رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

بهترین کرم آبرسان پوست

شاداب نگه داشتن پوست نیاز به مراقبت هایی چون آبرسانی و هیدراته شدن دارد. این موضوع برای پوست های خیلی خشک از اهمیت بالاتری برخوردار است. به ویژه اینکه افرادی با پوست خیلی خشک با معضلات رایجی چون پوسته پوسته شدن، پیری زودرس و ایجاد چروک در سنین کمتر از 40 سال دست و پنجه نرم می کنند. در این شرایط استفاده از یک کرم آبرسان قوی مانند آبرسان ریچ سیمپل برای پوست خیلی خشک تنها راه حل ممکن است. آبرسانی در هر سنی یک پیش نیاز ضروری برای داشتن پوستی سالم و شاداب است. برای برخی از انواع پوست توجه به این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. در افرادی با پوست خشک به دلایلی چون پوسته پوسته شدن و پیری زودس پوست، مصرف کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده اهمیتی دو چندان پیدا می کند. با توجه به تنوع گسترده این محصولات در بازار، شناخت بهترین انواع آنها کار را برای شما آسان می کند.

The best skin moisturizer

کلینیک، کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی

آبرسان کلینیک محصولی فاقد چربی است که با ترکیباتی چون اسید هیالورونیک و مخمر آلوئه ورا در برطرف کردن خشکی و درخشندگی پوست بسیار موثر عمل می کند. با خرید  تا 100 ساعت پس از شستشوی صورت، نگرانی بابت تامین رطوبت آن نخواهید داشت. سایر ویژگی های این محصول عبارت است از:

  • بافتی سبک و ژلی دارد و به سرعت جذب می شود.
  • برای پوست های خیلی خشک و خیلی چرب گزینه مناسبی است.
  • فاقد پارابن و فتالات است.

ام کیو، رطوبت رسان و ضد التهاب

مدل Rich فرمولاسیونی از ترکیبات گیاهی دارد. با خرید این کرم هیچ نگرانی بابت خشکی و التهاب پوست تان نخواهید داشت. این محصول علاوه بر تامین رطوبت، از پیری زودرس پوست هم پیشگیری می کند.

  • هر گونه التهاب و قرمزی پوست با مصرف این محصول ایرانی از بین می رود.
  • بازگرداندن کلاژن از دست رفته و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست از دیگر مزایای استفاده از این آبرسان است.

درماتیپیک، بهترین ابرسان پوست خشک

درماتیپیک یک کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک است که شادابی و طراوت را به پوست شما باز می گرداند. این محصول ایرانی حاوی روغن جوجوباست که در نرمی، تامین رطوبت و کاهش التهابات پوستی کارایی بالایی دارد. سایر ویژگی های عبارت است از:

  • روغن آرگان موجود در این محصول، ضمن تغذیه پوست باعث کمرنگ شدن لک و جای جوش می شود.
  • روغن آووکادو و آلوئه ورا در این کرم ضمن تامین رطوبت، تولید کلاژن را تحریک می کند.
  • به دلیل استفاده از یک آنتی اکسیدان قوی در فرمولاسیون این محصول، نقش حفاظتی خوبی در برابر آسیب های محیطی دارد.

هیال اسکین وان، آبرسانی با قدرت نفوذ بالا

کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان یک آبرسان مناسب برای پوست های خیلی خشک و آتوپیک است. فرمولاسیونی غنی شده با ترکیبات موثر در تغذیه و رشد سلولی دارد. ترکیبات ضد التهاب این محصول هر گونه علائم حاصل از التهاب های پوستی را کاهش می دهد.

  • این محصول به عنوان یک کرم ابرسان قوی با قدرت نفوذ بالا شناخته شده است.
  • فاقد پارابن و ترکیبات عطری و حساسیت زاست.
  • با رفع کدری و خشکی، شفافیت و طراوت را به پوست باز می گرداند.

رطوبت رسانی قوی با سین بیوم

کرم مرطوب کننده سین بیونیم محصولی با اثر ماندگاری بالا جهت تامین رطوبت پوست است.آنتی اکسیدان های موجود در این کرم آبرسان قوی پوست، اثر محافظتی بالایی در برابر عوامل آلودگی و رادیکال های آزاد محیطی دارند. فرمولاسیون این کرم با شی باتر غنی شده است. به همین دلیل به عنوان یک رطوبت رسان بادوام و با قابلیت نفوذ بالا شناخته می شود.

شیسیدو، بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

شیسیدو یک کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک با عملکرد چندگانه است. کرم آبرسان انرژی شیسیدو در کاهش خطوط سطحی و منافذ پوستی هم موثر عمل می کند. سایر ویژگی های این محصول را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • بافت سبکی دارد و به راحتی جذب پوست می شود.
  • قابلیت نفوذ بالایی دارد. استفاده از آن رطوبت پوست شما را در طول روز تامین می کند.
  • به دلیل دارا بودن هیالورونیک اسید، ضمن نفوذ به لایه های عمقی، پوستی شاداب و شفاف ایجاد می کند.
  • عصاره جنسینگ این محصول باعث افزایش میزان هیالورونیک طبیعی پوست شده و از خروج رطوبت اضافی جلوگیری می کند.

اریکه، بهترین آبرسان پوست فرانسوی

اریکه، کرم آبرسانی است که بیشترین میزان مرطوب کنندگی پوست را تضمین می کند. این محصول ضمن ترمیم لایه محافظ پوست، نرمی و لطافت بی نظیری به آن می بخشد. اریکه با خاصیت مرطوب کنندگی زیاد، دوامی بالا و جذبی سریع به عنوان بهترین کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک شناخته می شود. ترکیباتی متشکل از آکواکسیل، ویتامین E و آلوئه ورا دارد. این ترکیبات در بازسازی سلول های پوستی، تامین رطوبت و کاهش التهاب ها نقش موثری دارند.

ژل کرم آبرسانH2O  ساین اسکین، محصولی با عملکرد چندگانه

ژل کرم H2O یک رطوبت رسان قوی 24 ساعته ایرانی و مناسب برای انواع پوست هاست. ترکیبات مفیدی چون روغن آفتابگردان، جوجوبا، هیالورونیک اسید، موم زنبور عسل و هیالورونیک در فرمولاسیون آن وجود دارد.

  • این کرم ابرسان قوی علاوه بر تامین رطوبت، نرمی و شفافیت در پوست ایجاد می کند.
  • تحریک کلاژن سازی و کاهش التهابات پوستی از دیگر مزایای استفاده از این کرم است.

کرم آبرسان قوی لدورا، مرطوب کننده گیاهی معجزه آسا

کرم آبرسان قوی لدورا یک مرطوب کننده گیاهی فوق العاده و در عین حال سبک است. این محصول با قابلیت نفوذ عمقی، پوستی شاداب و نرم ایجاد می کند. ترکیبات موثره این آبرسان شی باتر، روغن جوجوبا، کرچک، آلانتوئین و دی پنتول است. شی باتر به عنوان یک مرطوب کننده گیاهی قوی شناخته می شود. با توجه به فرمولاسیون این محصول با ماده مذکور، می توان آن را یک کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک معرفی کرد. سایر ویژگی های این محصول عبارت است از:

  • نرم کننده و افزایش خاصیت کشسانی
  • ضد التهاب
  • بهبود جوش و لک های پوست
  • کاهش چین و چروک و آثار پیری

الارو، محافظ قدرتمند پوست صورت

  • این محصول با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، به خوبی از پوست در برابر عوامل آسیب زای محیطی محافظت می کند.
  • ویتامین E موجود در این محصول، ضمن ترمیم پوست، باعث بهبود خاصیت ارتجاعی و چروک های پوستی می شود.
  • با کاهش علائم التهاب و قرمزی پوست به عنوان کرمی فوق العاده برای جوانسازی پوست صورت و گردن شناخته می شود.

در پایان، اهمیت استفاده از کرم ابرسان قوی برای پوست خشک

عوامل محیطی مختلف از جمله مواد شیمیایی، آلودگی ها و گرد و غبار تاثیری منفی در میزان چربی و رطوبت مورد نیاز پوست دارند. به همین دلیل استفاده از یک کرم مرطوب کننده در روتین روزانه مراقبت های پوستی الزامی است. توجه به این موضوع به ویژه برای پوست های خیلی خشک اهمیت بالاتری پیدا می کند. استفاده از کرم آبرسان قوی مانند کلینیک، ام کیو، درماتیپیک و .. برای پوست خیلی خشک باعث تامین رطوبت مورد نیاز آن می شود.

این محصولات به دلیل دارا بودن ترکیبات خاصی چون شی باتر، هیالورونیک، روغن آرگان، بابونه و عصاره آلوئه ورا، ضمن تغذیه پوست، چربی از دست رفته آن را نیز تامین می کنند. کاهش چین و چروک ها و لک ها از دیگر دلایلی هستند که بر ضرورت استفاده از یک کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک می افزایند. اگر شما هم به اهمیت استفاده از این کرم ها پی برده اید، برای خرید محصول مورد نیاز خود اقدام کنید. فروشگاه نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

سوال متداول

بهترین کرم آبرسان خارجی برای پوست صورت چیست؟

کلینیک، شیسیدو، سین بیوم، الارو، لدورا و اریکه

چگونه یک آبرسان قوی برای پوست انتخاب کنیم؟

محصولاتی با عناصر آبرسان (هیالورونیک اسید، روغن های گیاهی، آلوئه ورا، شی باتر، ویتامین B و گلیسیرین) را خریداری کنید. علاوه بر این، به نوع پوست تان هم توجه داشته باشید. پوست های خیلی خشک نیاز به لوسیون نیز دارند.