انتشار «سه‌نقطه» جدید در هوای انتخابات

انتشار «سه‌نقطه» جدید در هوای انتخابات

بیست و سومین شماره ماهانه “سه دریا” [+ جد] فارسی) روی جلد با تصویری از سید محمد غرضی چاپ شده است.

به گزارش سلام دکتر ، بیست و سومین نسخه این مجله 232 صفحه را پوشش می دهد و 50 هزار تومان تیراژ در فروشگاه ها و فروشگاه های آنلاین دارد.

با معرفی بیست و سومین شماره ماهانه “سه دریا” می خوانیم: با نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران ، نویسندگان این سه سخنرانی در یک شماره اصلی با عنوان “انتخابات چیست و چرا؟” آنها این روزها به سراغ موضوعی داغ ، یعنی انتخابات و حواشی آن رفته اند.

“فصل 23” با شعری از امید مهدی نژاد در توصیف و تمجید از نامزد پیشین ریاست جمهوری ، سید محمد غرضی ، تحت عنوان “قصیده ای برای شینیه” آغاز می شود. اولین مورد در پرونده ویژه ای به نام “رأی به زیبایی ها هرگز نباید اتفاق بیفتد” توسط مریم حسن نژاد در مورد تاریخچه انتخابات و بازسازی رای دهندگان آلمانی ، با دستورالعمل های انتخاب رأی دهنده مناسب ، نوشته شده است. پس از آن ، سید اکبر موسوی در “انتخابات و هرچه باشد” تکنیک های بحث را به عنوان تکنیک های جنگ آموخت. “با دروغ ما را فریب دهید اما با حقیقت ما را آزار دهید” عنوان مقاله مریم نظام دوست است که در آن به تشریح قوانین و مقررات انتخاب رئیس جمهور پرداخته است. در بخش جدیدی از داستان Meadow باشکوه با عنوان “او از سوراخ سیاسی بیرون آمد و در جیب مردم فرو رفت” رضا دباغی داستان هندی ها و مشکلات انتخابات آنها را تعریف کرده است. رضا سعیدی ورنوسفادارانی در این مقاله با عنوان “حالا هایده زنده است” مطلبی دارد که تأکید می کند 20 سال پیش آن را نوشت و در آن با انتخاب بین گزینه های بالا و پایین مبارزه کرده است. میلاد ملا عبدالوهاب یکی از اشعار حافظ را در پستی با عنوان “البته آنها از درک و درک ما می خندند” متناسب با شرایط انتخابات ترجمه کرده است. “شما نباید مثل ما باشید” عنوان مقاله سید مصطفی موسوی است که وی در آن رفتار انتخاباتی را در مقایسه با دیدگاه خانواده خود مقایسه می کند.

در بخش یادداشت ها ، علی عمادی 20 طنز از دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری را در “لطیف الانتخابات” معرفی می کند. پس از آن ، سعید مروتی در مقاله ای با عنوان “از روی دیوار نویسی تا اینستاگرام” روش ها و ابزارهای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری را در هر شماره مرور کرد. نفیسه رحمانی در مقاله بعدی با عنوان “آیا تو انتخاب خواهی کرد یا من دوست خود را انتخاب کنم؟” برنامه ریزی انتخابات در سایر کشورها را توصیف کنید.

در بخش 23 ، سید محمد غرضی ، رأی دهنده مستقل انتخابات ریاست جمهوری قبلی ، برای مصاحبه سه ماده ای روی میز نشست.

“آنچه در انتخابات اتفاق افتاد” عنوان بخش مهمی از این سخنرانی است که در آن نفیسه رحمانی و شیرین حسن نژاد به جزئیات و یادداشت های مربوط به وقایع دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری می پردازند.

“تهرانشهر 23” با قطعه ای از محمدحسین افخمی در مورد تاریخچه چهار مرکز بزرگ رای گیری در تهران با عنوان “انتخابات به شیوه زندگی” آغاز می شود. و در پایان با یادداشت ابراهیم افشار با عنوان “به هر کسی که رأی دهید ، به برادران تریاک رای ندهید” که در آن نویسنده انتخابات و حوزه های انتخابیه آن را از طریق یک روزنامه قدیمی بررسی می کند.

ماهنامه “سه دریا” توسط امید مهدی نژاد ، مدیر عامل منتشر می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید