رسانه عمومی

۹ کیلومتر میانی خط ۶ متروی تهران وارد مدار شد/افتتاح ۴ ایستگاه مترو تا پایان سال

مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره برداری 9 کیلومتر از قطعه مرکزی خط ششم مترو در آینده نزدیک خبر داد.

محسن هرمزی در گفت وگو با سلام دکتر. وی در خصوص تست گرم نیمه وسط خط ششم مترو گفت: در خط ششم مترو، قطار از ایستگاه دولت آباد به سمت امام حسین (ع) و در نیمه شمالی، قطار از سمت تربیت حرکت می کند. ایستگاه مدرس به مرزداران و بین هفت ایستگاه مترو از میدان امام حسین (ع) تا دانشگاه تربیت مدرس بسته شد.

وی با بیان اینکه فاصله ایستگاه مترو امام حسین (علیه السلام) تا دانشگاه تربیت مدرس 9 کیلومتر است که ایستگاه کاری ندارد، پست برق کیانشهر تکمیل شده و هم اکنون خط ششم مترو آماده اتصال است.

هرمزی با بیان اینکه این 9 کیلومتر در حال حاضر توسط شرکت کیانشهر برق رسانی می شود، گفت: بین ایستگاه امام حسین(ع) و ایستگاه تربیت مدرس هفت ایستگاه به نام های سرباز، بهار شیراز، شهدای هفتم تیر و شهید نجات اللهی وجود دارد. ، میدان ولیعصر، لاله و پارک کارگر، هم اکنون افتتاح 2 ایستگاه در برنامه است و امیدواریم تا پایان سال ایستگاه های مرکزی هفت تیر، ولیعصر، لاله و کارگر وارد مدار شوند.

وی با بیان اینکه با تلاش شهردار تهران 3 ایستگاه کارگر و لاله افتتاح شد، ادامه داد: به زودی تست حرارت مرکزی خط 6 مترو به طول 9 کیلومتر انجام می شود و پس از آن نیز انجام می شود. خدمات رسانی به شهروندان با افتتاح ایستگاه ها امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام