رسانه عمومی

رحمان فرمانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی شد

رحمان فرمانی مدیر اداره کل میراث فرهنگی شد

سلام دکتر/ گلستان با حکم معاون مجلس، حقوقی و محلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، «رحمان فرمانی» به عنوان مدیر عامل سازمان میراث فرهنگی، سفر و صنایع دستی استان گلستان انتخاب شد.

با انتقال احمد تجری، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه گلستان به تهران و انتصابات به عنوان مدیرکل سرمایه گذاری وزیر مربوطه، «رحمان فرمانی» که پیش از این به عنوان رئیس فرهنگ طبیعی فعالیت می کرد. گردشگری و آثار گرگان، طی حکمی از سوی جواد واحدی، معاون حقوقی و محیط زیست مجلس، وزارت میراث، فرهنگ، گردشگری و هنر به عنوان مدیر عامل اداره کل میراث فرهنگی، سفر و صنایع دستی استان گلستان منصوب شد. . .
مهمترین پایگاه اجرایی رحمان فرمانی شامل 10 سال سابقه هتلداری در گروه هتل های ایرانگردی، میراث میراث، صنایع دستی و مسافرتی گرمسار و مهدیشهر، معاونت سفر منطقه ای سمنان، معاونت سفر استان گلستان، معاونت سفر و سرمایه گذاری می باشد. و منابع شهرستان سمنان و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و هنر شهرستان گرگان.

به گزارش سلام دکتر، به نقل از روابط عمومی مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری که پیش از این مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی بود به عنوان مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و سفر این سازمان منصوب شد. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید