

مجموعه قدیمی «محله بروبیا» مجازی قابل تماشا شد

مجموعه تلویزیونی “انجمن بروبیا” بیش از شصت سال است که برای کودکان و جوانان در iFilm ارائه شده است.

به گزارش روابط شهروندی آی فیلم ، “ناحیه بروبیا” سیروس مقدم به کارگردانی و نویسندگی بیژن بیرنگ که اولین بار در سال 1983 در تلویزیون ظاهر شد ، اکنون در صفحه کودکان و صفحه بیوه ها به نمایش گذاشته شده است. وب سایت آی فیلم.

هدف از ایجاد “برو و همسایه را بیاب” این است که کودکان را با قوانین قانونی و کاربردی آن در زندگی روزمره بشناسیم. این مجموعه همچنین کودکان را با آنچه ممکن است در خارج با آن مواجه شوند آشنا می کند و علائم راهنمایی و رانندگی را در قالب بازی ایجاد می کند.

اکبر عبدی ، حمید جبلی ، آتیلا پسیانی ، فردوس کاویانی ، رضا ژیان و محمود جعفری از جمله بازیگران این سریال به یاد ماندنی هستند. گاهی یک بازیگر در یک رویداد دو نقش دارد. در چنین صحنه هایی بیژن بیرنگ آن نقش را بازی کرده است. او گهگاه در این سریال به عنوان زورو ظاهر شده است. جلوی عروسک ها نیز برای برخی از شخصیت ها استفاده می شود.
“محله بروبیا” یکی از به یاد ماندنی ترین برنامه های تلویزیونی در دهه های اخیر است که یادآور شرایط اجتماعی و فضای خانواده های دهه شصت است.

این مجموعه را می توان با استفاده از بازدید fa.ifilmtv.ir/s/koodak مشاهده کرد. هزینه مشاهده خدمات ارائه شده در صفحه ویژه کودکان و نوجوانان در وب سایت iFilm به نصف برآورد شده است.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید