فروغی مخالف تغییر و تحول در کادرفنی بود/ به تیم تپانچه ضربه زدند

سرمربی سابق این تیم در گفتگو با آنا:

فروغی مخالف تغییر و تحول در کادرفنی بود/ به تیم تپانچه ضربه زدند
زدند

سرمربی سابق تیم تاپانچه کیشورمان گفت: اعضای کمیته فنی بهتر است بررسی کنند که چرا بعد از جدایی من از تیم ملی دوباره صعود به پایان رسیده است.

احمد نجفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد تیم تیراندازی در مسابقات جهانی مصر گفت: چند ماهی است که مسئولیت تیم ملی تیراندازی را بر عهده ندارم. تیم با تصمیم فدراسیون و اکثر تیراندازان عقب مانده ذهنی بودند. در شرایطی که تیراندازان در زمان حضور در تیم ملی به آمادگی کامل رسیده بودند و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده بودند. بزرگترین فشار برای قهرمان المپیک اولین مسابقه بعد از المپیک بود. من با آقای فروغی به لهستان رفتم که اولین مسابقه ایشان بعد از کسب مدال طلای المپیک بود. 4 امتیاز بالاتر از رکورد خودش در المپیک.

تیراندزان با وھودی کردوی کیندوی کردن

وی گفت: در با کیں کے کد در بودی کدر فیدری کدرفنی رخ داد، انها دیکی به کادرفنی کارفنی کے اند. حالا فرقی نمی کند که به عنوان مربی در کنار تیم باشم یا نه، اما تیمی که برای آن زحمت کشیدم و وقتی تیم را تحویل گرفتم رکورد بیش از 580 نفر را داشت اما بعد از آن تیم هم در دیدارهای آذربایجان و برزیل شرکت کرد اما تیراندازان عملکرد خوبی نداشتند. با وجود اینکه مسابقات به صورت سازمان یافته برگزار شد و شرایط خوبی داشت اما نتایج و رکوردها قابل قبول نبود. بالاخره فدراسیون باید پاسخگو باشد. اکثر اوقات کمیته فنی در آن زمان با برنامه های ما مخالف بود و حالا باید بررسی کنند که چه بر سر این تیم آمده است. تیراندزانی کے کے کے کے کے

فروغی بعد از المپیک 4 امتیاز بالاتر از رکورد اما حالا ضعیف ظاهر شد

سرمربی سابق تیم ملی در تیراندازی کیشورمن گفت: فروغی قهرمان بازی است و توانست اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی را به نام خود ثبت کند. اعضای کمیته فنی بررسی کنند چرا که یک بار از تیم ملی جدا شد و در مسابقات بین المللی نتیجه بلند مدتی را ثبت کرد. حتی بعد از المپیک هم به مسابقات لهستان اعزام شدیم و فروغی در انجاه 4 امتیاز بالاتری را ثبت کرد.

فروغی با تغییر و تحول در نیروی کار مخالف بود

نجفی با اشاره به عملکرد فروغی گفت: ورزشکار به مربی در راس نیاز دارد، زمانی که مربی پشت تیرانداز می نشیند شاید نقاط ضعفی را می بیند که متوجه آن نیست اما همه مشکلات را از چشم مربی می توان دید. حتی فروغی به خاطر تغییرات با رئیس فدراسیون صحبت کرد و گفت که تغییر سرپرست تیم ملی در این فرصت صحیح نیست، اما متاسفانه فدراسیون تصمیم نهایی را گرفت و تصمیم گرفت، نتیجه این شد. در این مسابقه نیز شناخته شده است. کمانداران اکنون مدت هاست که خود را به زبان اردو معرفی می کنند و از سوی دیگر مسابقات متعددی برگزار کردند و با ادعای آمادگی بالا در مسابقات بین المللی شرکت کردند اما نتیجه متفاوت شد.

در بروگی به دروگ کهید فروهی افت کرده است

سرمربی اکیم تیم ملی تبانکه گفت: فروگی یک تیراندز تودین و بیحاشیه است، تیراندزان به خارتی که آمد کی از کاز کے به همیندی، روحی و رفوانی به کیمہ اند. نصر اصفهانی سال‌هاست زیر نظر فروغی در لهستان کار می‌کند، هرچند رکورد فروغی بالاتر بود، اما فروغی در این مصاحبه گفت که این موضوع توسط خود فروغی دنبال شده است. به ناظرم به ناظرم باید در یک رای عربی را باید و در ایزنزان کندر آن. معلم سابق مشخص است که عملکرد چیست و چند دانش آموز آموزش دیده اند.

من مشکلی با فدراسیون ندارم اما تصمیم گرفتند من را حذف کنند

وید در مدر کرایی همتل و از تیم ملی کرد کرد کرد کرد: مشکلی با فدراسیون نداشتم. حدود 25 سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم. فروغی در المپیک توکیو به مدال طلا دست یافت. بالاخره تصمیم فدراسیون بود که تغییراتی در کادرفنی ایجاد کند. واقعا سخت بود، رکوردهای خوبی نداشتیم اما حالا در این مسابقات شاهد باخت بچه ها بودیم.

رئیس فدراسیون همچنین به عدم پذیرش عملکرد مربیان توسط تیراندازان اشاره کرد

نجفی در مدر تیمی تیراندزان خاترنشان كرد كردن: عملکرد تیمی مهم نیست و حتی در المپیک هم نتایج فردی مهم است. سطح مسابقات آنقدر بالا نبود که تیراندازان بتوانند به آن برسند. در واقع تنها دو تیم از نظر رکورد در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتند و بقیه رکوردها در حد متوسط ​​بودند اما تیراندازان ایرانی نتوانستند رکورد خوبی را ثبت کنند. رئیس فدراسیون همچنین متوجه مخالفت تیراندازان با عملکرد مربیان خود شد که قربانی گفت الان زمان تغییر نیست و بعد از مسابقات جهانی تصمیم می گیریم.

انتهای پیام